חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יבוא מסין של סחורה

מאת: דוד כהןיבוא ויצוא23/11/20137591 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנן הרבה סיבות טובות, שבעטיין כדאי לכם לבצע יבוא מסין, בין היתר הרווח הכלכלי, אך לא רק. התרבות הסינית שונה מאוד מזו אשר במערב ויש יבואנים שמתקשים לקלוט את הלך הרוח בעולם העסקים הסיני וכתוצאה מכך מפסידים את קשרי העבודה המשותפים. אם תנקטו בגישה פתוחה מול תרבות שונה תלמדו להינות מכך, ותוכלו רק להרוויח והרבה.

מי לא היה רוצה לייבא ממדינה המאכלסת יותר מ-1.3 מיליארד בני אדם? סין מציעה הזדמנויות צמיחה יוצאות דופן מבחינה עסקית ואפשר למצוא את הדרך לעשות עסקים במדינה כה עצומה ומורכבת.

ישנן הזדמנויות עסקיות אדירות בסין וכדאי לכם להשתמש בהונג-קונג כבסיס הכניסה שלכם לסין. זו נקודת התחלה מצויינת והיתרונות הבולטים ביותר שלה הם: זמינות של תשתית משפטית וכלכלית אמינה והקלות בהקמת ישות עסקית. בנוסף על כך, תוכלו למצוא מנהלים ויועצים מקומיים ורב לשוניים, אשר יכולים לתת לכם שירותים מקומיים וניתן אף לשכור את שירותיהם לנהל עבורכם את העניינים.

מנף את מערכת היחסים שלך עם החברה איתה אתה עובד וכדאי לך לנהל עסקים עם חברה, אשר יש לה כבר אחיזה בעולם העסקים המקומי. אם זאת, קח בחשבון כי ששותפיות שיווקיות בינלאומיות, יעילות רק באיזור אסיה בעבודה עם צוות מקומי. אם כבר השתכנעתם כי יבוא מסין יכול להגדיל לכם את ההכנסות במידה רבה וגם לאפשר לכם שוק עם היצע מוצרים רחב וזמין, נעזור לכם להבין איך מתחילים בהליך:

כנראה שאתם נמצאים עכשיו באחד משני המצבים: אתם יודעים מה אתם רוצים לייבא או שאתם לא בטוחים מה כדאי לייבא. אם אתם יודעים מה אתם רוצים לייבא - נפלא! השלב הבא להחליט על הכמויות הנדרשות ונרחיב בעניין הזה בהמשך. אם אתם לא יודעים מה לייבא, אז חפשו אחר פער בשוק המוצע, או ערך נוסף שאתם יכולים לספק, כדי לבדל את המוצר או השירות שלכם מההיצע הנוכחי. לאנשים שונים יש הצלחה עם מוצרים שונים והפלוס הגדול של יבוא מסין, הוא שיש היצע גדול ומגוון וסין נחשבת ל"בית החרושת העולמי". אתם צריכים להיות מסוגלים למכור את המוצר החוצה כאשר הוא מגיע ולכן כדאי לעשות קצת מחקר שוק ראשוני. כלומר, בקשו מהלקוחות הפוטנציאלים שלכם פרטים לגבי המוצרים שהם מבקשים ותוכלו לבצע חישוב של העלות שלכם.

סיבה נוספת לרכוש מוצרים מהסינים היא שהם יצרנים מעולים ויעשו כמעט הכל, כדי להתאים את המוצרים לדרישות שלכם. כדי לשמור את היבוא פשוט ולהמנע מסיכונים, כדי לכם להזמין מוצר אחד בכל פעם אצל ספק כלשהו. סין מייצרת הכל מכל, מאלקטרוניקה ועד בגדים, כולל מכשירי ספורט, חלקי חילוף לרכב ועוד. השוק הסיני מקיים מספר פעמים בשנה תערוכות מתחלפות של ההיצע שלהם ותוכלו להשתתף ולהחליט בעצמכם, מה מתאים לכם. השתתפות בשווקים הסיניים, תאפשר לכם גם לפגוש סוחרים ואנשי עסקים בתחום. לאחר שתכירו את הסחורה ותלמדו את הקיים, ניתן לבצע שילוח בינלאומי של סחורה משם לארץ כיבוא אישי או אף מסחרי בצורה חכמה יותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיזם גרופ פתרונות אינטרנט בע"מ - שיווק באינטרנט, קידום אתרים באינטרנט, בניית אתרים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד כהן

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213602 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211222 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212177 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

מאת: דוד כהןעיצוב פנים27/11/202884 צפיות
עיצוב חלל הבית יכול להעשות באמצעות שילוב תמונות יפות לחדרי השינה והסלון. אפשר לבחור תמונות מסוגים שונים וזה המקום לעשות סדר.

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201458 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205151 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאמרים נוספים בנושא יבוא ויצוא

מאת: רונית אלפסייבוא ויצוא05/03/211015 צפיות
יבוא מוצרים בצורה מסחרית מחייב ללמוד מה נדרש לייבוא מה החוקים החלים על אותם מוצרים. על מנת לעסוק בייבוא יש להוציא רישיון לייבוא ממשרד התמ"ת.

מאת: SEONET קידום אתריםיבוא ויצוא02/12/181995 צפיות
אתם זקוקים למבנה נייד לעסק או לבית זמני? רגע לפני שאתם בוחרים מבנה נייד להשכרה או לקניה הכנו עבורכם מדריך קצר להשכרת מבנה נייד

מאת: yoni romיבוא ויצוא15/07/181067 צפיות
המפעלים של היום הם לא המפעלים של פעם, היום המפעלים נראים יותר טוב, עובדים בשיטות יותר מתקדמות,  איכות העובדים גבוהה יותר וכפועל יוצא מכך גם המכונות שאנו משתמשים בהן צריכות להיות חזקות ועוצמתיות יותר.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא12/01/171462 צפיות
ראש השנה הסיני הוא החג החשוב והארוך ביותר בלוח השנה הסיני- ידוע גם בשמו "פסטיבל האביב"

מאת: ליאוריבוא ויצוא20/06/161929 צפיות
לוקליזציה פירושה, להתאים מוצר כלשהו, לאוכלוסייה שהיא שונה, מן האוכלוסייה המקורית, שאליה המוצר נועד. לוקליזציה כוללת, התאמה לחוקים המקומיים. לוקליזציה כוללת, התאמה למנהגים מקומיים.

מאת: אירה סימנסיבוא ויצוא21/04/161982 צפיות
יבוא מסין של תבניות להזרקת פלסטיק הוא תהליך מורכב מאוד שצריך להתבצע בצורה חכמה ובליווי אנשי מקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה. מדובר על תבנית שיכולה לשקול מאות קילוגרמים, ואותה יש לייצר על פי מפרט מדוייק וברמת דיוק גבוהה מאוד. מרגע שהתבנית יוצרה ונשלחה ארצה, הכדאיות להחזרתה לסין לצורך תיקונים ושיפורים, צוללת פלאים ונעלמת, ולכן חשוב שתהליך העבודה וההתקשרות מול היצרן בסין, יתבצע בצורה חכמה עם נציג של הלקוח הנמצא בסין ובוחן את הדברים לעומק לפני שהתבנית יוצאת למשלוח.

מאת: עדי מילריבוא ויצוא20/03/161727 צפיות
במאמר זה אנסה לרכז את כל הקשור בנושא איתור מפעלים בסין, כיצד מתחילים ואיך מגישים הצעות מחיר. נעבור על שאלות חשובות לבחינת רמת המקצועיות ורמת האיכות של מפעל בסין. קריאה מהנה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica