חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסיבות אירוסין - אפשרויות

מאת: samתכשיטים21/12/2013959 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסיבת אירוסין הינו מעין טקס שאצל רבים נהוג לחגוג בטקסים שונים כגון חינה ולאחרים הזדמנות להכרות בין משפחות הכלה והחתן, רבים עורכים את מסיבות האירוסין בצורות שונות ומשונות ומנצלים את ההזדמנות הזו להעניק כסמל להעניק טבעות אירוסין לאישה ולהיפך וגם תכשיטי יוקרה נוספים ,הנה לכם מספר אפשריות שבני זוג שעומדים להתארס אוהבים:

ארוחה זוגית ואינטימית:

נהוג שהגבר יארגן ארוחה זוגית מעודנת במסעדה טובה ואהובה על ידי האישה עם מאכלים שהיא בדרך כלל אוהבת לאכול ובטח לנצל את ההזדמנות להזמין אוכל שיצא לאישה לציין במעמד אחר שהיא נורא מתגעגעת לסוג מסוים של אוכל ותאמינו לי זה יעשה לה את זה חזק מאוד וכמובן כמו כל אישה היא תתחיל לרחרח מה אתה זומם ותתחיל בשאלות חוקרות ואז לקראת סיום הארוחה ובתיאום עם המלצר שישמיע מוזיקה רומנטית תוציא ותניח את הטבעת אירוסין בידה עם הקופסה פתוחה רד על ברכיך ושאל אותה את השאלה המיוחלת "התינשאי לי אהובה........."

ארוחה משפחתית רשמית:

לאחר ששניכם יודעים שאתם מסכימים להינשא הגיע הזמן ליצור מעמד חצי רשמי ולהזמין את ההורים של הכלה וההורים של החתן ואחים ואחיות משני הצדדים של הכלה ושל החתן ולערוך ארוחה נחמדה שתעניק הזדמנות להכיר האחד את השני וזו גם הזדמנות טובה לדבר על ההמשך כמו תכנון החתונה ונהוג להעניק מתנות האחד לשני מצד ההורים כביכול של החתן שהגיעו לבקש את ידה של הכלה וגם כאן יש כאלו הנוהגים להביא עימם טבעות אירוסין מיוחדות ותכשיטים לכלה.

אירוע באולם

יש כאלו שאת מסיבת האירוסין חוגגים באירוע גדול ומרשים באולם אירועים ומזמינים כמה עשרות אם לא מאות אורחים ועורכים טקס כפי שנהגו דורות קודמים כמו טקס החינה שאליו אף מתכוננים לפני כן ואף יש כאלו שהורי הכלה ניגשים לחנות תכשיטים יחד עם הכלה ומחפשים בין המבחר העצום של טבעות אירוסין מעוצבות ושאר תכשיטי יהלומים ומעניקים אותם במהלך טקס החינה שערוך בצורה מסודרת כאשר הכלה והחתן נכנסים לאולם מלווה במוסיקה ומתיישבים במעין אוהל מסורתי וההורים ובני המשפחה משני הצדדים מעניקים את התכשיטים ומברכים.

אנו בנורה יהלומים ותכשיטים מזמינים אתכם ליצור עימנו קשר ולרכוש טבעות אירוסבין ותכשיטי יהלומים במחירים ישירות מהיצרן וללא פערי תיווך לאורך כל השנה.

לתאם פגישה והתייעצות ללא תשלום 072-2555227

NoraDiamonds ניתן להתרשם באתרנו :

*המידע המובא לעיל הינו כללי ואינו מהווה תחליף לייעוץ מקצועי*

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sam

מאת: samתכשיטים21/12/13959 צפיות
הצעד הראשון לרכישה של טבעת אירוסין מרשימה במחיר משתלם הינו השוואת מחירים. לעולם אל תתפשרו על החנות הראשונה אליה אתם נכנסים. בדקו טבעות במספר חנויות שונות ובצעו השוואת מחירים אשר תאפשר לכם לבסוף למצוא את הטבעת המושלמת עבורכם במחיר משתלם. כמובן, השוואת מחירים אין פירושה לקנות את הטבעת הזולה ביותר. עליכם להשוות גם את הנתונים של הטבעת כמו משקל, עיצוב,

מאת: samתכשיטים21/12/13952 צפיות
חשבתם להציע נישואין לאהובתכם והחלטתם לרכוש טבעת אירוסין מרשימה ומיוחדת, מבלי לשלם מחיר יקר - הגעתם למקום הנכון אנו חברה המתמחה בייצור ועיצוב טבעות אירוסין ותכשיטי יהלומים וניתן למצוא מגוון רחב של טבעות אירוסין מרשימות ומיוחדות, אפילו טבעות יהלומים, במחירים משתלמים והוגנים עד כדי שישים אחוז הנחה ממחיר השוק וכל זאת מאחר ואנו היצרנים ולכן במחירים שלנו נמוכים ולא כוללים פערי תיווך. רבים שחיפשו וביצעו סקרים לפני שהגיעו אלינו סיפרו לנו עובדות מהבדיקות הרבות שעשו:

מאת: samתכשיטים21/12/13897 צפיות
בת הזוג חוגגת יום הולדת ? הבעל קיבל קידום בעבודה ? אם יש לכם סיבה כזו, או כל סיבה אחרת, לחגיגה, בוודאי תרצו לקנות מתנה להנצחת הרגע החשוב, ותכשיטים יכולים להיות המתנה המושלמת לרגע כמו זה. תכשיטים נקנים כבר במשך שנים רבות בתור מתנות שנשארות לנצח, מתנות יוקרתיות המעידות על האהבה והערכה שאנו חשים כלפי האדם לו אנו רוכשים אותן

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222654 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204954 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205026 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204875 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica