חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיינטבול

מאת: tkidumאטרקציות25/11/2013636 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בהרבה ארגונים וחברות גדולות וקטנות נהוג לעשות פעם בכמה זמן ימי כייף וגיבוש שגם העודים וגם ההנהלה לוקחים בהם חלק. ימי הגיבוש האלו לרוב באים על חשבון יום עבודה או במקרים מסוימים אפילו על חשבון כמה ימי עבודה שבמהלכם  אנשי הארגון יוצאים לחופש ומבלים ביחד. במהלך הימים האלו העובדים וההנהלה עוברים מגוון רחב של פעילות במטרה לקרב את אנשים הארגון, הצוות וההנהלה אחד אל השני. ארגונים קטנים יותר יוצאים לרוב ליום כייף אחד שבמהלכו הם יוצאים לסיורים שונים באזורי טיול ברחבי הארץ או שהם מארגנים ערב תרבותי מהנה לכל העובדים. בין הפעילות הפחות נפוצות שאפשר למנות בימי גיבוש של ארגונים וחברות שונות  זה משחקים תחרותיים בין אנשי הארגון כגון: משחקי פיינטבול, תחרויות כוח וטורנירים של כדורגל, כדורעף ועוד..למשחקי גיבוש וחברה כגון: פיינטבול, כדורגל, כדורסל, כדורעף וכדומה יש את היכולת לעזור מבחינה חברתית בגיבוש חברי הצוות וההנהלה בארגונים והחברות השונות. ימי גיבוש שמארגנים  הארגונים שונים לרוב עוזרים לגבש ולשבור קצת את השגרה ההיררכית הנוקשה שקיימת בכל ארגון עבודה בין אם זה ארגון גדול, ארגון בסדר גודל בינוני או ארגון קטן. בניגוד ליום עבודה בין אם זה במפעל או בחברת היי טק מצליחה שבו לכל עובד יש תפקיד מוגדר וברור והוא יודע מי המנהלים שאחראים עליו ומי העובדים שנמצאים תחתיו. ההיררכיה הנוקשה במקום העבודה מונעת מהעובדים ליצור קשרים חברתיים מעבר ליחסי עובד- מנהל- מעביד.לסיכום ניתן לומר שהאפקט הדרמתי שיש לימי גיבוש אשר הארגונים השונים מארגנים מידי פעם היא חשובה ביותר מבחינת ההווי החברתי. לימי גיבוש יש את היכולת לעלות את המורל, המצב רוח והגישה של העובדים כלפי מקום העבודה שלהם. ימי גיבוש בין אם הם צנועים או פשוטים  וכוללים רק משחקי חברה כמו פיינטבול, או טורניר כדורגל או בין אם הם גדולים ומושקים יותר יש אפקט דרמתי על גישת העובדים כפלי מקום העבודה שלהם. מחקרים מוכיחים שעובדים שהם יותר מאושרים במקום העבודה שלהם מביאים תפוקה יותר גדולה ולפיכך גם מקום העבודה מרוויח עובדים שהם יותר חרוצים ומביאים רווחים יותר גדולים למקום העבודה וזאת בנוסף לכך שהם גם מגדילים יותר ראש ומחויבים יותר לארגון.

 



תגיות המאמר: פיינטבול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161493 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153255 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152353 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195647 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192506 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181989 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172127 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171739 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171852 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171452 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica