חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע כדאי לצעירים לעשות ביטוח פנסיוני?

מאת: אליאב יעקבביטוח פנסיוני24/12/20137285 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם צעירים עדיין, סביר להניח שאינכם מקדישים מחשבה רבה על ביטוח פנסיוני. זו טעות. מומלץ מאוד לחשוב על הנושא דווקא עכשיו, ולתת לו תשומת לב ראויה, אפילו כעת. מדוע זה כה חשוב? על כך במאמר שלפניכם.

מהו ביטוח פנסיוני

אל תבהלו מהמונח הזה. ביטוח פנסיוני הוא בסך הכל מכלול האמצעים הביטוחיים שמכסה אותנו כאשר איננו יכולים לעבוד יותר, מחמת זקנה או פציעה. פוליסה זו תספק לנו את מרכיב ההכנסה העיקרי שלנו, כאשר אנו מושבתים מעבודה. בניגוד למקובל לחשוב, המונח ביטוח פנסיוני אינו כולל רק קרן פנסיה, אלא הוא כולל גם קופות גמל, ביטוח מנהלים וגם את הפנסיה שנקבל מביטוח לאומי.

מדוע דווקא עכשיו

ישנם שיאמרו, כי במציאות הכלכלית של היום, כאשר יש מיתון וכולנו משתדלים לחסוך בהוצאות, כדאי לצעירים לדחות את הביטוח הפנסיוני עד אשר רמת ההכנסה שלהם תעלה. בצורה כזו, כך נטען, יוכלו הצעירים לעמוד בהפרשות לפוליסה ביתר קלות. אך טיעון זה אינו נכון. ראשית, יש לזכור כי ביטוח פנסיוני מכסה אותנו גם במקרה פציעה קשה, שמובילה להשבתה מעבודה. במקרה שיש לנו ביטוח מנהלים או כיסוי ביטוחי אחר, לא נאלץ לרעוב ללחם, כאשר נהיה מושבתים מעבודה. שנית, ככל שנקדים לחסוך במסגרת הביטוח, כך יצטבר לרשותנו סכום גדול יותר, שיאפשר לנו להתקיים בנוחות יחסית לאחר הפרישה (או הפציעה, חלילה). אחרת, אם נחכה לרגע האחרון, יעמוד לזכותנו סכום מזערי, ממנו יהיה קשה מאוד להתקיים בכבוד.

איך לעשות ביטוח פנסיוני

זה כלל אינו מסובך, לבצע ביטוח פנסיוני. עם זאת, מומלץ מאוד להתייעץ עם יועץ פנסיוני מקצועי ובלתי תלוי, אם אין לנו מושג בדבר. יועץ פנסיוני מחויב לתת לנו חוות דעת בלתי תלויה, והוא יכוון אותנו לפוליסת הביטוח הפנסיוני הטובה ביותר לצרכינו. לאחר מכן, נוכל לצאת לדרך ופשוט להשוות מחירים בין סוכני הביטוח, עד אשר נאתר פוליסה טובה במחיר הזול ביותר. חשוב גם לקבל המלצות מחברים טובים, קרובים או עמיתים לעבודה, שבצעו ביטוח פנסיוני והם מרוצים ממנו. רשמו לפניכם להרים אליהם טלפון בהזדמנות הקרובה ולהתייעץ איתם בקשר לזה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14959 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14964 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144793 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח פנסיוני

מאת: עשהאל דריירביטוח פנסיוני13/03/172403 צפיות
השעה 20:00 מוצאת את עצמי מול הטלוויזיה מתלבטת אם פשוט לבהות באיזה סדרה שניסיתי להתחיל לפני שבוע או להיות קצת בעניינים ולראות חדשות . אז נפלה ההחלטה לצפות בערוץ החדשות , הערב עשיתי בחירה חכמה , תשאלו למה? במהלך צפייה בכתבות השונות המאוד מעניינות הייתה אחת שהסבה את תשומת אף יותר, רוצים לדעת מהי?

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני19/11/161813 צפיות
שחברות הביטוח ממליצות לכל אחד לבטח מגיל צעיר את הביטוח המקסימלי, בעצם אין צורך לבצע ביטוח סיעודי מגיל צעיר. הזמן הטוב ביותר לרכוש ביטוח סיעודי הוא בין הגילאים 55 ו -64, אולם בכל מקרה מוטב להתייעץ עם איש מקצוע בעל רשיון

מאת: ניב אבןביטוח פנסיוני04/02/163855 צפיות
מעבר לאפשרות הנהדרת של חיפוש הפרטים של החסכונות אשר מופיעים על שם כל אזרח בארץ, הפרטים שמתקבלים לאחר ההקלדה של האמצעים לזיהוי הינם דלים ואינם מסייעים במידה שבה ציפו רבים מאלה שנכנסו אל האתר.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח פנסיוני11/06/154943 צפיות
אחת השאלות המרכזיות שאנשים בוחנים במהלך תהליך של בחירת קרן פנסיה היא מה עלות דמי הניהול המשולמים לקרן מדי שנה על מנת לנהל את כספי הפנסיה של המבוטח.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/152151 צפיות
בכל מקום בו נמצאים אנשים, מסתתרים סיכונים מסוימים. זה יכול להיות מקום עבודה, מקומות בילוי, מפגשים וכן הלאה. כדי לדעת איך לטפל באותם סיכונים ואיך להתיחס כאשר הם מתרחשים, חשוב לבצע סקר סיכונים בטיחות ולהתכונן לקראתם מראש.

מאת: נינה כהןביטוח פנסיוני18/05/151926 צפיות
סיכון תפעולי נועד למעשה לצפות מראש את רמת הסיכון של כל מפעל או חברה, ולהחליט מראש מה רמת הסבירות שזה יקרה. כמו כן נועד סיכון תפעולי להחליט את שווי הנזק במקרה של סיכון, ולהעריך אותו מבחינה פיננסית.

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח פנסיוני13/09/142687 צפיות
במהלך 2013 פרסם המפקח על הביטוח תקנות בהן החל מהשנה הבאה 2014 חברות הביטוח לא יוכלו לבטח בביטוח קבוצתי לחברות ולארגונים את רובד הביטוח הסיעודי. כמובן שימים עברו והמפקח החליט לדחות את החלת החוק לתחילת 2015.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica