חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך להפוך מידידה לחברה? אימון לזוגיות, איך לגרום לבחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לאהוב אותך? איך להתחיל עם בחורה? אמנות הפיתוי, זוגיות, איך לשכנע

איך להפוך מידידהלחברה? אימון לזוגיות, איך לגרום לבחורה לרצות אותך? איך לגרום לבחורה לאהוב אותך?איך להתחיל עם בחורה? אמנות הפיתוי, זוגיות, איך לשכנע בחורה? להיות יותרמידידה

אני שמח, יפהמה אפשר לעזור? דבר.

ש: מה לספרמההתחלה?

אליעד:מהאמצע, ספר את הפרטים היותר חשובים.

ש: הכרתיבחורה והיינו בקשר וירטואלי אינטנסיבי כמה חודשים.

אליעד: רקתספר שוירטואלי זה לא וירטואלי לגמרי זה "סקייפ" וכאלה.

ש: כן בדיוקואחר כך כעבור אחרי שבוע בערך דיברנו כבר בטלפון מאוד אינטנסיבי.

אליעד: מההייתם מדברים, מה דיברתם?

ש: במשך היוםהיא "סימסה" לי התקשרה, רצתה לדעת איפה אני, רצתה לדעת הכל.

אליעד: לא, מההיו התכנים של השיחות?

ש: עם התכניםשל השיחות, אתה באמת רוצה לדעת?

אליעד: כי אנייודע פשוט, טוב תמשיך את הסיפור ובסוף אני אשאל אותך את זה כי זה חשוב להמשךהסיפור.

ש: כאילובגדול היא סיפרה לי הכל עליה.

אליעד: שיתוףעל חיים אישיים וכאלה?

ש: כן.

אליעד: אוקי,אתה גם שיתפת אותה?

ש: כן.

אליעד: אוקי,עכשיו מה?

ש: בעיקר היאסיפרה, היא לא מפסיקה לדבר ואז זה היה פשוט.

אליעד:אוקי.

ש: והיא גרהבצפון לא יצא לנו להיפגש כל כך בגלל הזמנים כאילו היא לומדת עובדת וגם אני, ועד שזהיצא נפגשו וזה אחרי כמה זמן זה התפוצץ.

אליעד: מה זאתאומרת אחרי כמה זמן?

ש: במהלך הערבהלילה זה התפוצץ.

אליעד: מה זאתאומרת התפוצץ, למה אתה מתכוון התפוצץ?

ש: לא קיבלתיתשובה עד היום.

אליעד: לא אבלמה דיברת איתה?

ש: היא פתאוםנבהלה וקפצה וזהו, ואחר כך היא אמרה שזה בגלל "האקס" שלה שהיא הבינה שהיא אוהבתאותו, וזהו רבנו באותו יום.

אליעד: שניה,אתם נפגשתם, איפה אתם נפגשתם, בצפון, דרום, מרכז?

ש: בצפון.

אליעד: אוקי,קפצת, אתה קפצת ראשון?

ש: אני.

אליעד: אוקי,ומה וישבתם לאכול משהו?

ש: קודםנפגשנו קפצנו למסעדה אחר כך

אליעד: איךהיה האוכל?

ש: האוכל היהבסדר.

אליעד:אוקי.

ש: משמה הלכנולקנות שתיה.

אליעד: רגעאבל בזמן שאכלתם איך הייתה האווירה, סבבה מה שנקרא?

ש: האווירההייתה, סבבה לגמרי.

אליעד: באמתכאילו הכל כמו "בסקייפ" כמו יום אחד לפני?

ש: כן.

אליעד:אוקי.

ש: ומשמה היאאמרה שהיא נורא הייתה בלחץ מלקנות שתיה כי היא רצתה, שנשתכר אחר כך כי אחרי 23:00כבר אי אפשר לקנות אז רצנו לקנות שתיה ומשמה הלכנו אליה הביתה והיא סחבה את עצמה עדרבע ל2, יבשה אותי עם כל מיני סיפורי ילדות משעממים.

אליעד:ואז?

ש: ואז הלכנולחדר והתחלנו להתקרב קצת ואז זה התפוצץ מאוד מהר והיא חטפה עצבים וזה.

אליעד: אוקי,אז מה מאז?

ש: מאז איבדתיכמעט מוחלט.

אליעד: לא, מהזה אומר כמעט, מה כן?

ש: היא חזרהקצת לתקשר, שלחה לי ברכה ליום הולדת וזהו.

אליעד: וזהורק ברכה אחת?

ש: ברכה אחתואז אני החזרתי לה אתמול ואז היא אמרה לי שאנחנו ידידים וזהו.

אליעד: אוקי,עכשיו מה אתה שואל, מה השאלה?

ש: אם אפשרלהחזיר את זה כיוון שאני לא יודע מה זה אומר, אם היא רומזת לי איזה משהו.

אליעד: טוב באנלך בפשיטות, אתה כרגע רוצה אותה?

ש: כן.

אליעד: מה אתהצריך לעשות? לגרום לה לרצות אותך, נכון זה מה שאתה רוצה?

ש: כן.

אליעד: עכשיומה אתה רוצה ממנה, זוגיות?

ש: כן.

אליעד: אוקיעכשיו כרגע היא אומרת, אומרת הכוונה ממעשיה במילים אז אם היא בעצם אומרת שהיא "לארוצה אותך" אבל היא עדיין תקשרה איתך, היא שלך לך "sms" ליום הולדת והיא גם אמרה לךשאתם עדיין ידידים, נכון? זה אומר שהיא כן. עכשיו דבר נוסף לא משנה מה היא אמרה זאתאומרת גם אם היא הייתה אומרת לך אני שונאת אותך, לא רוצה לראות אותך נניח, גם אםהיא לא הייתה שולחת לו את הsms עדיין יש לה רגשות כלפיו, למה? כי לא יכול להיותשהיה לה כל כך הרבה זמן דו שיח איתו ופתאום זה נמחק, אין דבר כזה.

ש: היא גםשלחה לי מכתב יום למחרת.

אליעד: אזתסביר אז מה, לא סיפרת.

ש: שחכתי.

אליעד: טובעכשיו נזכרת.

ש: יום למחרתהיא שלחה לי מכתב.

אליעד: מכתבבדואר או אימייל.

ש: לא"בסקייפ" וכמעט ולא הספקתי להגיב.

אליעד:שמה?

ש: ההתחלההייתה שאין כימיה בינינו וכדאי שכל אחד יפנה לדרכו, זה היה קצת ארוך אני לא זוכר,גם הצחיק אותי שאין כימיה כאילו.

אליעד: בסדר,בא נראה מה האמת? האמת היא שגם היא רוצה אותך וגם היא לא רוצה אותך. עכשיו איך אנייודע שהיא רוצה אותך? כי עובדה ששוחחתם קודם עד אותו רגע הייתם באינטראקציה מאודטובה ועובדה שהיא עדיין גם אחרי שהיא כאילו "אין בינינו כימיה כל אחד יפנה לדרכו"היא פתאום שולחת לך sms, אומרת לך "אנחנו עדיין ידידים", משהו כזה, מה הניסוחהמדויק שלה?

ש: אני יכוללהגיד לך בדיוק.

אליעד: תביאאת הניסוח למרות שבתכלס הניסוח המדויק הוא פחות משנה כי ברמה העקרונית יש לה גםרגשות כלפיו בכל מקרה.

ש: היא רוצהאת היתרונות שהיו לה לפני כן.

אליעד: לאמשנה מה היה כתוב ב sms היא גם אמרה לו "אני לא רוצה יותר לראות אותך מעולם, אנחנולא ידידים"?

ש: אבל מהשהיא כתבה לי ליום הולדת היא כתבה "המון מזל טוב עד מאה ועשרים המון אושר ושמחה ורקטוב".

אליעד: יפה,זה אומר שהיא לא התקמצנה בהודעה נכון? היא לא שלחה כדי לצאת ידי חובה למרות שהיאבכלל לא הייתה חייבת, לא רק שהיא שלחה היא גם "המון מזל טוב, המון זה המון שם", זהאומר שיש לה רגש כלפיך. מה בשני?

ש: אחר כך אניכתבתי לה.

אליעד:משהו.

ש: כן ואחר כךהיא ענתה לי "אנחנו ידידים אם לא היינו אז לא הייתי מברכת אותך".

אליעד:יפה.

ש: היא דואגתשתהיו ידידים.

אליעד: יפה מהזה בעצם אומר, מה בעצם המשמעות של מה שהיא אומרת? היא בעצם אומרת "יש בך משהו שאנירוצה אבל יש משהו שאני רוצה שאין לך" או אני אגדיר את זה יותר נכון "יש משהו שאניחושבת שאני רוצה ויש בך ויש משהו שאני חושבת שאני רוצה ואין בך".

ש: כאילובהתלבטות.

אליעד: כן ישלא דואליות כזה, עכשיו מה היא רוצה ממך בטוח? ידידות כי היא אמרה לך "אנחנוידידים", אפילו היא לא אמרה "מה אתה לא ידיד שלי".

ש: וברגע שאנינכנס לידידות אני.

אליעד: תקשיבתתרכז טוב טוב, היא כרגע בסטטוס שטוב לה להיות ידידה שלך במובן של להרגיש שאתה עומדשם לצידה וכל שאר, אתה אומר "רק רגע לא משוחחים בגלל הפיצוץ" אבל היא כן, אם היא כלכך הייתה משתפת אותך ועל בסיס יומי אז זה אומר שכרגע זה חסר לה, אין אפשרות שזהפתאום לא חסר לה, לא יכול להיות היא הייתה רגילה לשתף מישהו קודם אז זה אומר שכרגעזה חסר לה. אלא מה שמבחינתה הדברים הגיעו למצב כזה שכאילו זה עסקת חבילה זה או שהיארוצה אותך כבן זוג או שלא או משהו כזה ואז נוצר פיצוץ כי יכול להיות הרבה סיבות למההיא לא רוצה אותך כבן זוג.

יכול להיותשזה לא היא לא רוצה אותך כבן זוג יכול להיות שהיא לא רוצה כרגע זוגיות, אולי היא לארוצה כרגע זוגיות אולי היא מפחדת ממחויבות, אולי היא מפחדת, אתה יודע יש המון סיבותלמה שבחורה לא תרצה זוגיות לא פרסונלי מולך ואם תרצה שזה יהיה פרסונלי מולך אז כןגם פרסונלי מולך. לא חסר סיבות למה שהיא לא תרצה אותך בדיוק כמו שלא חסר סיבות למהשהיא לא תרצה כל אדם. אם רוצים לא משנה מי אפשר לכתוב ספר על סיבות למה לא רוצים,בסדר? זה לא מסובך מי שמוכשר יכול לכתוב ספר "למה רוצה, למה לא רוצה". אוקי יפה, אזמה זה בעצם אומר? זה אומר שיש משהו שהיא עדיין רוצה ממך עובדה זה קשר של ידידותפלוס אנחנו יודעים שהיא שיתפה אותך המון זה אומר שיש לה קשר רגשי עמוק כלפיך והיאגם שלחה לך את "המזל טוב" וכו'. בוא זמנית אנחנו יודעים שהיא כרגע לא רוצה איתך,היא לא רוצה את כל החבילה כרגע היא אומרת "אני רוצה לא חבילה של כל החפצים רק חפציםמסוימים".

ש: משהו שיכוללהשתנות או?

אליעד: רגע,קודם כל היה חשוב להבהיר את זה כדי לדעת מה המצב כרגע. עכשיו השאלה היא אז איךגורמים לה לרצות יותר, נכון? בהנחה שאתה אומר "אני רוצה רק אותה לזוגיות", איךגורמים לה לרצות זוגיות אם היא רוצה רק ידידות? זה כאילו איך להפוך ידידה לחברה.תשובה אתה צריך, יש פה כמה דברים, דבר ראשון אתה צריך לנסות לזהות, זה לא בהכרח דברראשון אבל אחד הדברים שאתה צריך לעשות זה, למה אני אומר שזה לא בהכרח דבר ראשון? כיזה לא מחויב זאת אומרת יש אפשרות לעקוף את זה אבל בכל זאת רצוי שיעשה את זה אבל זהלא מחויב לכן אני אומר הוא יכול לעשות את זה אבל זה לא מחויב שהוא יעשה את זה. דברראשון תבדוק למה לדעתך היא כרגע לא רוצה אותך לבן זוג, תקשיב טוב, לא למה היא לארוצה אותך כי היא כן רוצה אותך, למה היא לא רוצה אותך כבן זוג.

ש: אני לאיכול לשאול אותה שאלה כזאת.

אליעד: אתהתצטרך לשאול את עצמך או לשלול אותה, או לשאול מישהי אחרת מה היא חושבת שהיא חושבת,זאת אומרת את צריך איכשהו למצוא, תקשיב זה לא מחויב אפשר לדלג על זה בסדר, אני יכולגם להסביר לך איך אתה שואל אותה בלי שהיא תדע שאתה שואל אותה.

ש: זה יותרמעניין.

אליעד: מאודפשוט, אוקי דבר ראשון אתה צריך לברר למה היא לא רוצה אותך כבן זוג זה דבר ראשון,עכשיו אחרי שביררת למה היא לא רוצה אותך כבן זוג עכשיו אתה רוצה לדעת למה היא לארוצה אותך כבן זוג, קודם כל אתה מתחיל להעלות השארות, השארות זה תמיד טוב. עכשיוהשאלה היא מי אמר שזה נכון, אז מה עושים? אתה צריך לקחת צעד אחד אחורה, אתה לא רוצהאיתה זוגיות מה שכן אתה צריך לחזור להיות איתה בקשר של?

ש:ידידות.

אליעד: שיחות,יפה עכשיו תוך כדי השיחות אתה יכול לשאול אותה למה היא לא רוצה אותך כבן זוג, איךשואלים למה היא לא רוצה אותך כבן זוג? שואלים אותה קודם כל "האם את רוצה זוגיותבאופן כללי?", יכול להיות כן יכול להיות לא, יכול להיות שהיא תגיד לך לא ואז אתהצריך לשאול "למה לא?". בכל מקרה בא נניח שהיא אומרת "אני רוצה זוגיות" בלי שהיאאומרת "כן אני רוצה זוגיות" נניח, מה היא אומרת, מה הגרסה שלה כדי שהיא רוצה זוגיותאו לא רוצה זוגיות?

ש: אני הרגשתישכן.

אליעד: הגרסההפורמלית שכן, מה קורה אם הגרסה הפורמלית "אני בכלל לא רוצה זוגיות", מה אז עושים?אבל בא נניח שהיא רוצה זוגיות, אוקי אז מה עושים? שואלים אותה "איזה בן זוג אתרוצה?" ואז קודם כל אתה קודם מנסה לראות.

ש: אבל אם אניאשאל אז יכול להיות שהיא תגיד משהו אחר בשביל לא לפגוע בי.

אליעד: לאמשנה, לא רגע אבל אתה יודע שהיא רוצה זוגיות בדו שיח, לא שניה אתה לא בא אליה ממקוםאחר, אתה לא בא אליה שיחה ראשונה "שלום אנחנו ידידים, אז אפשר לדבר נכון, תגידי ליאת רוצה זוגיות, איזה זוגיות את רוצה, מה את חושבת עלי, אני מתאים לזה?", לא שואליםככה. אתה יודע משוחחים את השיחות הרגילות ותוך כדי שאתם משוחחים את השיחות הרגילותאתה מתחיל לדבר איתה על המערכות יחסים הקודמות שלה, על הזוגיות שהייתה לה ואז אתהבודק "מה לא אהבת אצל ההוא, איזה בן זוג את רוצה שיהיה לך?" ובלי שום קשר לזה אתהלא חייב, אתה יכול לשאול "ומה את חושבת עלי ואיך מרגיש לך שאת איתי ואיך מרגישבינינו?" ואז אתה עושה הצלבה למה היא לא רוצה אותה, הבנת?

ש: אוקי.

אליעד: עכשיובא נניח שגילית שהיא לא רוצה אותך כי, סתם זה לא כי שגילית בא נניח שאתה חושב שהיאלא רוצה כי שלוש סיבות, בסדר? היא לא רוצה אותך כי אתה לובש חולצה אדומה ונעלייםשחורות ומכנסיים אפורים, שלוש סיבות ראית כמה סיבות? שלוש סיבות.

ש: לא משנהאני ניתחתי כל הזמן, אני השוואתי עם האקס שלה.

אליעד: לאמשנה, לא בהכרח בא נניח שלוש סיבות, לטובה אוקי, בא נניח שיש סיבות למה היא לא רוצהאותך וגילית אותן, עכשיו מה עושים הלאה? תשובה, אפשרות אחת לנסות לעשות התאמה שלךלמה שהיא רוצה, "מה את רוצה, מישהו כזה?" לך תתאמץ תהיה כזה, תגרום לה להאמין שאתהכזה "וואלה רוצה", בסדר זה אופציה א' הלקוח אומר "אני לא רוצה לקנות את המוצר כי",1. תתאים את עצמך את המוצר ללקוח זאת אופציה ראשונה. אופציה שניה תגרום לה לשנות אתהרצון שלה, לדוגמא נגיד שהיא אומרת "אני רוצה ככה וככה ובן זוג" תשאל אותה "למה אתחושבת שזה חשוב? זה לא קשור זה בכלל גרוע אם זה יהיה ככה".

אם תהיה יותרחכם אתה תהיה מסוגל לקחת אותה, שעכשיו אתה מבין גם למה שאלת אותי קודם. נכון,בהתחלה מה הוא שאל? הוא שאל "רגע אני יכול לגרום למישהו לרצות מה שאני רוצה?" יש לוסיבה למה הוא שאל. בכל מקרה אם אתה תהיה יותר חכם.

ש: זה לא כזהזה, זה כל אחד כמעט.

אליעד: לאמשנה, עכשיו הבנו גם על איזה סיטואציה, עכשיו זה כאילו הייתה שאלה כללית ואחר כךהוא שאל שאלה פרטית. עכשיו תראה אתה יכול אמרנו אפשרות א' לבדוק למה היא לא רוצהלהתאים את עצמך אליה, אפשרות שניה לבדוק למה היא לא רוצה ולגרום לה להפסיק לרצות אתזה, נגיד "אני רוצה גבר עשיר" נניח ואתה לא עשיר נניח.

ש: ואם נניחהיא מאוהבת באקס שלה.

אליעד: עזובאקס שלה, מה אקס שלה מת לא מעניין היא לא באמת, אני אסביר לך היא אומרת ואם היאמאוהבת באקס שלה, אף אחת בעולם לא מאוהבת באקס שלה היא מאוהבת במה שהיא חושבת שיכוללהיות לה טוב אם היא הייתה עם האקס שלה. הבנת? היא אף פעם לא מאוהבת באקס שלה, קודםכל אם כבר היא מאוהבת בתחושות שהיו לה כשהיא הייתה איתו ואם היא רוצה לחזור אליו זהלא כי היא רוצה לחזור אליו זה כי היא רוצה לקבל את התחושות הטובות שהיו לה כשהיאהייתה איתו. הבנת?

ש: אוקי.

אליעד: זהבמאה אחוז, זה שהיא לא רוצה את האקס שלה זה ברור בכלל, עכשיו בא נניח שהיא אומרת לך"לא, אני רוצה את האקס שלי", אפשרות אחת זה לנסות להיות האקס שלה, איך? תבדוק איךהאקס שלה נראה, איך הוא נשמע, מה הוא עושה בחיים, תתחפש לאקס שלה.

ש: "כי אתהשמן".

אליעד: לאמשנה בהנחה שזה לא אפשרי ואתה לא רוצה אתה יכול לגרום לה להבין שהיא לא רוצה אתהאקס שלה שהיא רוצה משהו אחר, תגיד לה "למה את רוצה את האקס שלך?", לדוגמא "למה אתרוצה את האקס שלך? כי איתו הרגשתי מאוד משהו, וואלה", עכשיו אתה יכול לנסותלנתח.

ש: לא שהיאאמרה שהיא לא יודעת היא פשוט.

אליעד: יפה לאיודעת למה, "בואי נברר למה". אני רוצה להסביר לכם ברמה העקרונית לדוגמא בא נניחמשהו ספציפי, היא אומרת לו "אני רוצה מישהו עשיר" אפשרות אחת לך תעבוד, תעשה כסףהיא תרצה אותך, אפשרות שניה תשכנע אותה "שעשיר זה לא חשוב / תשכנע אותה שעשיר זהגרוע", כאילו על האפשרות השניה יש או שתגרום לה לחשוב שזה לא משנה אם אתה עשיר אולא, או שתגרום לה לחשוב לא רק שזה לא משנה אם אתה עשיר או לא שזה בכלל יהיה גרוע אםאתה עשיר, "יש רק חסרונות בלהיות עשיר, נכון, מה היא רוצה להיות עם גבר עשיר, אתהיודע כמה בעיות יכולות להיות לה?", "עדיף שלא תהיה עשיר יותר טוב שלא יהיה לך".

אוקי יפהואפשרות שלישית בא נניח שאתה לא מצליח להיות עשיר ואתה לא מצליח לשכנע אותה שעשירזה לא חשוב, מה אז עושים? אתה צריך למצוא משהו שהיא כל כך תרצה אותו עד כדי כך שהיאתהיה מוכנה לוותר על זה שאתה לא עשיר, אתה צריך לגרום לה לרצות משהו כל כך הרבה עדכדי כך שהיא תרצה את היתרון הזה ולמענו היא תכיל את החיסרון ההפוך. זה פחות או יותרחוקי המשחק זאת אומרת ככה, המצב שלך מולה כרגע הוא היא רוצה אותך ברובד מסוים, היאלא רוצה אותך ברובד אחר. אתה אומר "רגע למה היא לא רוצה אותי ברובד הזה?", מעלההשארות, אופציות לא משנה, כי היא רוצה את האקס שלה לא משנה מה, אפשרות אחת מנסהלהיות כמו מה שהיא רוצה, אפשרות שניה מנסה לגרום לה לא לרצות את מה שהיא רוצה או אףלהקצין לרצות את ההפך של מה שהיא רוצה, להגיע למצב שתשכנע אותה "לאקסים לא חוזרים"שהדבר האחרון שהיא תרצה זה לחזור להיות עם האקס שלה, ואפשרות שלישית זה לגרום להלרצות אותך כל כך חזק מסיבה אחרת שהיא תגיד "נכון אני רוצה את האקס אבל אתה כל כךטוב שאני מוותרת על האקס".

ש: אבל איךאני עושה את זה?

אליעד: קודםכל אם הבנת? זאת הנוסחא הכללית, תסביר אתה מה הבנת?

ש: לברר מההיא אוהבת.

אליעד: מה אתהעושה בחיים במה אתה עובד?

ש: אנימסאג'יסט.

אליעד: יפה,אם עכשיו לקוח אומר לך "לא רוצה", אתה נגיד עכשיו מישהו בא לסגור איתך עסקה לא כולםאומרים כן נכון?

ש: נכון.

אליעד: יפה,נגיד שמישהו אומר "לא" אז מה אתה עושה, אתה אומר לו "בסדר, לא צריך?" אז אתה מדבראיתו לפעמים. אם אתה רוצה את העסקה אתה מתעקש עליה נכון?

ש: כן.

אליעד: אז מהעושים? שואלים את הבן אדם "למה אתה לא רוצה, כי זה יקר לך, אתה מפחד ששם מפחד שפה".עכשיו אמת זה נקרא לברר את ההתנגדות של הלקוח, לבדוק למה היא לא רוצה. עכשיו תשימולב אני אמרתי לו דבר ראשון שהוא צריך לבדוק למה היא לא רוצה ואז אמרתי זה חייבלהיות דבר ראשון, למה זה לא אמור להיות דבר ראשון? הוא לא חייב אתה יכול לדלג עלהשלב הזה, אתה יכול להגיד "לא משנה למה היא לא רוצה, למה היא לא רוצה סימן שאלה",נגיד שאתה לא יודע למה היא לא רוצה מה הוא יכול לעשות? לקפוץ ישר לאופציה השלישית,האופציה השלישית אומרת שהוא יגרום לה כל כך לרצות אותו מאיזושהי סיבה שלא משנה למההיא לא רוצה אותו היא תרצה אותו.

ש: השאלה אםהוא יצליח לעבור דרך הסימן הזה שמה.

אליעד: לאמשנה הוא יכול ליצור אצלה מחויב שהיא תרצה אותו ושאז לא משנה מה יש מאחורי הסימןשאלה, המחויב הוא יותר חזק מהסימן שאלה, תראה ברמה העקרונית זאת אומרת להגיד "תראהאתה חייב להבין למה היא לא רוצה" זאת לא האמת כי אם היא מספיק תרצה אז אם מסיבהאחרת זה כבר לא משנה לה אם היא לא רוצה.

ש: לדוגמאהדבר הזה זה כאילו "שפיץ".

אליעד: מה, מהאתה רוצה?

ש: גם אם אנידוחף לו איזה משהו הוא עושה מניפולציה, או אולי לא מניפולציה לא משנה, עושה איזהסוג של פעולה מסוימת.

אליעד: מולהאיך אתה עושה את זה?

ש: לא משנהמול.

אליעד: לא אבלתביא לי סיטואציה אתה אמרת שאתה רוצה דוגמא, אמרת שאתה רוצה דוגמא?

ש: כן.

אליעד: דוגמא,צריך סיטואציה.

ש: אוקיסיטואציה, אני רוצה עכשיו שהבוס שלי, יגיד אני יודע מה, לא יציק לי יותר.

אליעד: אוקיאתה אומר "לא רוצה לבדוק למה הוא מציק לי, רוצה שהוא לא יציק לי".

ש: כן.

אליעד: אוקיבא נעשה את זה יותר "רוצה שהוא יהיה נחמד, שהוא לא יציק, יהיה נחמד לא רוצה", "לארוצה לפטר" יהיה "רוצה לקדם", בסדר?

ש: נניח.

אליעד: עכשיובוא אז לא נבדוק למה הוא רוצה לפטר, בא נלך על, בוא נדלג על למה הוא רוצה לפטר ובואנלך על הזה, מה שצריך לעשות זה לגרום לו מאוד לרצות שתישאר שם, עכשיו למה, איךעושים? אז בודקים, אפשרות אחת לקחת דברים שאתה יודע שהוא רוצה בך, דברים שהיא רוצהבך ולגרום לו לרצות אותם הרבה יותר.

ש: תדבר עלהזה על הנושא.

אליעד: אתהצריך לקחת לדוגמא איזה דברים שאתה חושב שהיא רוצה בך ולגרום לה לחשוב שהם חשובים פימאה ממה שהיא חושבת עכשיו, לדוגמא מה היא אוהבת בך את השיחות נגיד?

ש: כן.

אליעד: אתהצריך לגרום לה לחשוב, כאילו קח משהו שהיא כבר רוצה בך ושיהיה לה את האקס אם לא היהלה את האקס וכל השיחות האלה ותגרום לה לחשוב שהשיחות האלה זה הדבר הכי חשוב בעולם,ואז ממילא זה כל כך חשוב והיא מקבלת את זה ממך שהיא כבר תוותר על השאר, אתה מבין אתהכוונה?

ש: מה זאתאומרת לגרום לה לחשוב?

אליעד: תגרוםלה לחשוב.

ש: איך אנירוצה יכול לגרום לה לחשוב מה אני עושה?

אליעד: אתהאומר לה את זה, אתה אומר לה "תדעי לך שיחות זה הכי חשוב, נכון שאת מסכימה איתי?",עכשיו אם הוא יגיד לה את זה ככה היא תגיד לו שכן או שלא אז מה עושים? עושים בצורהסיבובית, איך לדוגמא? כשהיא מתקשרת אליך אתה אומר לה "תראי אני שמח שהתקשרת נכון זהמאוד חשוב לדבר, הדבר הכי חשוב זה שבן אדם יבטא את עצמו, זה מאוד חשוב שיהיה מישיקשיב לך, זה טוב מאוד שיש לך את מי לשתף, אם לא היה לך בן אדם לשתף החיים שלך היונהרסים", זה כבר "מה יקרה אם לא יהיה לך אותי", "תדעי לך שיש אנשים שנכנסים לחרדות,יש אנשים שנהרסו להם החיים כי לא היה להם את מי לשתף, כמה שאתה משתף יותר טוב זהיעשה לך יותר בריא".

ש: אבל הואאומר שהיא לא מתקשרת אליו.

אליעד: הםיתחילו לדבר עוד פעם, ברור שהם יתחילו לדבר עוד פעם, היא אמרה שהיא רוצה לשמור עלידידות הוא רוצה זוגיות לכן היא לא מדברת איתו, נכון? קח צעד אחד אחורה ותתחילולדבר, אתה יודע עד "אנחנו ידידים, לא רוצה כלום, מה שלומך?" אז זה לא חובה.

ש: זה כמו שישלך חבר אתה רוצה להיות ידידים כזה.

אליעד: לא אלתוסיף, מה את אומרת?

ש: הוא צריךלהיות נחמד.

אליעד: אבל זהלא בהכרח שהוא משקר אותה, הוא לקח דבר יחסי את היתרונות היחסיים שלו אמר לה "זה הכיחשוב" ובאמת מהיבט מסוים זה הכי חשוב.

ש: אבל בןאדם.

אליעד: לא זהלא נכון מההיבט שלו ברמה האובייקטיבית היתרונות היחסיים שלו הם הכי טובים מהיבטמסוים.

ש: בן אדםמתלבש יפה מה הוא לא מבליט את היתרונות שלו.

אליעד: לא אבלבעיניה זה יתרון שהוא כאילו יותר אמיתי.

ש: לא אבלהשאלה היא אם בן אדם צריך לשכנע כל כך הרבה לדבר כזה לדוגמא.

אליעד: תשובה,כשהיא לא רוצה והוא כן רוצה אז הוא צריך לשכנע כל כך הרבה.

ש: ואם היא לארוצה זה לא מספיק מהסימן הראשון?

אליעד:לא.

ש: למה?

אליעד: כי אםהוא רוצה אז לא אכפת לו שהיא לא רוצה, הבנת?

ש: כן,נגיד.

אליעד: עודברגע היא הייתה אצלה ולא אכפת לו מה היא רוצה, אכפת לו מה הוא רוצה, אתה רוצה אותהמה אכפת לך שהיא לא רוצה, אני מסביר איך להשיג.

ש: קצת בעייתילא?

אליעד: בעייתילמי?

ש: לו.

אליעד: סתםלמרות שזה לא כל כך נכון מה שאמרתי, רגע אני רוצה לתקן זה לא כל כך נכון של "מהאכפת לך מה היא רוצה תבדוק מה אתה רוצה" למרות שזה מאוד נכון, אף על פי כן זה לא כלכך נכוון כי מצד שני הוא חושב שהיתרונות היחסיים שלו זה מה שהיא אמורה לרצות. הואכן דואג לאינטרס שלה רק הוא אומר "היא לא מבינה כמה הוא טוב רק צריך להראות לה כמההוא טוב כדי שהיא תרצה אותו".

ש: קודם כלהוא צריך לעבוד על עצמו ואחרי זה לעבוד עליה.

אליעד: זה לאקשור עכשיו.

ש: למה? כי אםהוא יבין את הערכים שלו אז הוא ידע להעביר את המסר יותר.

אליעד: אבל זהלא לעבוד על עצמו, הכוונה להבין יותר טוב את היתרונות שלו כדי שאז, באתי להגיד שזהקודם כל ברמה העקרונית, את רוצה מישהו, מה אכפת לך מה הוא רוצה זה האינטרס שלך, הריבכל מקרה את דואגת לאינטרס שלך גם כשאת רוצה שהוא יראה טוב זה בשביל האינטרס שלךתמיד, עדיין תדאגי לאינטרס שלך בכל מקרה. עכשיו דבר שני את גם תמיד דואגת לאינטרסשלו כי באופן יחסי זה גם אינטרס שלו.

ש: אפשרלהרחיב את השאלה?

אליעד: להרחיבאת השאלה?

ש: בדקה.

אליעד: כן.רגע באופן עקרוני בואו עוד נוסיף ונעמיק את הרעיון הכללי, הרעיון הכללי אומר יש בךיתרונות וחסרונות צריך לגרום לה לראות פחות חסרונות בך ויותר יתרונות. איך...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מטפל רב תחומי, טיפול נפשי, אימון עיסקי, איךלגרום לאהוב אותי..., לשכנע בחור, איך לגרום לבת להתאהב בי..., איך לגרום לבת לאהובאותך..., איך לגרום לבן לרצות אותך..., מאמרים, איך להפוך מידידה... ועוד...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205477 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173100 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172648 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172738 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162234 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161672 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162397 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica