חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין משובצות יהלומים ואבני חן

מאת: יעלקניות 17/11/2013921 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טורמלין:

טורמלין הוא שם של קבוצת מינרלים היוצרים אבני חן צבעוניות, הנפוצות במכרות רבות ברחבי העולם ומשמשות את תעשיית התכשיטים. מידת הקשיות של אבני הטורמלין נעה בין 7 ל-7.5 בסולם מוס. בשל שכיחותן הרבה - מחירן של אבני הטורמלין נמוך. הצבע הנחשב ליפה (וגם הנפוץ) ביותר מבין אבני הטורמלין הוא שחור. טורמלין שחור, הידוע גם בכינויו טורמלין שורל נוצר לאחר חדירת ברזל במהלך ההתגבשות של האבן ולפי הרפואה האלטרנטיבית הוא בעל סגולות ריפוי והגנה. סוג נוסף של אבני טורמלין הן אבנים המכילות למעלה משני צבעים בתוכן. הצבעים שבאבן מתאפיינים ביכולתם להשתלב זה לצד זה בהרמוניה מבלי לאבן את הייחודיות של כל אחד מהם - ועל כן, שימוש באבני טורמלין בי-קולור או מוטלי-קולור מתאים במיוחד לשיבוץ טבעות אירוסין מיוחדות . לפי המסורת המערבית, טורמלין היא אבן ההולדת של חודש אוקטובר ומתאמה לשיבוץ בתכשיט, כטבעות אירוסין עבור ילידות חודש זה.

טורקיז:

אבן החן טורקיז הינה מינרל נפוץ הנושא גוון כחול-ירוק אטום ומרהיב המושך את עיניו של כל מתבונן, ועל כן אבן הטורקיז נפוצה מאוד לשימוש בתעשיית התכשיטים. דירוג הקשיות של אבן הטורקיז נע בין 5 ל-6 בסולם מוס ובהתאם לכך האבנים מתומחרות. אבן הטורקיז עדינה מאוד וצבעה עלול להיות מושפע מחשיפה לחומרים כימיים, זיעה או שמש. עבור תכשיטים אשר נרצה שילוו אותנו כל החיים - דוגמת טבעות אירוסין מעוצבות - חשוב להקפיד על שיבוץ אבן בעלת עמידות ורמת קשיות גבוהה. האינדיאנים ייחסו לטורקיז סגולות המשרות אושר ובריאות. יהודים ומוסלמים מייחסים לצבעה של האבן יכולות הגנה מפני עין רעה. ברפואה האלטרנטיבית משתמשים בטורקיז בפתרון בעיות במערכות העצבים והנשימה, ורואים בטורקיז כתורמת לאנרגיית החיים ומסייעת לאדם להפגין כלפי חוץ את איכויותיו הפנימיות.

יהלום:

אבן החן המפורסמת והנחשקת ביותר בקרב חובבי תכשיטים ובקרב רוכשי טבעות אירוסין . יהלום הוא מינרל המורכב מפחמן ונחשב לאבן החן בעל רמת הקשיות הגבוהה ביותר בעולם (10 בסולם מוס). יהלום במצבו הטהור הוא שקוף וחסר צבע, אך בעקבות מפגש עם חומרים כימיים במהלך התגבשותו בבטן האדמה אבן החן עשויה להיות בעלת צבעים שונים ו/או פגמים כאלו או אחרים. מחירם של יהלומים גבוהה באופן יחסי מזה של מרבית אבני החן בשל מיתוגם כנדירים ומבוקשים, אך מושפע לא פחות מגודל האבן, משקלה בקראט, צבעה, רמת ניקיונה וטיב החיתוך שעברה (ראה בהרחבה מאמר - ארבעת ה-C). לפי הרפואה האלטרנטיבית היהלום הוא אבן עוצמתית ובעלת יכולות ספיגה המשמשות כהגנה מפני אנרגיות שליליות ודיכאון. בנוסף, מסמל היהלום נאמנות זוגית ואמון. בתרבות המודרנית יהלומים הפכו זה מכבר לסימבול של אהבה - ואחת מדרכי הביטוי הנפוצות ביותר לכך הינה הענקת טבעות אירוסין משובצות יהלום. היהלום נחשב לאבן ההולדת של חודש אפריל ובשל כך נהוג להעניק תכשיטים וטבעות אירוסין משובצות יהלומים לילידות חודש זה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר דיימונד סטור הינו אתר להשוואת מחירים של טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים בין בתי עסק שונים מהבורסה ליהלומים ברמת גן.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל

מאת: יעלטבעות אירוסין ונישואין06/04/14913 צפיות
רוב הגברים לא יודעים מה לקנות לבת הזוג שלהם ליום ההולדת .על אחת כמה וכמה כשמדובר בטבעת האירוסין לשאלה איך לרכוש טבעת אירוסין יש תשובות רבות, אני אתייחס כאן .לפן העיצובי של הטבעת ,מנסיוני, גברים רבים אשר כבר הגיעו להחלטה למסד את הקשר .מוצאים עצמם אבודים בחיפוש אחר הטבעת הנכונה .גברים רבים נעזרים באמא או בחברה הטובה של בת הזוג לרכישת טבעת האירוסין גברים! אל תהיו עצלנים, עשו זאת בעצמכם .

מאת: יעלטבעות אירוסין ונישואין06/04/14920 צפיות
עוד מימים ימימה היה היהלום פריט מבוקש בכל רחבי העולם. לאורך השנים, כיאה לאבני חן נחשקות, הצליחו היהלומים להתקשר לאגדות, קללות, רומנים, מעשי מרמה, פשיטות רגל ועוד ועוד סיפורים מרתקים. הנה כמה סיפורים של היהלומים המפורסמים בעולם ששבוצו בתכשיטי יהלומים ועל טבעות אירוסין שהוענקו לנשים העשירות בעולם:

מאת: יעלטבעות אירוסין ונישואין17/11/13851 צפיות
יש מי שעבורו דייט רומנטי המסתיים בכריעת ברך ושליפת טבעת אירוסין נתפס כדבר סטנדרטי ומשעמם... בטח אם אין קהל מריע סביב... קבלו מקבץ נוסף של אנשים נוזעים (מדי?) שהחליטו להפתיע (ובעיקר להבהיל) את אהובי לבם והלכו על הצעות נישואין לא שגרתיות בהחלט:

מאת: יעלקניות 17/11/13858 צפיות
החלטות, החלטות, החלטות כשאנחנו מתכננים חתונה אנחנו מתחשבים בכל הפרטים, מיקום, הסעדה, שיר שאיתנו נצעד לחופה, סידורי ישיבה, סידורי פרחים ומה לא בעצם? אבל הדבר שעליו נשלם הכי הרבה בסופו של יום, יהיה טבעת אירוסין זאת, במידה ואנחנו לא יודעים מה הם הגורמים למחיר וכיצד להוזילם

מאת: יעלטבעות אירוסין ונישואין29/09/13866 צפיות
רשת הבורסה לתכשיטים מתמחה בעיצוב תכשיטים יוקרתיים עשויים זהב, משובצים בפנינים ואבני חן, וכן, תכשיטי יהלומים הידועים באיכותם המשובחת. בחנויות ובקטלוגים של הבורסה לתכשיטים תוכלו למצוא מבחר עצום של תכשיטי יהלומים המותאמים לנשים ולגברים, בסגנונות שונים ובעיצובים ייחודיים

מאת: יעלתכשיטים16/06/13891 צפיות
טבעת אירוסין היוותה לנו סמל, סמל של איחוד בין שני אנשים, של אהבה ורצון לבטא מיסוד של יחסים. הטבעת היא עגולה, שמסמלת מעגל בלי סוף, דבר שמייצג את האהבה שלא נגמרת בין בני הזוג. אפשר להגיד שטבעת האירוסין היא הצהרה של מחוייבות, בין שני הזוג, רצונם לבנות בית ולהקים ביחד משפחה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213712 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205169 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186761 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173163 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172920 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161589 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161706 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica