חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

על הזיכרונות המשפחתיים הישנים שומרים עם סריקת מסמכים

סריקת מסמכים, נשמע יבש? זה מרגש!

סריקת מסמכים הינה פעולה אשר מתבצעת בכל בית דפוס דיגיטלי שאנחנו מכירים,
אבל יש בה ייחוד רב ומשהו חשוב להציע לכל אחד מאיתנו. חשבו רגע על האלבומים הישנים הנמצאים אצל הוריכם בבית. אותם אלבומי תמונות מוכרים בהם תמונות של המשפחה לאורך עשרות בשנים, עדויות מארצות מוצא, זכר לסבים וסבתות שכבר אינם איתנו והנצחה של רגעים מרגשים ששינו את חיי המשפחה לאורך שנים קדימה. התמונות, הללו הן מסמכים אשר ערכם בלתי ניתן למדידה עבור כולנו. ומה החידוש אשר נוגע למסמכים הישנים? וכן, סריקת מסמכים בדפוס דיגיטלי יכולה להעניק לכל התמונות הישנות חיי נצח. הרי הדפים הישנים והמצהיבים, אלבומי התמונות המעלים אבק, מאבדים מהאיכות שלהם עם השנים. הם תופסים מקום רב, ולאיש כבר לא נשאר החשק לשמור עליהם, אך אף אחד לא רוצה, כמובן, לאבד אותם. ולכן, מה שנשאר לעשות זה לקחת אותם למקום בו יוכלו לבצע סריקת מסמכים ולהפוך את התמונות הישנים לקבצים דיגיטליים
אשר לא דורשים מקום אחסון, לא דוהים עם השנים, אינם מצהיבים ויש בהם את היכולת להיות בכל מקום בעת ובעונה אחת. וזה מרגש הרבה יותר ממה שאפשר לדמיין, זו פעולה בקטנה בבית דפוס שיש בה תחושה של נצחון: פתאום אתם יכולים לפתוח קבוצה בפייסבוק של אוהדי הסבא והסבתא ולהעלות שם תמונות מהעלייה שלהם לארץ, מהברית מילה של אבא ומהטקס בבית הפסר של האמא, פתאום אתם יכולים לערוך סרטון ולהעלותו ביוטיוב – סרטון שמורכב ממצגת תמונות של אילן היוחסין של המשפחה ולהדגים כיצד המשפחה התפתחה לאוך השנים – זאת בצירוף מוסיקה מרגשת וכתוביות מספרות ומכוונות ובכלל – הילדים אשר גדלים כיום יוכלו להכיר את השורשים שלהם בקלות יתרה בזכות ההתקרבות של עבר המשפחה על המדיה הדיגיטלית הכה מוכרת אליה ואשר לתוכה נשאב כל ילד הגדל כיום.


סריקת מסמכים לא לוקחת זמן רב, אם יש בידכם ערמה של תמונות (כ-300-400) יספיקו לכם כמה רגעים קצרים בתוך בית דפוס דיגיטלי עד לשנייה בו תוכלו לקבל את כל העבר המשפחתי המפואר שלכם לתוך דיסק און קי שהבאתם עמכם. סריקת מסמכים מקצועית מעניקה לכם הפיכה של תמונות ומסמכים אחרים לקבצים במהירות ובאיכות אליה לעולם לא תוכלו להגיע בסורק הביתי ובוודאי שלא באמצעות הסמארטפון. חשוב להדגיש שהסורקים הביתיים אכן יכולים לבצע סריקת מסמכים אך אינם יכולים לבצע העברה של הדקויות, הצבעים, הניואנסים וכל הפרטים הקטנים ששומרים על האותנטיות וגורמים לכם להתרגש מהעובדה שיש בידיכם מסמך חדש וסרוק היטב שכולו הסטוריה.
סריקת מסמכים אינה עולה כסף רב וכשחושבים על הערך הרגשי העצום שיש לחומרים אותם ניתן לאצור בתוך קבצים דיגיטליים ולשמר לעד – מכאן, נראה שההוצאה של שקלים בודדים עבור סריקה ושימור של מאות קבצים דיגיטליים – בטלה בשישים. אין כמו העיסוק בסריקת מסמכים, בשביל להתרגש מחדש מהעבר ולחוש חוויה בין דורית של הקמת גשר – מהעבר אל העתיד.

 



תגיות המאמר: סריקת מסמכים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת www.copy-writer.co.il

מאת: www.copy-writer.co.ilענפי ספורט21/08/143501 צפיות
על הטרנד החדש - טיפוס קירות: ספורט מרהיב ומרתק!

מאת: www.copy-writer.co.ilניהול ידע02/12/137987 צפיות
מה עושים עם אלבומי התמונות הישנים? שירות סריקת מסמכים מפנה מקום לקדמה ומנציח את ההיסטוריה של המשפחה שלכם בדרך מתקדמת

מאת: www.copy-writer.co.ilיבוא ויצוא06/11/137814 צפיות
מה זה בעצם תמלול ומה עושים עם זה

מאת: www.copy-writer.co.ilשיווק ישיר06/11/138389 צפיות
על כוחו העולה של דפוס דיגיטלי ככלי שיווק

מאת: www.copy-writer.co.ilאדריכלות נוף 06/11/13991 צפיות
על האופנה החדשה שמרטיבה את היובש העירוני

מאת: www.copy-writer.co.ilחברה ומדינה - כללי03/11/131269 צפיות
על קורותיו של מנעולן בירושלים - האיש שפותח דלתות ופותר בעיות לבני דתות שונות ומעמדות שונים ומציץ לחייהם ברגע של לחץ הנוגע לבית שלהם - הטריטוריה הפרטית.

מאת: www.copy-writer.co.ilאומנות - כללי06/08/131275 צפיות
מזרקות פרטיות נחשבות לסמל בורגני - אבל יש בהן גם ממד רוחני.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215166 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204678 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201171 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201462 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201425 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173102 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173405 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica