חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תנו לאוכל לדבר בשמכם, מובטח לכם דיאלוג פורה עם כל אורח

מאת: מיכאל רומנסקיקייטרינג15/12/2013896 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אוכל איכותי המשלב בין מראה מעניין, טעם משובח וניחוח בלתי נשכח, יוצר חוויית חושים ייחודית שעוטפת אותנו וגורמת לכל המילים להיעלם. הנאה שכזאת מאוכל איכותי יוצרת סוג של דיאלוג בין מי שמגיש אותו לבין מי שנהנה ממנו. מכיוון שאוכל משפיע על כמעט כל החושים שלנו, הוא מסוגל להעביר מסר, לשדר איכות וגם ליצור אינטראקציה בין האנשים שנהנים ממנו. לאוכל אם עוד לא הבנתם, יש תפקיד מרכזי בהצלחה של כל אירוע, בין אם זו חתונה קטנה או אירוע עסקי עם אלפי מוזמנים.

תנו לאוכל לומר "אנחנו מעריכים אתכם"

כאשר מתכננים אירוע, בעת בחירת המנות שיוגשו במהלכו חשוב להגדיר קונספט שיעמוד מאחורי בחירת המנות. במילים אחרות, לבחירה של האוכל לאירוע צריך להיות קו מנחה ייחודי וברור. בשיתוף עם קייטרינג ותיק ומקצועי, תוכלו לגרום למנות שיוגשו באירוע לומר לאורחים שלכם "אנחנו מעריכים אתכם". זה יקרה במידה ותגישו אוכל עשיר בטעמים שמשדר השקעה קולינארית ולא ניסיון לחסוך על חשבון בחירת המוצרים הפחות איכותיים. תאפשרו לאוכל באירוע שלכם להפגין הערכה עם מנות מקוריות, חומרי גלם משובחים ושיטות בישול חדישות.

תנו לאוכל לבטא "אנחנו מכירים אתכם"

זה נכון גם במקרה של אירוע עסקי, אך חשוב ביותר במיוחד באירועים הפרטיים דווקא. האוכל שיוגש באירועים משפחתיים צריך להתאים ברמה האישית לכל אורח. במילים אחרות אם קיימים אורחים ששומרים על הכשרות, יש להתחשב בהם ובמידה וישנם אורחים צמחוניים או טיבעוניים, יש לכלול בתפריט האירוע גם מנות מיוחדות עבורם. כדאי גם לשלב באירוע מנות משפחתיות מוכרות או מנות אשר מוגשות תמיד על שולחנות החג. זה יחמם את הלב ויצור דיאלוג קרוב עם האורחים שלכם. באירועים עסקיים כדאי להגיש מנות אקלקטיות לצד מנות קלאסיות הזוכות לפופולאריות בכל העדות ובקרב כל הגילאים. מנות דים סאם או סושי, סיגרים פריכים וניגובי חומוס משובח עם תערובת פטריות יער יצרו עם האורחים שלכם דיאלוג בגובה העיניים וישדרו להם כי אתם מכירים אותם.

תנו לאוכל להציג את השאיפה שלכם

השאיפות בעת ארגון האירוע הן להרשים, ליצור חוויה בלתי נשכחת ולהפנט את כל החושים של האורחים, על מנת להבטיח חוויית אירוח בלתי נשכחת. על כל השאיפות הללו יכול לענות האוכל במידה ומתאימים אותו נכון. אוכל יכול להציג את הכוונה שלכם באירוע עסקי ואת השאיפה שלכם לשדרג את האירוע בכל סוגי האירועים.

תנו לאוכל ליצור את האווירה הנכונה

אוכל הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על עיצוב האווירה באירוע. מכיוון שאוכל משפיע על כל החושים, הריאה הריח וגם על בלוטות הטעם, הוא גם זה שמושך את מלוא תשומת הלב של האורחים וסביבו לרוב נרקחות שיחות החולין בין המוזמנים לאירוע. תנו לאוכל ליצור את האווירה המתאימה, הוא יהיה הקישוט הנכון ביותר ולמרכיב החשוב ביותר באירוע מושקע שבו הושקעה מחשבת תכנון מוקפדת.

 



תגיות המאמר: קייטרינג, אירוע עסקי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144852 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144840 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144888 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144892 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144982 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148397 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192886 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183091 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182299 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181706 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181629 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181453 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181510 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica