חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אטרקציות לילדים עם בעלי חיים

מאת: מאיה אהרונוביץאטרקציות23/12/2013898 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ידוע כי אחד הדברים שילדים הכי אוהבים הוא חיות. מגיל צעיר מלמדים את הפעוטות להכיר את העולם דרך חיות. כמעט כל ספרי הילדים והשירים לקטנטנים עוסקים בחיות, מתארים את רגשותיהם ומאנישים כל חיה אפשרית. גם בהצגות, בסרטים ובסדרות לילדים, הדמויות הראשיות הן בחלק גדול מהמקרים חיות, מוכרות יותר או פחות, שממחישות לילדים את עובדות החיים בדרך נעימה ומשעשעת.

בנוסף, מחקרים רבים הוכיחו כי חשיפה של ילדים לבעלי חיים מאוד תורמת להתפתחותם השכלית והרגשית.ילדים שגדלים עם בעל חיים בבית מקבלים מכך ערך מוסף משמעותי וניתן גם לחשוף אותם לבעלי חיים בדרכים נוספות.עובדות אלו מובילות לכך שבתחום של אטרקציות לילדים ניתן למצוא שלל הפעלות הכוללות בעלי חיים.


אטרקציות עם בעלי חיים


ביקור בגן חיות הוא אחת האטרקציות האהובות ביותר על ילדים והורים גם יחד. בגן חיות ניתן להעביר יום שלם של חוויה מהנה ולימודית כאחד. סיור בין החיות השונות, הרצאות מעניינות, הפעלות חינוכיות, את כל אלו ניתן למצוא בגני חיות שונים שמפוזרים ברחי הארץ, כשהגדול והמוכר בהם הוא גן החיות התנכ"י בירושלים.

סוג דומה של אטרקציות ניתן למצוא בספארי ברמת גן, שם אפשר אפילו לראות חלק מהחיות מקרוב, לגעת בהן ולהאכיל אותן. בנוסף, יש במקום אמפיתאטרון שמעלה מופעים מיוחדים לילדים בחודשי הקיץ ובחגים.

אתרי תיירות נוספים גילו עם השנים שתקשורת עם חיות מהווה מוקד משיכה לילדים וכך ניתן למצוא בקיבוצים ומושבים שונים פינות ליטוף בהן יכולים הילדים לבוא במגע עם החיות מקרוב. בקיבוץ ניתן למשל לערוך סיור בין כל חיות המשק, ברפת, בכוורת, בחוות הסוסים ועוד וללמוד על אורח חייהן המיוחד של החיות.

סוג נוסף של אטרקציות עם חיות הוא חוגי חיות בגני ילדים. ישנם היום גנים רבים שמעבירים אחת לשבוע חוג חיות לילדים, כאשר המפעילים מגיעים בכל שובע עם חיה אחרת ומאפשרים לילדים להיחשף אליה וללמוד אודותיה.

אם מחפשים אטרקציות לילדים יותר גדולים ניתן לקחת אותם לביקור בחוות סוסים ואף לאפשר להם להתנסות ברכיבה על סוס.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאיה אהרונוביץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאיה אהרונוביץ

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192948 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: מאיה אהרונוביץבניין ואחזקה - כללי12/06/191458 צפיות
כיצד לשמור על פעולתם של שערים חשמליים ופתרון תקלות עיקריות

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183252 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: מאיה אהרונוביץצרכנות01/01/181407 צפיות
דבר ידוע הוא שתיקון מכונת כביסה הוא עסק לא זול בכלל, אך מה שפחות ידוע הוא שיש תקלות שאנו יכולים למנוע מראש ויש גם תקלות שאנו יכולים לתקן בעצמנו, מבלי להזדקק לשירות של טכנאי או חברה המספקת שרות למכונת כביסה. הנה כמה דוגמאות לתקלות נפוצות במכונות כביסה והדרכים לטפל בהן.

מאת: מאיה אהרונוביץהריון ולידה13/02/147603 צפיות
על סוגים שונים של בדיקות הריון לאיתור תסמונת דאון

מאת: מאיה אהרונוביץתעשייה26/01/141352 צפיות
על החשיבות של גז טבעי מבחינה אסטרטגית

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195631 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172125 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171738 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171851 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica