חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור בעל מקצוע לביצוע החלקה יפנית

מאת: אודי ביגשיער11/12/2013893 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההחלטה לבצע החלקה יפנית היא החלטה חשובה לכל הדעות. מדובר בטיפול שיכול להותיר תוצאות מרשימות למדי ולהפוך את השיער לאסתטי במיוחד ובעל מראה בריא, ומאידך לפגוע קשות בשיער ולגרום לנזקים בלתי הפיכים במראה ובאיכות שלו. אבחנה שגויה, חומרי עבודה זולים ולא איכותיים, היעדר ניסיון, המתנה ארוכה מידי או קצרה מידי, טמפרטורת גיהוץ גבוהה או נמוכה, מוצרי טיפוח באיכות נמוכה שבהן משמשים לאחר ההחלקה ועוד פרמטרים הם רק חלק מן הגורמים שבעטיים החלקה היפנית עלולה להפוך לכישלון מוחץ.

עלויות נמוכות עולות ביוקר

לכאן מצטרפים גם העלויות של הטיפול שיכולות להגיע לסכומים לא מבוטלים, בייחוד כשיש לבצע חידשו של ההחלקה. ההמלצה שלנו היא לא להתפתות למחירים זולים במיוחד שעלולים להיות בשל ביצוע לא מקצועי של החלקה יפנית. מיש מעוניינת לעבור את התהליך צריכה לדעת שמדובר בהוצאה כספית ולהיערך בהתאם.  פשרות עלולות במקרה של החלקה יפנית לגבות מחיר גבוה מידי. עלותו של מחיר זול של החלקה יפנית עלול להסתבר כיקר מפז, אחרי הכל אין מחיר למראה שיער בריא ויפה.

מידע זה כוח

כדי למנוע מצב של היענות לפיתוי של מחירים זולים במיוחד, הרי לפניכן כמה עצות חשובות בהקשר של החלקה יפנית. ראשית כמו תמיד חשוב לערוך בדיקה מקיפה. לשם כך כלי מצוין הוא כמו תמיד רשת האינטרנט שבה ניתן להשיג כל סוג של מידע על כל נושא שבעולם. המלצות מחברים, המלצות מגולשים בפורומים ובאתרים שונים יכולים לעזוק לבחור את בעל המקצוע המוכשר והמקצועי ביותר לבצע החלקה יפנית.

קופונים- כן או לא?

בשוק קיימים כיום קופונים לכל דורש בכל תחומי החיים. זכרו שבניגוד למסעדה או ביגוד, טעות בבחירת בעל המקצוע במקרה של החלקה יפנית עלולה לגרום לנזק שה בשיער שלכן. שלא כמו בגד לא מוצלח, שיער הוא חלק אינטגרלי מהמראה שלכן ונזקים קשים לא ניתן לתקן. יש קופונים טובים שמציעים החלקה יפנית של בעלי מקצוע מוכשרים וטובים, אולם בבואכם לרכוש קופון אטרקטיבי שימו לב שבעל המקצוע שבחרתן הוא מנוסה ומקצועי דיו.

לא הביישן למד

בעלי מקצוע טובים ואיכותיים מזמינים לייעוץ מקדים שבו ניתן לשאול שאלות ולערוך תיאום ציפיות. כדאי לא לוותר על ייעוץ ולנצל את ההזדמנות שלאול כמה שיותר שאלות. איכות החומרים, ניסיון בתחום וכל מה שנראה לכן רלוונטי לביצוע החלקה יפנית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אודי ביג

כתיבת מאמרים מקצועית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אודי ביג

מאת: אודי ביגביטוח נסיעות03/04/163537 צפיות
ביטוח נסיעות לחול פספורט קארד אינו אמור להיות דבר מסובך מדי. רוכשים פוליסה, מבטחים את עצמנו על כל צרה שלא תבוא, ונוסעים בראש שקט. נפצענו? חלינו? זקוקים לחילוץ? אבדה המזוודה? נגנב הכסף? מרימים טלפון, ומייד מקבלים את סכום הכסף הדרוש לנו על פי הכיסויים שרכשנו בפוליסת הביטוח כדי לקנות את כל מה שצריך כדי שהטיול ימשיך כסדרו. זה הוא אולי המצב האופטימלי, אך עד היום זה לא היה כך. עד היום, היינו צריכים להגיש תביעה מסודרת לחברת הביטוח כדי לקבל את הפיצוי המגיע לנו, והיינו צריכים לעשות זאת רק לאחר שחזרנו לארץ. עם פספורט קארד זה כבר לגמרי אחרת.

מאת: אודי ביגבניין ואחזקה - כללי06/08/152205 צפיות
מהן הסיבות הנפוצות הדורשות תיקון מיני בר קיימות מספר תקלות או נזקים עיקריים הדורשים לתקן את המיני בר. תקלות אלה מתרחשות לפעמים כתוצאה מבלאי טבעי, אך לפעמים מתוך טיפול לקוי במכשיר ותחזוקה נמוכה שלו. מבין התקלות הנפוצות אפשר למצוא נזילה ממכשיר המיני בר. הנזילה יכולה לנבוע ממטהר המים, מהקולר או ממקום אחר במכשיר. תקלה נפוצה נוספת היא בר מים שלא מקרר מספיק את המים או לא מחמם מספיק את המים.

מאת: אודי ביגשיפוצים06/08/151311 צפיות
סדר בבית הוא סדר בראש: סדר בבית הוא שקט נפשי. את זה כל סבתא מלומדת מבית ספר החיים תוכל לומר לכם. ואכן החיים והמציאות מלמדים אותנו שבית מסודר והקפדה על ארגון הבית כאורח חיים הינם מתכון בטוח לארגון המחשבות, וארגונם של החיים בכלל.

מאת: אודי ביגתחבורה ורכב - כללי06/08/151364 צפיות
יש צירופי מלים שלא נעים לנו לשמוע ואחד מהם הוא מכון בדיקת רכב. מכונים לביצוע בדיקת רכב וכים ממוניטין שהוא מוטל בספק וזה בעיקר על רקע ניסיון העבר שבו מכונים לבדיקת רכבים היו הרבה פחות מקצועיים לעומת היום. אם לסבר את האוזן הרי שחשוב להבין שהתחום של מכוני בדיקת רכב התפתח מאד בשנים האחרונות ולצד מכשור וציוד מתקדם התפתחות מגמות של סטנדרטיזציה בתחום, שבעטיה יש כללים אחידים ונורמות שירות מוסכמות.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152088 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152024 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגהדברה06/08/151252 צפיות
עונת הקיץ מתקרבת ואתה יש לבצע כמה וכמה פעולות מקדימות כדי להבטיח לעצמנו קיץ נעים ככל שניתן. חלק מהפעולות הללו נוכל לבצע בעצמנו כמו למשל ניקוי המזגן והפילטרים שלו, ואחרות כמו זיפות הגג יאלצו אותנו לקרוא לבעל מקצוע. ישנן פעולות נוספות שחשוב לבצע לקראת עונת הקיץ ואחת מהן היא כמובן ריסוס הבית. ריסוס בקרבת הבית ובתוכו הוא פעולה חשוב למדי שיש לבצע כדי למנוע הופעה של תיקנים, עכבישים ושאר מזיקים באזור הבית.

מאמרים נוספים בנושא שיער

מאת: עידן שלומןשיער08/04/197682 צפיות
תחום היופי והטיפוח עובר טרנדים רבים משנה לשנה, חלקם חולפים להם וחלקם נשארים עמנו לשנים רבות. אחד הטרנדים החזקים במאה הנוכחית בתחום עיצוב השיער, כזה שלמעשה קיים מאות שנים אבל עבר ריענון משמעותי והתקדמות טכנולוגית הוא זה של (חבישת) פאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172150 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: שרון צרפתישיער11/11/172059 צפיות
יש לא מעט שיטות אשר מתיימרות להחזיר את הצמיחה של השיער האבוד ו/או למנוע את הנשירה של שיער נוסף שעדיין נמצא על הקרקפת, אבל ישנן שיטות אשר גם מאפשרות לסגור את הפערים שנותרו לאחר נשירת שיער אצל נשים ללא קשר בגיל שבו הן נמצאות.

מאת: רוני הכהןשיער28/12/163495 צפיות
תוספות שיער אשר אותן אפשר להוסיף בצורה מתוחכמת אל השיער האמיתי, כלל לא מבחינים שזו תוספת וכלל לא יודעים כי טרם לכם היה מצב של שיער דליל. בשל כך תוספת שיער למכירה נעשתה מצרך מבוקש, ומה שנותר הוא רק לשלם את המחיר עבורה.

מאת: רוני הכהןשיער28/11/161960 צפיות
נשים טורחות המון על מנת לרכוש את הבגדים הנכונים, להדגיש את תווי הפנים עם איפור ולטפל בשיער על ידי מפגשים קבועים עם הספר, אז למה לא לחשוב על שדרוג המראה בצורה שהיא לא עוד תספורת וצבע בצורה שדי חוזרת על עצמה? כמעט בכל מספרה יש תוספות שיער נהדרות שאיתן אפשר לשדרג את המראה ליפה בדיוק כפי שנשים רבות רוצות, וזה הזמן להכיר את העניין מקרוב.

מאת: מגניב שיער19/09/161887 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: ניב אבןשיער28/06/162147 צפיות
אם אתם מבצעים סקר שווקים ראשוני בתחום תוכלו לראות כי עבור תוספות שיער מחירים מגוונים למדי ודבר זה נובע מכמה סיבות עיקריות. קראו הלאה על מנת להכירן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica