חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין לאורך ההיסטוריה

מאת: יעלתכשיטים16/06/2013892 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טבעת אירוסין היוותה לנו סמל, סמל של איחוד בין שני אנשים, של אהבה ורצון לבטא מיסוד של יחסים. הטבעת היא עגולה, שמסמלת מעגל בלי סוף, דבר שמייצג את האהבה שלא נגמרת בין בני הזוג. אפשר להגיד שטבעת האירוסין היא הצהרה של מחוייבות, בין שני הזוג, רצונם לבנות בית ולהקים ביחד משפחה.

טבעות אירוסין - היו היה:

הפעם הראשונה בהסטוריה שבה הופיעה טבעת אירוסין הייתה בשנת 1477, כשמנהיג האימפריה הרומית הראשון הציע לאהובתו הדוכסית נישואין והעניק לה מתנה לכבוד האירוע, המתנה הייתה טבעת עם יהלום. מטרת האירוסין והענקת הטבעת בעבר, כנראה, הייתה סמל של איחוד בין ממלכות, הסכמי חוזים ואימפריות. בנוסף, כאשר הגגבר היה נותן לבת זוגתו את טבעת אירוסין , והיה צריך לנדוד למשך זמן ארוך ולמקום מרוחק, הוא היה נשאר עם חלק מהטבעת, ובת זוגתו הייתי עם חלקו השני, דבר שעזר לאיחוד ולשמירה על האהבה בין בני הזוג. כיום, הצעות הנישואין ילווו תמיד בנתינת טבעת נישואין. הצעות הנישואין הפכו להיות אירוע גדול ואולי המשמעותי ביותר בחיי הבת זוג, ולכן ישנן הצעות שהפכו למפורסמות ממש בכל העולם בגלל ההשקעה שבהן, כגון הצעת נישואין בזמן קפיצת בנג'י, מטוס שמאיית בשמיים את ההצעה, בזמן משחקי בייסבול על מסכי ענק ועוד. לטבעת אירוסין מוקדשת אצבע, עליה האישה תנעד את הטבעת – הקמיצה ביד השמאלית, משום שנאמר שעורק האהבה, מתחיל באמצע הזו ומסתיים בלב. לאחר עיצובים שהשתנו במהלך ההסטוריה, כיום טבעות אירוסין לרוב  משובצות ביהלום מרכזי אחד, שמייצג את איחוד בני הזוג. כמובן שלעתים יהיו טבעות אירוסין המקושטות ביהלומים קטנים בעיצובים שונים, אך המסר הוא ברור.

טבעות אירוסין בארצות השונות:

ברחבי העולם ישנן מסורות שונות לגבי ענידת טבעת אירוסין. באוקראינה, ה טבעת אירוסין תיענד ביד ימין ולא שמאל. באירופה רק האישה תענוד את ה טבעת אירוסין, וכך גם באמריקה. ישנן תרבויות שונות בעולם, שבהן גם הגבר יענוד טבעת (בדומה לתרבות שהייתה בעבר). בגרמניה עם הצעת הנישואין יש לענוד את הטבעת ביד שמאל, ומיד לאחר החתונה הטבעת תעבור ליד ימין.

טבעת אירוסין – איך לבחור את הנכונה?

טבעת אירוסין המושלמת תהיה הטבעת שתתאים לטעם האישי של בת זוגתך ולאישיותה, מה שאומר שלכל גבר תהיה בחירה שונה, לכן יש לשאול את עצמך מס' שאלות על אהובתך: 1. מראה וסגנון – האם אהובתך אוהבת אביזרים, אוהבת להיות מוחצנת? או האם היא עדינה יחסית ויותר מופנמת? לבחורה שפחות אוהבת החצנה, יתאים טבעת עדינה, קלאסית עם יהלום קטן יחסית והבחורה המאובזרת תאהב טבעת עם יהלום גדול יותר. לפעמים אי אפשר לדעת עפ"י הסגנון האישי של בת זוגתך ולכן יש טבעות קלאסיות עם יהלום יפה שכל אחת תעריך. למישהי עם סגנון מיוחד ניתן לעצב טבעת עם כמה אבנים קטנות עם צורה חדשה. 2. צבע הטבעת – לטבעת אירוסין יש כמה אפשרויות לצבעים, כדאי להתאים את צבע הטבעת לגוון העור של אהובתך, למשלזהב לבן או אדום יתאים יותר לבחורות עם עור בהיר, וזהב צהוב יתאים יותר לבחורות כהות. 3. מבנה הטבעת – טבעת אירוסין יכולה לבוא בעובי ורוחב משתנה. כיצד תדע מה יתאים לבת הזוג? לבחורה עם אצבעות ארוכות ודקות הטבעת הרחבה יכולה להתאים, אך לבחורה עם אצבעות קצרות כדאי טבעת דקה יותר.

לסיכום טבעת אירוסין:

בחירת טבעת האירוסין יכולה להיות עסק די מסובך, לקלוע לטעמה האישי, לבחור באיכות הטובה ביותר, למצוא טבעת מושלמת שתתאים גם לכיס שלך. אך אם תבצע את התהליך הזה בגישה טובה, כשתחשוב על המבט שלה כשתגיש לה את הטבעת, תדע שהכל שווה את זה. בנוסף, אם כבר טרחתם בטבעת האירוסין, מומלץ להשקיע כבר בהצעת נישואין מפתיע ורומנטית, תצאו מלכים והיא תצא עם חיוך שלא ירד לה מהפנים במשך ימים רבים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר דיימונד סטור הינו אתר להשוואת מחירים של טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים בין בתי עסק שונים מהבורסה ליהלומים ברמת גן.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יעל

מאת: יעלטבעות אירוסין ונישואין06/04/14913 צפיות
רוב הגברים לא יודעים מה לקנות לבת הזוג שלהם ליום ההולדת .על אחת כמה וכמה כשמדובר בטבעת האירוסין לשאלה איך לרכוש טבעת אירוסין יש תשובות רבות, אני אתייחס כאן .לפן העיצובי של הטבעת ,מנסיוני, גברים רבים אשר כבר הגיעו להחלטה למסד את הקשר .מוצאים עצמם אבודים בחיפוש אחר הטבעת הנכונה .גברים רבים נעזרים באמא או בחברה הטובה של בת הזוג לרכישת טבעת האירוסין גברים! אל תהיו עצלנים, עשו זאת בעצמכם .

מאת: יעלטבעות אירוסין ונישואין06/04/14921 צפיות
עוד מימים ימימה היה היהלום פריט מבוקש בכל רחבי העולם. לאורך השנים, כיאה לאבני חן נחשקות, הצליחו היהלומים להתקשר לאגדות, קללות, רומנים, מעשי מרמה, פשיטות רגל ועוד ועוד סיפורים מרתקים. הנה כמה סיפורים של היהלומים המפורסמים בעולם ששבוצו בתכשיטי יהלומים ועל טבעות אירוסין שהוענקו לנשים העשירות בעולם:

מאת: יעלטבעות אירוסין ונישואין17/11/13851 צפיות
יש מי שעבורו דייט רומנטי המסתיים בכריעת ברך ושליפת טבעת אירוסין נתפס כדבר סטנדרטי ומשעמם... בטח אם אין קהל מריע סביב... קבלו מקבץ נוסף של אנשים נוזעים (מדי?) שהחליטו להפתיע (ובעיקר להבהיל) את אהובי לבם והלכו על הצעות נישואין לא שגרתיות בהחלט:

מאת: יעלקניות 17/11/13859 צפיות
החלטות, החלטות, החלטות כשאנחנו מתכננים חתונה אנחנו מתחשבים בכל הפרטים, מיקום, הסעדה, שיר שאיתנו נצעד לחופה, סידורי ישיבה, סידורי פרחים ומה לא בעצם? אבל הדבר שעליו נשלם הכי הרבה בסופו של יום, יהיה טבעת אירוסין זאת, במידה ואנחנו לא יודעים מה הם הגורמים למחיר וכיצד להוזילם

מאת: יעלקניות 17/11/13922 צפיות
במאמר זה נציג שלושה אבני חן הנפוצות בשיבוץ בתכשיטי יהלומים וטבעות אירוסין.

מאת: יעלטבעות אירוסין ונישואין29/09/13867 צפיות
רשת הבורסה לתכשיטים מתמחה בעיצוב תכשיטים יוקרתיים עשויים זהב, משובצים בפנינים ואבני חן, וכן, תכשיטי יהלומים הידועים באיכותם המשובחת. בחנויות ובקטלוגים של הבורסה לתכשיטים תוכלו למצוא מבחר עצום של תכשיטי יהלומים המותאמים לנשים ולגברים, בסגנונות שונים ובעיצובים ייחודיים

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222676 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204978 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205050 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204895 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173453 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica