חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לשכנע אנשים, NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידה במשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנ

לשכנע אנשים,NLP, חינוך ילדים, הפסקת עישון, דיאטה, לרדת במשקל, הנעת אנשים, להפסיק לעשן, ירידהבמשקל, לשתול מחשבות, להניע עובדים, לנהל עובדים, שכנוע אנשים, לשלוט בתתמודע

עכשיו בהמשךלנושא הקודם על הסיפור של הלחץ, כי מה שאמרנו בנושא הקודם שלפעמים לחץ דווקא משיגאת הפעולה ההפוכה. אני אספר לכם סיפור לדוגמא נגיד שבא בן אדם ויושב איזה זוגומדברים על הילדות שלהם, בסדר ואז יש להם שמה שני קצוות האבא הוא טיפוס שהכל אצלומחויב, האמא היא טיפוס שהכל אצלה אפשרי, בסדר ואז ההוא אומר לאשתו.

ש: והםזוג?

אליעד: כן,ואז הבן זוג הזה אומר לאשתו, אומר לה "תקשיבי את יודעת מה טוב בגישה שלך שבעוד שבעשנים שהילד שלנו יהיה כלום, אני אגיד לך אתה רואה למה הוא כלום? בגלל שאת שום דברלא התעקשת איתו כי אצלך הכל אפשרי ואתה לא חייב זה ולא חייב זה", עכשיו הוא ניסהלעשות עליה מניפולציה כמובן אבל אז אמרתי לו רגע אבל זה גם יכול להיות הפוך בעודשבע שנים היא תוכל להגיד לך "אתה יודע למה הילד יצא כזה בטלן? בגלל שאמרת לו שהכלמחויב", לא אמרתי בשפה הזאת במילים אחרות כאילו, אדרבא בגלל שכל דבר הייתי יושב לועל הראש בגלל זה הוא לא עשה, אז הוא אומר "מה זאת אומרת אבל אני אמרתי לו שהואחייב" ואז ניסיתי להסביר מסר כזה, לפעמים אתה אומר למישהו לעשות משהו ותוך כדי שאתהאומר לו לעשות את זה אתה בעצם אומר לו "אל תעשה את זה".

לדוגמא אםנגיד או במקרה הספציפי הזה, נגיד אתה יודע שיש מישהו שהוא מאוד רוצה להרגיש שהוא,נגיד ילד שאתה יודע מה הוא רוצה להרגיש שהוא בוגר, עכשיו אם אתה רוצה נגיד שהוא לאיעשה את השיעורים תשפיל אותו, תגיד לו "אתה חייב לעשות את השיעורים, לא יצא ממךכלום, אתה אפס, מי אתה בכלל וזה", עכשיו ככל שתשב לו יותר על הראש שהוא חייב ככההסיכוי שהוא יעשה את זה קטן יותר, ככה הוא בעצם מרגיש שהוא יותר גבר שהוא לא עושהאת זה. עכשיו מה השכל שעומד בדבר? שיש פה מניפולציה מאוד מעניינת, המניפולציה היאכזאת, לפעמים אם אתה רוצה לגרום למישהו נגיד לדוגמא להפסיק לעשות משהו, אוקי אחתהדרכים לגרום לו להפסיק לעשות משהו זה לא על ידי שתגיד לו "אל תעשה", זה על ידישתגרום לו להרגיש רע עם זה שהוא עושה את זה. אוקי, נגיד שמישהו שמעשן, נגיד מישהושמעשן לדוגמא, אוקי?

ש: לא, צורךסמים, תעשה את זה שכאילו יש בו את המשהו, התמכרות.

אליעד: לא, אזאני נותן לך דוגמא, לא בא ניקח דוגמא של עישון עכשיו, עזוב כי שמה יש עוד פרמטרים.עכשיו תראה, תסכל, נגיד שיש מישהו שהוא מעשן ואתה רוצה לגרום לו להפסיק לעשן, עכשיואתה יודע שאם אתה תגיד לו "תפסיק לעשן" הוא ימשיך לעשן רוב הסיכויים כי הוא יגיד,כי אז הוא אפילו עוד יותר יהנה מהעישון כי הוא אומר "וואלה אני יכול לעשות מה שאנירוצה למרות שאמרו לי לא לעשות". אחת מהסיבות שבן אדם מעשן זה בגלל שזה לא בריא, אתהלא מעשן למרות שזה לא בריא אתה מעשן בגלל שזה לא בריא, אתה כאילו אומר "וואלה לאאכפת לי מהבריאות שלי, אני רוצה להרגיש שהבריאות שלי אני לא מפחד מה יהיה, אני רוצהלעשן להוכיח לעצמי שאני לא מפחד להיות חולה, רוצה להרגיש חופשי, נמאס לי כל הזמןלדאוג לבריאות, תן לי לעשן סיגריה להרגיש שלא אכפת לי מכלום.

עכשיו אנינותן את זה כמשל, נגיד שאתה רוצה לגרום למישהו להפסיק לעשן מה שאתה צריך לעשות, אחתהדרכים זה לגרום לו להרגיש רע עם זה שהוא מעשן, איך תגרום לו לכך שכל פעם שהואיחזיק סיגריה שהוא יסבול, נו?

ש: אני עשיתיאת זה למישהו, "אל תדאג אח שלי סרטן לך זה לא יקרה".

אליעד: מה זהאומר?

ש: "לך זה לאיקרה".

אליעד: אתהמנסה להפחיד אותו כאילו, אבל זה יגרום לו לא לעשן?

ש: לא השאלהאם הוא כאילו מפחד ממחלות או שיש לו כל מיני דברים כאלה, אתה לא אומר לו "תפסיקלעשן יקרה לך", "לך זה לא יקרה".

אליעד: אתהאומר משהו אחר, אתה אומר שאתה בעצם רצית להפחיד אותו אבל במקום להפחיד אותו בצורהישירה להגיד לו "תקשיב מה אתה חושב שלא תהיה חולה סרטן?" אז אמרת לו "תקשיב אלתדאג, אתה לא תהיה חולה בסרטן, אל תדאג זה לא יהיה לך סבבה", כל כך דחפת לו את זהלראש שהוא כבר אומר "רגע אולי אני אהיה חולה סרטן?".

ש: והואהפסיק, זה כאילו מטרה להפסיק.

אליעד: אוקי,עכשיו אני אתן לכם מה שאני רציתי להגיד, אני רציתי להגיד כזה דבר, אם אתה רוצהלגרום, אחת הדרכים לגרום למישהו לשנוא את מה שהוא עושה או במילים אחרות להרגיש רעעד לשנוא את מה שהוא עושה זה על ידי שתשתמש בנקודת התורפה שלו כנגדו. מה נקודתהתורפה של הבן אדם? שהוא רוצה להרגיש חופשי, עכשיו תנצל את זה שהוא רוצה להרגישחופשי כדי לגרום לו להרגיש רע עם מה שהוא עושה. מה זאת אומרת? אם אתה תצליח לשכנעאת הבן אדם שבכל פעם שהוא מעשן הוא בעצם חייב לעשן אז הוא יתחיל להרגיש רע מזה שהואמעשן. זאת אומרת לדוגמא יש אנשים נגיד שעשו דיאטה, יש נגיד אנשים שעושים דיאטה וחבלעל הזמן מצליחים נגיד ואחרי שהם מצליחים הם אחר כך חוזרים עוד פעם לאכול, "אבל למהאבל עשית דיאטה", אלא מה שאת הדיאטה הוא עשה כדי להוכיח לעצמו שהוא יכול לרדתבמשקל, אחרי שהוא הוכיח לעצמו שהוא יכול לרדת במשקל הוא אמר "טוב עכשיו שאני יודעשאני יכול, עכשיו כבר אפשר להמשיך לחזור לאכול".

יפה, עכשיו מהזה אומר לגבי הנושא של העישון? זה אומר כזה דבר, זה אומר שאם אתה תדחוף לבן אדםלמוח "תקשיב, טוב תראה אני מבין אותך שאתה מעשן, אתה לא יכול בלי עישון, אתה חייבלעשן, תראה אם לא תעשן אתה לא תוכל להסתדר, תראה בלי עישון אתה, איך אתה מצפהלהתרכז בלי עישון, תראה העישון הוא בזכותו אתה מה שזה לא יהיה", עוד פעם מהיבטמסוים זה גם יכול להשיג את המטרה ההפוכה כי אז הוא באמת יחשוב "טוב אני לא יכול בליעישון", אבל מצד שני אם עושים את זה במינונים או במילים הנכונות אז אתה כאילו דוחףלו במסרים במוח "תקשיב אתה כן יכול רק תקלוט הסיגריה משפילה אותך, כאילו אתה חייב"ואז הוא ירגיש "לא נכון אני כן יכול, מי אתה שתגיד לי שאני לא יכול, מה אתה לא חושבשאני יכול בלי עישון? וודאי שאני יכול בלי עישון" לדוגמא.

רגע, המהות שלהדבר היא כזאת אם תהפוך, רק תתרכזו טוב טוב, אם אתה תהפוך אצל הבן אדם את הדברלמחויב אתה בעצם גורם לו לרצות לא לעשות אותו, למה כי אתה יודע שיותר מחויב לולרצות להרגיש חופשי, מצד שני יכול להיות מצב שאתה תגרום לו להרגיש שזה כל כך מחויבשזה בדיוק כמו המצב שאמרתי קודם שאתה אומר למישהו "לא, אנחנו גם נחסל לך אתהמשפחה", "טוב אוקי, אז אני כבר מוכן בשביל שלא יחסלו לי את המשפחה, מוכן לעבוד עודשעות".

ש: תלויבמחויבים שלו.

אליעד: לא זהתלוי, כל אחד יש לו את המחויב שהוא רוצה להרגיש חופשי אלא מה תלוי כמה תשכנעאותו.

ש: לא כל אחדמעשן סיגריה בשביל זה, ספציפית יכול להיות.

אליעד: לאאמרתי שבשביל זה הוא מעשן סיגריה, האם זה נכון שכל אחד רוצה להרגיש חופשי? כן,עכשיו אם אתה תגרום לו לחשוב שכשהוא מעשן סיגריה זה בעצם שולל לו את החופש, אז מהזה אומר? שהוא ירצה להפסיק לעשן, אלא מה שאתה צריך לשים לב שאתה גורם לו להרגיש שזהמחויב אבל לא יותר מזה שהוא רוצה להרגיש חופשי כי יכול להיות שיכול להיות מצב שהואיחשוב שהוא חייב לעשן יותר ממה שהוא רוצה להיות חופשי. אתם הבנתם מה אמרתי? זה כמובן אדם שאומר "אני רוצה להיות חופשי, אבל אם תחסל לי את המשפחה אני אשאר לעבודעוד". זאת אומרת אם אתה תגרום לו לחשוב שהמחויב העליון שבלי סיגריה הוא לא יהיהקיים אז הוא אומר "אני מוכן אפילו לוותר על החופש למען הקיום או למען האושר, למהשזה לא יהיה", אבל אתה יכול לדחוף טיפה את הרצון שלו לעישון סיגריה נגיד כמחויב ואזהוא פחות.

עכשיו מה אניבא להגיד בזה? מה שאמרתי לאותו בן אדם, לפעמים ודרך אגב זה גם יכול להיות הפוךשלפעמים אם אתה רוצה לגרום למישהו לעשות משהו אתה יכול לקלוט שהסיבה שהוא לא עושהאת הדבר זה דווקא לא בגלל שהוא לא רוצה אלא בגלל שהוא חושב שזה מחויב, כאילו הוא לאעושה את זה בגלל שזה מחויב בכלל, זאת אומרת אם רק תוריד לו את המחויב, תגיד לו"תקשיב אתה לא חייב", הוא יגיד "אוקי, אני רוצה לעשות את זה כי אני רוצה לעשות אתזה בכלל בלי קשר למחויב". עכשיו אתה צריך לזהות בעיקרון למה הוא לא עושה את זה,נגיד אתה רוצה שמישהו יעשה משהו והוא לא עושה את זה, למה הוא לא עושה את זה, כי הואלא חושב שהוא מחויב לעשות את זה או כי הוא חושב שהוא אובר מחויב לעשות את זה? נגידשמישהו עושה משהו, למה הוא עושה? אתה רוצה לגרום לו להפסיק, "למה הוא עושה את זה כיהוא חושב שהוא מאוד חייב לעשות את זה או כי הוא חושב שהוא בחור לעשות את זה?".

אני אסביר עודפעם, אם מישהו לא עושה משהו יש שתי אפשרויות למה הוא לא עושה את זה, או כי הוא חושבשהוא לא חייב לעשות את זה ואז אתה צריך לשכנע אותו שהוא חייב או שהוא לא עושה את זהכי הוא חושב שהוא חייב לעשות את זה ואז הוא אומר "אני לא רוצה לעשות את זה כי אנירוצה להרגיש חופשי" ואז אתה צריך לגרום לו פחות להרגיש שהוא חייב לעשות את זה. אולגרום לו.

ש: אבל הוא לאמרגיש מספיק שהוא חייב לעשות את זה, הוא מרגיש שהוא חייב אבל יהיה משהו שהוא חייביותר.

אליעד: שזהלהרגיש חופשי נכון, או לחילופין תגרום לו להרגיש שהוא כל כך חייב לעשות את זהשלמרות שהוא מרגיש שהוא חייב להרגיש חופשי אף על פי כן הוא יעשה את זה. עוד פעם,אתה הבנת מה אני אמרתי?

ש: פחות אויותר.

אליעד: יפה אזאני אחזור על זה עוד פעם, נגיד שבן אדם לא עושה פעולה יש כמה סיבות למה שהוא לאעושה, בסופו של דבר יש רק סיבה אחת למה בן אדם הוא לא עושה, כי הוא לא חושב שהואחייב כי זה לא המחויב העליון שלו, הגדרה יותר מדויקת, כי זה לא המחויב הכי גדולשלו.

ש: שיש לומחויב יותר גדול מזה, זאת אומרת לנוח.

אליעד: שזה לאהכי מחויב. עכשיו אם מישהו לא עושה פעול או שהוא לא חושב שהוא חייב ואז אתה צריךלגרום לו להרגיש שהוא חייב או שהוא חושב שהוא חייב אבל הוא לא עושה את זה כי נגידבגלל שהוא מרגיש שהוא חייב לעשות את זה לכן זה גורם לו להרגיש רע, לכן הוא לא עושהאת זה, ואז יש לך שתי אופציות, אופציה אחת לגרום לו להרגיש שהוא חייב לעשות את זהכל כך שהוא יהיה מוכן לוותר על החופש שלו למען זה, אופציה שניה לגרום לו להרגיששהוא פחות חייב בשביל שהוא יוכל לעשות את זה בגלל המחויבות שלו בלי להרגיש מאויםשלקחו לו את החופש, אוקי?

עכשיו אותודבר רק לכיוון ההפוך, נגיד שמישהו עושה פעולה, למה הוא עושה אותה? או כי הוא חושבשהוא חייב לעשות אותה נכון? או כי הוא נהנה לעשות אותה נגיד מתוך רצון. עכשיו אםמישהו עושה פעולה ואתה רוצה שהוא יפסיק לעשות את הפעולה אז אם הוא עושה את זה בגללשהוא חושב שהוא חייב אז תוריד לו את המחויב והוא יפסיק לעשות, או שתעלה לו נגיד אתהמחויב הנגדי "לא לעשות", או שאם הוא עושה את זה מתוך שהוא, נגיד אם הבן אדם עישןויכול להיות בן אדם שמעשן ואתה רוצה שהוא יפסיק לעשן, אתה אומר "רגע למה הוא מעשן?לא בגלל שזה עושה לו כייף, הוא מעשן בגלל שהוא חושב שהוא חייב", אז דווקא בן אדםכזה שיטת טיפול תהיה להסביר לו "אתה לא חייב לעשן אתה יכול להרגיש טוב גם בלי", כייש לו כאילו מחויב שיותר גבוהה מהמחויב של החופש שלו.

ש: ואם הואחושב שזה חזק ממנו.

אליעד: רגעתקשיב כל בן אדם, לא שניה אם הוא חושב שזה חזק ממנו, נגיד יש בן אדם שמעשן, תראו ישבן אדם שמעשן הוא אומר "אני רוצה לעשן" וזה לא מאיים לו על המחויב של "אני רוצהלהיות בחופש", אז מה אתה עושה? אתה מעלה את המחויב של "הרוצה לעשן", אתה הופך את זה"לחייב לעשן" ואז זה מאיים לו על המחויב של החופש, ואז הוא אומר "טוב אז אני לאמעשן". ויש בן אדם שהוא מעשן בגלל שהוא אומר "אני חייב לעשן יותר ממה שאני חייבלהרגיש חופשי", כאילו רע לו מזה שהוא מעשן והוא מעשן ואז זה טוב, אתה דווקא צריךלהוריד את המחויב, להגיד לו "לא, אתה לא חייב לעשן, אתה יכול להפסיק לעשן", כיהמחויב שלו "רוצה להיות חופשי" כבר אתה יכול להשתמש בו כמינוף לגרום לו להפסיקלעשן. אם תוריד את המחויבים שלו שהוא חושב שהוא חייב לעשן במילא הוא יפסיק לעשן כייש לו את המחויב הנגדי שאומר לו "תרגיש חופשי".

בקיצור הרעיוןהוא כזה, בסופו של דבר בן אדם עושה את מה שהוא חושב שהוא חייב יותר, זה כל הסיפור.מה שהוא חושב שיעשה לו יותר טוב מרע, זה כל הסיפור. ובן אדם יש לו רצונות מנוגדיםכמו תמיד ואם אתה מספיק חכם אתה יודע לזהות אצל הבן אדם למה הוא עושה את זה או למההוא לא עושה את זה בדיוק ואז אתה משחק עם המינונים שהוא יכנס בדיוק למצב שהוא חושבשהוא מספיק חייב לעשות את זה אבל לא יותר מדי חייב בשביל להרגיש שזה רע, או שהוא גםחושב שהוא חייב אז הוא חושב שהוא גם יכול לבטל. לשחק עם המחויבים של הבן אדם בראשכדי שהוא יחשוב שהצורה הזאת בסופו של דבר מחויבת שאתה רוצה ושהוא יכנס בלי מחויב עםשאריות.

מה שאני באלהגיד בזה עוד פעם אם אני חוזר להתחלת השיחה, שלפעמים דווקא שאתה אומר למישהו לעשותמשהו, לפעמים יכול להיות שזה משיג את התוצאה ההפוכה או לפעמים כשאתה אומר למישהו"טוב עזוב לא צריך" דווקא זה משיג את התוצאה ההפוכה, הרצויה. לכן כשאתה רק אומרלמישהו "אל תעשה" אל תגיד "אבל אמרתי לו לא לעשות", כי לפעמים כשאתה אומר למישהו"אל תעשה" אתה בעצם אומר לו "תעשה". אם נגיד יגידו לך "אסור לך לקום" ואתה תחשובשבאמת מתכוונים ברצינות שאסור לך לקום, רוב הסיכויים שאתה תקום. הבנו את זה?

עכשיו מה זהאומר לגבי כל אחד ואחד, יש תוספת, מה זה אומר? שגם אתה אם אתה...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד אימון אישי מומלץ, גישור,פילוסופיה, פילוסופיה, מאמן אימון אישי, יעוץ, שתילת מחשבות, אימון / אימון אישיקאוצינג, פסיכולוגיה, תת מודע ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213623 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205254 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193108 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193008 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174129 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173532 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica