חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חילופי זוגות למתחילים

כל זוג שנשוי כבר כמה שנים יודע שיש תקופות בהן חיי המין הופכים למשעממים. השגרה היומיומית, הטיפול בילדים, הקשיים בעבודה וגם הזמן שעובר שוחקים בין היתר גם את חיי המין ופתאום נולד צורך להכניס עניין חדש למיטה. אם יש פתיחות וכנות בין בני הזוג, יש דברים רבים שאפשר לעשות על מנת לשפר את המצב. יש בני זוג שמגלים עניין באביזרי מין שונים, יש כאלה ששוקלים לצרף שותף נוסף למיטה ויש כאלה שבוחרים באופציה של חילופי זוגות. בעבר חילופי זוגות היו דבר נדיר יותר. אנשים שרצו להתנסות בחוויה היו מוצאים את מבוקשם בעיקר במועדונים של חילופי זוגות באירופה או בארה"ב. בארץ התופעה הייתה מינורית ולא מקובלת. היום, במסגרת האווירה הליברלית יותר שקיימת בתחום הסקס והפתיחות להעדפות מיניות שונות, חילופי זוגות הם תופעה די נפוצה גם בישראל.

הסכמה בין בני הזוג

זוג שרוצה להתנסות בחילופי זוגות צריך לעשות זאת בזהירות. למרות שפנטזיות הן תמיד דבר קסום ומושך, חילופי זוגות הם פנטזיה מסוג אחר. סוג שיש בו גם סכנה מסוימת. בני הזוג צריכים להיות שלמים עם ההחלטה לשחרר את בן זוגם ולדעת שהוא בעצם הולך לקיים יחסים אינטימיים עם אדם אחר. לא לכל אחד קל להשלים עם זה. אך ברגע שבני הזוג מסכימים ביניהם שהם רוצים לנסות ומוכנים לקחת בחשבון את כל ההשלכות, הם יכולים למצוא שפע של אפשרויות להחלפת זוגות.

חילופי זוגות ברשת

הדרך הקלה ביותר למצוא שותפים לחילופי זוגות היא דרך אתרי הכרויות באינטרנט. ישנם אתרים שמיועדים במיוחד לקהילה של החלפת זוגות בהם ניתן למצוא זוגות מכל רחבי הארץ שמחפשים פרטנרים להחלפת זוגות.
בדרך כלל ניתן לראות גם תמונות וסרטונים של הזוגות וליצור איתם קשר דרך האתר. באתר חילופי זוגות ישנו גם מידע כללי על התופעה, על אופי האירועים של חילופי זוגות וכן פרסומים על מסיבות חילופי זוגות שמתקיימות במקומות שונים בארץ.

מסיבות חילופי זוגות

ישנן מועדוני סווינגרס רבים שעורכים מסיבות חילופי זוגות מסוגים שונים. מסיבות אינטימיות יותר ופחות, מסיבות שהן רק לצורכי הכרויות ומסיבות שמתקיימים בהן חילופי זוגות. כאשר זוג מחליט שהוא רוצה להתנסות בחוויה, כדאי שיתחיל מללכת למסיבת חילופי זוגות. אפשר בפעמים הראשונות גם לא לקחת חלק בפעילות המינית עצמה אלא רק לצפות ולהתערות בחברה. חשוב מאוד להתקדם בקצב שמתאים לשני בני הזוג ולוודא כל הזמן שהחוויה היא חיובית עבור שניהם. כאשר אחד מבני הזוג נלחץ מהסיטואציה ונרגיש שהיא לא מתאימה לו, הוא חייב לשתף את בן הזוג ולא להמשיך בהתנסות. חילופי זוגות יכולים להיות אופציה נהדרת לגיוון חיי המין, אך הם יכולים גם להיות הרסניים לזוגיות, לכן כדאי שבני הזוג יהיו כל הזמן עם היד על הדופק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה אהרונוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה אהרונוביץ

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191994 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192951 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: מאיה אהרונוביץבניין ואחזקה - כללי12/06/191461 צפיות
כיצד לשמור על פעולתם של שערים חשמליים ופתרון תקלות עיקריות

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: מאיה אהרונוביץצרכנות01/01/181409 צפיות
דבר ידוע הוא שתיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול בכלל, אך מה שפחות ידוע הוא שיש תקלות שאנו יכולים למנוע מראש ויש גם תקלות שאנו יכולים לתקן בעצמנו, מבלי להזדקק לשירות של טכנאי או חברה המספקת שרות למכונת כביסה. הנה כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה והדרכים לטפל בהן.

מאת: מאיה אהרונוביץהריון ולידה13/02/147604 צפיות
על סוגים שונים של בדיקות הריון לאיתור תסמונת דאון

מאת: מאיה אהרונוביץתעשייה26/01/141353 צפיות
על החשיבות של גז טבעי מבחינה אסטרטגית

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206410 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204907 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204690 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192804 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182311 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182749 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181904 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica