חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שאלות ותשובות אודות דורבן כף הרגל

האם גם אתה חש בנזקים של דורבן כף הרגל ? עקב הרגל מקבל צורה חדה והוא מתחיל לצרוב ? האם ביצעת לאחרונה פעילות מאומצת בכף הרגל כמו ריקוד או משחק כדול כלשהו ? אם הפעילות שביצעת הייתה בהיקף גבוה, ישנו סיכוי סביר שיצרת את דורבן כף הרגל. במקרה זה חשוב לפנות לאורתופד מוסמך על מנת שימליץ לך על המשך צעדייך. במאמר זה נביא את כל השאלות והתשובות בתחום כאבים בכף הרגל, ותופעת הדורבן שהתחילה להיסקר בפסקה זו. בנוסף, נספק מעט מידע על מדרסים, בו תוכל לעשות שימוש במסגרת ניסיונותייך להירפא מהרגל הנפוחה:

כיצד נגרמת תופעה כמו דורבן בכף הרגל ?

כתוצאה מפעילות מאומצת סביב כף הרגל: ספורט, ריקוד, הליכה מאומצת ועוד. זה לא אומר שכל מי שעושה פעולות אלו יסבול מכך, אבל מי שסובל מכך לבטח היה שם. גם אם לא מדובר ברקדן או ספורטאי, ייתכן שהאדם הגיע למגבלה הזו עקב השמנת יתר אשר גרמה לעומס פתאומי על העקבים. עומס זה עלול ליצור כאבים בכף הרגל או לגרום לתחושות כמו צרבות בעקב, סימפטום מובהק לדורבן כף הרגל.

מה היא הדרך להתמודד עם הדורבן ?

הדרך להתמודד עם דורבן כף הרגל היא לסור לאורתופד של קופת החולים, לקבל המלצה על קניית מדרסים לנעליים, ולקבל המלצות לטיפולים שחשוב לקחת על מנת להירפא מהתופעה הזו. חשוב להתמודד מהר, כבר בתחילת הופעתו של דורבן כף הרגל על מנת למנוע מעצמך מצב של כאבים בכף הרגל שעשויים להתפתח עקב הזנחה.

אלו מדרסים מומלץ לקנות ?

אנו ממליצים לרכוש מדרסים של חברת הנעליים שלך, מדרסים אורתופדיים, וכן להקפיד שהמדרסים עונים על הצרכים שלך. אם, למשל, בעייתך היא דורבן בכף הרגל – חשוב לקנות מדרסים שמשמשים להגנה על הרגל בזמן שהיא נגועה בדורבן. לעומת זאת, אם הבעיה היא פלטפוס, יש לקנות מדרסים שיש להם רקורד חיובי בסוג זה של מגבלה. בכל בעיה אחרת שמתעוררת בכף רגלך כמו כאבים בכף הרגל שאינם פוסקים ואינך יודע ממה הם נובעים – חשוב להתייעץ עם האורתופד לגבי המשך הצעדים הדרושים, ודגם המדרסים המומלץ.

מה הם הטיפולים עליהם האורתופד צפוי להמליץ ?

הוא צפוי להמליץ לך על עשיית 3 זריקות בכף הרגל על מנת לגרום לדורבן כף הרגל – לשקוע, ולהחזיר את העקב למצבו התקין. יחד עם זאת, ייתכן שהוא ימליץ על טיפול פיזיותרפיה, שהוא טיפול ממושך יותר, אך נוח יותר, שמשמש גם להפגת צרבות וכאבים בכף הרגל. מצד שני, הזריקות הן פתרון מהיר יותר, ולכן יש לקחת גם אותו בחשבון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת כתיבת מומחים

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161611 צפיות
כאשר אנו רוכשים טלוויזיה חדשה, רכב חדש או מחשב חדש, אנו יודעים כי אנו צריכים לבצע השוואת מחירים מקיפה ויסודית, וזאת על מנת "שלא יעבדו עלינו"- אנו לא רוצים לשלם יותר ממה שאנחנו באמת צריכים. עם זאת, כאשר זה מגיע לתחום הפיננסי, לא כולם טורחים לבצע את ההשוואה הנדרשת. לעיתים, כאשר אנו זקוקים להלוואה בהקדם האפשרי, אנו לא טורחים לברר את כל המונחים המקצועיים המוצגים לנו על ידי הבנקים או על ידי גופים פיננסיים אחרים, כך שאנו לא תמיד יודעים בפני מה אנו עומדים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161694 צפיות
לעיתים, קורות סיטואציות בחיים בהם יש צורך בסכום כסף מסוים, אך הוא אינו זמין בחשבון העובר ושב. לא תמיד מדובר בסכום כסף גדול- לעיתים גם כמה עשרות אלפי שקלים עשויים להיות מספיקים עבור ארגון החתונה, שיפוץ הבית או לחלופין השבת הלוואות קודמות. בכל מקרה, לעיתים הדבר נראה מסובך מכפי שהוא באמת. נראה כאילו לא קל לקבל הלוואה, בעיקר כאשר קיים קושי מסוים להביא ערבים ובטחונות, כפי שהבנקים דורשים.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161439 צפיות
באילו מצבים כדאי לקחת הלוואה? מתי מומלץ שההלוואה תועבר דרך הבנק ובאילו מקרים הלוואה חוץ בנקאית היא העדיפות הטובה יותר? לכל השאלות הללו ישנן תשובות, אך חשוב לזכור כי בסופו של דבר כל אדם הוא לקוח סובייקטיבי עם העדפות, רצונות וצרכים משלו. לכן כל הלוואה נבחנת לגופה. כאן תוכלו לקבל פרמטרים חשובים שיעזרו לכם לבחור נכון את ההלוואה שאתם זקוקים לה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161639 צפיות
החיים מזמנים לנו שפע של הרפתקאות, חוויות והזדמנויות. לפעמים רכב החלומות שלנו נמצא ממש מעבר לפינה, טיול הבר מצווה החלומי כבר ממש כמעט ומתממש ואפילו השיפוץ לבית הוא בדיוק בתזמון הנכון, אבל מה קורה שכחסר לנו קצת מזומנים להגשמת החלום?

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 31/05/161446 צפיות
המציאות הכלכלית בישראל ויוקר המחיה מביאים זוגות רבים, משפחות ואפילו רווקים לסיטואציות כלכליות קשות בהם אין מנוס אלא לקחת הלוואה בריבית מופרזת ביותר מן הבנק, הלוואה המכונה מינוס. המינוס אינו אלא הלוואה בנקאית שאנו רגילים לקחת כמובן מאליו, מה שרובנו לא יודעים זה שהריבית על המינוס היא אחת הגבוהות ביותר במשק וכי אם נחליט לקחת הלוואה אחרת, חיצונית לעתים ולכסות את המינוס נוכל לחסוך מאות שקלים בשנה.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/161421 צפיות
אם תמיד חלמתם על פוטנציאל רווח גדול כמו של תיק מניות או הצמדה למטבע חוץ כל שהוא אבל נרתעתם מלהצמיד את הכסף למסלול בו יש רמת סיכון גבוהה, יש מוצר השקעה מעניין שיכול לתת לכם רווח נאה כמו מסלולים של השקעה במניות אך עם סיכון אפסי לגבי הקרן שלכם. אנשים רבים רואים שהשווקים הפיננסיים משגשגים ואילו הם מושקעים בפיקדונות או בתכניות חסכון עם ריבית אפסית.

מאת: כתיבת מומחיםפיננסים וכספים - כללי 26/05/169890 צפיות
פיקדון מובנה הוא פיקדון מיוחד שיש לו יתרונות מצוינים משלו. אם אתם שוקלים לבחור פיקדון להשקעה או תכנית חיסכון להפקיד בה את הכסף שלכם, כדאי לבחון את היתרונות של פיקדון מובנה. בפיקדון מובנה הקרן שלכם נשמרת כמו במקרה של פיקדון רגיל או כמו במסגרת תכנית חיסכון אך בפיקדון מובנה יש לכם אופציה ליהנות בסוף תקופות החיסכון מרווח גדול ונאה במיוחד.

מאמרים נוספים בנושא אורטופדיה ופיזותרפיה

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212844 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: רועי אראליאורטופדיה ופיזותרפיה23/08/201426 צפיות
כאבים הם סמן שמשהו אינו כשורה בגופנו. 80% מהאכולוסיה המבוגרת סובלת מכאבי גב תחתון וההתייחסות אליהן היא בדרך כלל בהבלגה.הפתרון הוא לתקן יציבה על ידי תרגול ייעודי שמתקן את נזקי הישיבה ומחדש את גופנו.

מאת: יצחק בכראורטופדיה ופיזותרפיה18/06/181327 צפיות
כאב בברכיים בעת עלייה במדרגות הם לרוב התסמין הראשון של דלקת פרקים ניוונית במפרקים הללו, יתר הסימנים והתסמינים יופיעו מאוחר יותר. בין יתר הסימנים והתסמינים של דלקת פרקים ניוונית בברכיים נכלול חוסר נוחות, נוקשות, כאבים וקשיי תנועה במגוון מצבים כולל הליכה, עמידה, ישיבה ולבסוף גם במצב של שכיבה במיטה. החוקרים הצביעו על הכאב בברכיים בגלל שימוש במדרגות כסימן ראשון לדלקת פרקים ניוונית לאחר שעקבו במשך 7 שנים אחר 4,600 חולים עם סיכון לחלות בדלקת פרקים ניוונית.

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה15/02/181360 צפיות
איך פועלים לשם שמירה על מצב בריאותי תקין גם על כסא גלגלים? קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה28/12/171461 צפיות
ישנם מטופלים, אשר סובלים מבעיות קשות בכף הרגל, כך שמטופלים אלה, יצטרכו הזמנת מדרסים בהתאמה אישית במכונים אורתופדיים מומחים. למשל, גם אלה שיש להם מנח ביו סימטרי לקוי, חוסר איזון מבני לקוי יזדקקו להזמנת המדרסים בהתאמה והזמנה אישית. מדרסים אלה, בטווח הרחוק יותר, יהיו יעילים וישפרו את התחושה של המטופלים. תחול ירידה בתסמינים, שיפור הפעילות היום יומית וכן ההתאוששות תהיה מהירה יותר.

מאת: orya peryאורטופדיה ופיזותרפיה20/07/172603 צפיות
גם אם כבר התייאשתם מפיזיותרפיה, אל תמהרו ללכת לניתוח, היום ניתן כבר לטפל באמצעות גלי הלם שיסייעו רבות בהקלת הכאבים.. ישנם כאבים ובעיות שונו שניתן לטפל באמצעות גלי ההלם

מאת: רוני הכהןאורטופדיה ופיזותרפיה04/04/171749 צפיות
ישבתם שעות ארוכות במשרד מול המחשב וכעת הגב מתחיל לסמן על מאמץ יתר של עומס הנוצר עליו בגין ישיבה ממושכת ללא פעילות יעילה לגוף?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica