חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנדבים עבורנו

למנוע את הקטל בכבישים

   הבוקר בנסיעה מביתי שבפתח תקוה למקום העבודה הבחנתי בניידת משטרה.זו הייתה שעת בוקר מוקדמת מאוד.שעה שבה רוב האנשים עדיין במיטה.עדיין ישנים.מזג האוויר קריר כיאה לתחילת דצמבר.חשוך עדיין בחוץ.עצרתי ליד ניידת המשטרה.לשאול לשלומם.בניידת היו שני אנשים.לבושים במדי משטרה מסודרים.מעט מבוגרים.נעימי סבר."קרה משהו?" שאלתי."לא ,אדוני" הייתה התשובה."לא קרה כלום,נמצאים כאן כדי לוודא שנהגים יבחינו בנו, יאטו את מהירות הנסיעה, יצייתו לתמרורים וישמרו בכך על חייהם." הם ,כמובן, צדקו.

 מיותר לציין שהיו אלו שני מתנדבי המשמר האזרחי.מתנדבים באגף התנועה של משטרת ישראל.שני אזרחים.אחד מהם מהנדס ,השני עובד חברת טכנולוגית.שני אזרחים אשר החליטו לתרום למניעת תאונות דרכים, להצלת חיים ולמניעת בריונות כביש.

 שני מתנדבים אלו הם חלק מקבוצת אזרחים גדולה אשר החליטה לעשות מעשה."לא לשבת על הגדר".לסייע באופן ברור,מעשי ומיידי לטיובה של החברה הישראלית כחברה טובה יותר, איכותית יותר,מסייעת יותר. אני משוכנע ששני מתנדבים אלו הם גם עובדים טובים יותר, שכנים נעימים, אנשים שומרי חוק ומסייעים לאחרים בדרכים שונות.

 אלו אזרחים אשר נהיגתם נכונה ונבונה.אזרחים (מתנדבי משמר אזרחי בחלק מזמנם) אדיבים בכביש.אנשים המבינים שהכביש הוא מקום מסוכן.מקום שבו אנו עלולים למות בשל טעות או טיפשות או רוע של האחר. מקום שבו חייבים לאכוף במלוא כל החומרה והעוצמה את החוק כנגד אלו המסכנים את חיינו בשל סבות שונות ומשונות שאף אחת מהן אינה מצדיקה את יכולתם לפגוע בנו הנהגים הזהירים ושומרי החוק.

 נמצא, עתה ,במשרדי וכותב את המאמר הזה.מודה לאותם מתנדבים עלומי שם.לאותם עשרות אלפי מתנדבי המשמר האזרחי אשר מסייעים לשוטרי משטרת ישראל נגד האלימות בכבישים והאלימות בארץ ,נגד גניבות ומעשים פליליים רבים אחרים.אותם שוטרים ומתנדבים המסייעים לקהילה ולחברה התורמים  לאותו "חוסן חברתי" בדרך הברורה ביותר של פעילות מעשית ויעילה.

 תודה לכם.

ד"ר אבי זלבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111740 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112239 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112064 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111868 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111757 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119199 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112540 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא איכות הסביבה

מאת: yoni romאיכות הסביבה 14/11/191297 צפיות
מדינת ישראל מעודדת את ייצור החשמל דרך מערכות סולאריות. פתרון זה הוא פתרון ירוק, ידידותי לסביבה וזמין בבתים פרטיים ושטחים עסקיים. מערכת סולארית עסקית היא מערכת אשר נבנית על גגות בתי עסקים ובכלל זה: שטחים מסחריים, מפעלים, בנייני משרדים ודומיהם.

מאת: Roei Kalvoאיכות הסביבה 11/12/171564 צפיות
מהו פינוי נייר? איך מבצעים פינוי נייר? איזה שלבים כלולים בתהליך מיחזור נייר? למה גופי תעשייה זקוקים לשירותי פינוי נייר?

מאת: אור מחשביםאיכות הסביבה 24/10/161766 צפיות
מה היא אנרגיה סולארית? אנרגיה, או חשמל, מיוצרת בדרך כלל מנפט, גזים, ופחם, וכל החומרים האלה פולטים פחמן דו-חמצני ופוגעים בסביבה, בכדור הארץ כולו, וכן בבריאות שלנו ושל בני משפחתינו. בנוסף לכל זה, האנרגיה הזו לא מתחדשת – ברגע שנגמר הנפט בעולם, לא נמצא עוד, וכשנגמר הפחם, ייקח אלפי שנים עד שהוא יתחדש בכמויות שאנחנו צורכים כיום. במקומות שונים בעולם, החומרים האלה כבר נגמרו, והיום אנחנו בדרך צלחה לגמור את מה שנשאר באיזורים שעוד יש בהם את החומרים האלה.

מאת: קליבר 818איכות הסביבה 17/11/143052 צפיות
במקביל לשיפור מנועי בנזין, יצרניות רכב שונות מייצרות מנועים הצורכים סוגים שונים של דלק, ישנם סוגי דלק ידידותיים יותר לסביבה יותר בהשוואה לאחרים.

מאת: איוורור והנדסהאיכות הסביבה 05/11/142650 צפיות
מהו חוק אוויר נקי? חוק אוויר נקי, התשס"ח- 2008, גובש על ידי קבוצת חברי הכנסת ועמותת "אדם טבע ודין" ונכנס לתוקף ביום 1/01/2011.

מאת: בני דואניאיכות הסביבה 30/10/142628 צפיות
אחד הרעיונות הבולטים ביותר שעומדים לקבל בקרוב משנה תוקף הוא הוצאת שקיות הניילון החינמיות מהסופרמרקט הקרוב לביתכם. למעשה, כל קונה ייאלץ להגיע עם שקית רב פעמית מהבית על מנת להניח בפנים את המוצרים אותם הוא רכש, כאשר לשקיות הניילון אליהן התרגלנו עד עכשיו לא יהיה יותר שימוש, אלא אם נהיה מוכנים לשלם תמורתן.

מאת: שלומית לנגאיכות הסביבה 26/12/138677 צפיות
כיום כל משרד מחזיק לפחות מדפסת אחת. טונרים של מדפסות לייזר המושלכים לפח האשפה הם פוטנציאל לנזק סביבתי כבד. מה ניתן לעשות כדי להתמודד עם בעיה סביבתית זו?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica