חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחסון אתרים בחינם

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים02/12/20091131 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחסון אתרים בחינם - באסטה בשוק או חנות במרכז העיר?

נגיד שיש לכם חנות, ויש לכם אפשרות לבחור את המיקום שלה בעיר - באסטה בשוק או חנות במרכז העיר. איך תרצו לבנות את התדמית של החנות שלכם? לאן יגיעו יותר קונים? איפה תשאירו רושם יותר חזק על הלקוחות? איפה אתם הייתם קונים?

התשובה מובנת מעליה. כך גם בכל הקשור אל אחסון אתרים באינטרנט. ישנן הרבה חברות, אשר מספקות שירות אחסון אתרים בחו"ל או אחסון אתרים בישראל, והעוקץ בבחירת החברה הוא איך אתם רוצים שיראה האתר שלכם - האם כמו באסטה בשוק או כמו חנות מכובדת במרכז העיר?

מה זה אחסון אתרים?

לאחר שבונים אתר יש להעלות את כל התוכן לשרת מסוים (מחשב מרכזי), אליו תתאפשר גישה לכל המחשבים האחרים בעולם, שירצו לצפות באותו אתר. כשאני נכנס לאתר, אותו מחשב מרכזי (שרת) שולח אלי את הנתונים, וכך אני יכול לצפות באתר.

ישנן הרבה חברות המציעות שרתים לאחסן בהם את האתר שלכם. החברות האלה נקראות חברות אחסון אתרים וכל אתר אינטרנט משתמש בשירות אחסון אתרים כזה או אחר.

קיימות אינספור חברות אחסון אתרים בחו"ל וגם מספר חברות אחסון אתרים בישראל.חלק מאפשרות אחסון אתרים בחינם , ואילו הרוב דורשות תשלום בעבור השירות.

אין מתנות חינם

בחיים כמו בחיים אין מתנות חינם, ולאחסן את אתר האינטרנט שלכם אצל חברת אחסון אתרים בחינם דומה לפתיחת באסטה בשוק.

אז למה בכל זאת חברות אחסון האתרים מציעות שירותים בחינם? איפה העוקץ? העוקץ הוא בפרסומות.

אחסון אתרים הוא תחום שדורש ידע, שרתים, כוח אדם, זמן ובעיקר כסף - החברות האלה אולי יציעו לכם לאחסן את האתר שלכם בחינם, אבל בתמורה יטמיעו בו שלל פרסומות.

מי לא מכיר את זה? נכנסים לאתר אינטרנט ופתאום פרסומת קופצת - זה מעצבן, זה מרגיז, זה לא נעים וזה בעיקר מצביע על חוסר רצינות.

בנוסף לכל זה במידה והתעבורה לאתר שלכם לא תהיה לשביעות רצונם של בעלי חברת האחסון, הם יורידו לכם את האתר (הרי הוא תופס מקום על השרתים, ומקום זה כסף) וכשזה יקרה – אל מי תתלוננו?

וכל זה לפני שבכלל דיברנו על העיצוב הדל באתרים מהסוג הזה, הממשק הלא נוח, הדומיין (כתובת האינטרנט) הלא קליט והתקלות הטכניות הרבות.

לעומת זאת, קיימות חברות אחסון אתרים בתשלום שיתנו לכם שירות נהדר.

אחסון אתרים בתשלום

כשאתם מאחסנים את האתר בחברות אחסון אתרים בחו"ל או בישראל בתשלום תוכלו לקבוע את העיצוב לפי ראות עיניכם, את הדומיין תוכלו לבחור בעצמכם, ולגבי פרסומות - תשכחו מהם.

כמו כן, שירות הלקוחות של חברות אחסון אתרים בתשלום הוא לרוב אמין, ובמידה ותהיה תקלה טכנית יהיה לכם אל מי לפנות.

אז כמה זה עולה?

המחיר כבר תלוי בחברה בה אתם בוחרים. בדרך כלל חברות אחסון אתרים בחו"ל גובות 5-6 דולר בחודש.

יחד עם זאת, לא חובה לאחסן את האתר דווקא בשרתים בחו"ל, מאחר ויש חברות אחסון אתרים בישראל, המציעות חבילות אחסון אמנם במחיר יקר יותר (בסביבות 50-60 ₪ לחודש), אבל מצד שני מדובר בשרתים, שממוקמים בישראל,  לכן האתר יעלה מהר לגולשים מהארץ, וכמובן שהשפה של צוות התמיכה הטכנית היא עברית.

מצד שני אם האתר שלכם פונה לקהל מחו"ל, אזי חברת אחסון אתרים בחו"ל יכולה להיות הפתרון בשבילכם. יתרון נוסף בחברות אחסון אתרים בחו"ל הוא המענה התמידי. בישראל לרוב לא יינתן שירות בימי שבתות וחגים, ואילו בחו"ל התמיכה הטכנית היא 24/7.

אז מה החלטתם? באסטה בשוק או חנות במרכז העיר?.....

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב  במטרה לעזור לבעלי אתרים אשר מחפשים פתרון לעלויות האחסון היקרות בארץ.

לצערנו, חברות האחסון בארץ גובות מחירים גבוהים עבור חבילות אחסון בסיסיות המכילות שטח אחסון מגוחך של 5-10 MG ותעבורה חודשית מגוחכת עוד יותר של 1-2 GB.

אתר www.webhosting-top10.co.il   מדרג את עשרת חברות האחסון הטובות ביותר בחו"ל

חבילות האחסון בחו"ל נעות בין מחירים של $7 ל- $10 לאחסון אתרים ללא הגבלה על חבילות אחסון ענקיות של 100GB  שטח אחסון ו- 1000GB תעבורה!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת webhosting-top10

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים30/01/111135 צפיות
חברת GoDaddy הינה רשם שמות הדומיין הגדול בעולם, המחזיקה ביותר מ- 10 מיליון דומיינים תחת ניהולה, ומציעה מוצרים במחירים הנמוכים עד 70% מאלה של המתחרים, ותומכת בכולם בעזרת שירות הלקוחות הזמין 24 שעות שלה

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים29/07/101015 צפיות
כיום, חברת HostGator הינה אחת מ- 10 חברות אחסון אתרים הגדולות בעולם, עם מעל 2,200,000 דומיינים מאוחסנים בשרתיה, ועם למעלה מ-260 עובדים קבועים בחברה. הגיע הזמן שגם אתה תכיר אותה...

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים29/07/101032 צפיות
בעל אתר נכבד, האם אתה מאחסן את אתרך בעזרת חברות אחסון בארץ? הידעת כי הנך משלם עבור אחסון בארץ עד פי 8 מאשר בעלי אתרים המשתמשים בשירותי אחסון אתרים בחו"ל? בסקירה זו תכיר את חברת hostpapa ותתחיל לחסוך..

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים29/07/10995 צפיות
בסקירה זו תכירו את אחת החברות הגדולות בארה"ב אשר מספקת שירותי אחסון ללמעלה מ-200,000 לקוחות ברחבי העולם. לאור מחירי האחסון המופרזים בארץ,כדאי להכיר את האפשרויות של אחסון אתרים בחו"ל

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים02/12/091264 צפיות
מהו האחסון? יש לכם אתר חדש! תתחדשו! עכשיו רק נשאר להחליט האם להעלות את האתר לחברת אחסון אתרים בחו"ל או שעדיף להשתמש בשירותי חברת אחסון אתרים בישראל. לשאלה הזאת אין תשובה חד משמעית וההחלטה צריכה להיות לפי הצרכים של האתר ולפי קהל היעד שלו. יחד עם זאת אלו הם חלק מהנתונים שאולי יעזרו לכם להחליט.

מאת: webhosting-top10אחסון אתרים02/12/091057 צפיות
תהליך בניית אתר אינטרנט לא שונה בהרבה מתהליך בניית משרד או בית. יש לבחור אדריכל ומעצב פנים שיעצבו את הבית (או האתר) וישרטטו את האתר "על הנייר". השלב הבא הוא מעבר ממצב של "על הנייר" למצב של "על הקרקע".

מאמרים נוספים בנושא אחסון אתרים

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים22/08/173526 צפיות
בעת האחרונה ניתן לשמוע יותר ויותר על אחסון אתרים באמצעות שרתים וירטואלים או שרתי VPS בשמם המקורי. שרתים אלו חוללו מהפכה בענף אחסון האתרים המנומנם והגיע הזמן שגם אתם תכירו אותם טוב יותר. המאמר הבא נועד לעשות מעט סדר בנושא זה.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים05/06/176223 צפיות
אם השקעתם את רוב זמנכם וכספכם באתר שמטרתו להשיג לכם כמה שיותר לקוחות פוטנציאליים, אולי כדאי שתחשבו גם על אחסון אתרים. איפה אתם מתכוונים לשמור את השרת שלכם? אילו השפעות יש לבחירת שרת וירטואלי נכון או אחסון אתרים מותאם? עומדים לרכוש חבילת אחסון אתרים? אל תשכחו לבחור גם לפי מאפיינים שמטרתם להשפיע על חווית הגולש.

מאת: DSD STUDIOאחסון אתרים17/04/163124 צפיות
האם אתה משתמש בפלאש כדי לבנות את אתר האינטרנט עבור העסק שלך? אתה רוצה להיות בטוח שהאתר שלך ירוץ בצורה חלקה כמו שצריך? אז כדאי לך לבחון את האפשרות של אחסון פלאש.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/153125 צפיות
בשנים האחרונות בעלי אתרים ישראליים רבים נוטים לחפש אפשרויות של אחסון אתרים בחברות אחסון זרות על פני אלו הישראליות, בעיקר עכב המחיר. אך האם הסיבה מוצדקת?

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152652 צפיות
במידה והגעתם להחלטה כי אתם מעוניינים באתר אינטרנט לעסק שלכם הרי שראשית כל חשוב שתבחרו כתובת אינטרנט עבור אותו האתר – כתובת זו מוגדרת כדומיין (שם מתחם) ורצוי לרכוש אותה כמה שיותר מהר. עוד במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152839 צפיות
שירותי ענן שונים דוגמת אלו המשמשים לגיבוי או אחסון קבצים חשובים הולך וצובר תאוצה והסיבות לכך רבות. עוד על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןאחסון אתרים15/10/152557 צפיות
המודרניזציה והטכנולוגיה המתקדמת הגיעו לא מזמן גם לעולם אחסון האתרים וכיום עוד ועוד בעלי אתרים מעדיפים לעבור לאחסון על גבי שרת וירטואלי על חשבון שרת שיתופי. מדוע הדבר מתרחש במאמר הבא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica