חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יש המון מסעדות באשקלון ומקומות בילוי

מאת: tkidumאטרקציות10/11/2013664 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכל אתרי התיירות הרבים שיש בארצנו הקטנטונת אזור הדרום והנגב הוא אזור קסום ומיוחד המביא לנו נופים מדבריים מופלאים ושפע של אטרקציות בדרום הייחודיות לו. אם אתם מתכננים את הנופש הבא באזור הדרום, אין ספר שמגוון האפשרויות העומדות בפניכם הוא גדול ומובחר ביותר. בשנים האחרונות התיירות באזור הדרום עלתה והביקוש לחוויות עם טעם של חו"ל יצרה ביקוש גדול מאוד לאטרקציות בדרום שעומדות בקנה מידה עולמי. אטרקציות אלו יכולות להתאים לזוגות, משפחות עם ילדים ואף לגיל השלישי, כולן מרתקות, מושקעות ומשאירות אצלנו זיכרון של נופש בלתי נשכח. מבחר האטרקציות הינו גדול ביותר, לחובבי ים יש אפשרות לצאת להפלגה חווייתית על יאכטה בים, הפלגה קסומה שבה ניתן ליהנות על סיפונה של היאכטה במגוון מסלולים שונים וליהנות מספורט ימי כמו סקי מים רכיבה על בננה או אבוב, נהיגה עצמית בסירת מנוע, מצנחי רחיפה ועוד המון חוויות בלתי נשכחות.

יש המון מסעדות באשקלון ומקומות בילוי שהווים הנאה באשקלון לצעירים בגיל וצעירים בנפש. המון מסעדות באשקלון מהוות מוקד המשמש אירועים באשקלון החל משמחות גדולות כמו חתונות, בריתות, ברי מצוות ועד לימי הולדת, כנסים וערבי צוות. אירועים באשקלון יכולים להתקיים גם בבתי מלון מפוארים ואף ברמת חמישה כוכבים עם המון מקום לאורחים וכמובן ארוחות שף לאירועים מיוחדים. תיירים מרחבי הארץ מגיעים לעיר אשקלון על מנת ליהנות מהיופי הטרופי ומהמרינה הקסומה עם האוויר המרענן והבריזה שממכרת. יש המון מקומות בילוי לצעירים ואף למבוגרים בעיר אשקלון, מועדונים הממוקמים על שפת המרינה והחוף, ניתן ליהנות מטיולי סירות ושיט במחירים סבירים לכל כיס ואחר כך לחזור ולשבת בבתי קפה ומסעדות שנמצאות במרינה עצמה.

ישנן לא מעט אטרקציות באשקלון, כמו למשל מסלולי טיול מדהימים עם נופים מרהיבים, בעיקר בתקופה החורף והאביב עם פריחות וריחות מדהימים. התוכניות להפוך את אשקלון למרכז תיירות בינלאומית התחילו להתגבש ולהתממש בתחילה שנת 1990. האינתיפאדה אומנם פגעה בתוכניות אלו, אבל בזכות הזדהות עם תושבי הדרום שבאה בעקבות ירי הטילים שספגו שדרות, אשקלון וערי דרום אחרות, מטיילים התחילו לגלות את הדרום כיעד תיירות. יש שורה של אטרקציות באשקלון בהן שני חופי רחצה והגן הלאומי שנמצא בדרום מערב העיר, ליד חוף הים. אם בים עסקינן, המרינה של אשקלון, הנמצאת בין חופי דלילה ובר כוכבא, תופסת מקום של כבוד ברשימת האטרקציות. המרינה של אשקלון היא בסיס נוח ליאכטות שמפליגות לים התיכון להפלגות נופש וליעדים אחרים באזור כולל ירדן ומצרים. במרינה יש מקום ליותר משש מאות ספינות, ולידה מתחם שכולל בתי קפה, מסעדות, חניונים ועוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161495 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195650 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181991 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica