חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גארי יורופסקי - בעד ונגד צמחונות - טבעונות - אכילת בשר - שיטות שכנוע - ביקורת על גארי יורופסקי, למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה

גארי יורופסקי /בעד ונגד צמחונות / טבעונות / אכילת בשר / שיטות שכנוע-ביקורת על גארי יורופסקי,למה גארי יורופסקי טועה? למה גארי יורופסקי משקר? הפרכה של גארי יורופסקי, למה גארייורופסקי דמגוג? מהי שטיפת המוח של גארי יורופסקי? תגובה לגארי יורופסקי, אי דיוקיםשל גארי יורופסקי

"אבל כאשר אתםעוברים לטבעונות, האם ידוע לכם שאתם מונעים לחלוטין הימצאות של כולסטרול בתזונהשלכם. אפשר לקבל כולסטרול רק מבשר, ביצים ומוצרי חלב. הגוף שלכם מייצר כולסטרולבעצמו וזה הכולסטרול היחיד שהוא כולסטרול טוב. אם אתם מביאים כולסטרול ממקורחיצוני, זה אוטומטית כולסרטול רע. 95% אתם יכולים להוציא בסביבות מהשומן הרווי כאשראתם עוברים לטבעונות ואתם יכולים להוציא גם את כל חומצות שומן הטראנס שמופיעותבאופן טבעי. זכרו, בין ‏2% ל ‏9% מכל מוצרי הבשר והחלב מורכבים באופן טבעי מחומצותשומן טראנס. וכמובן שאתם יכולים להוציא את כל החלבון מן החי. חלבון מן החי הואחומצי הרבה יותר מדי עבור גוף האדם. אנחנו לא מעכלים אותו כמו שצריך. זאת הסיבההעיקרית מדוע אחד מכל שלושה אוכלי בשר מקבלים באופן תמידי סרטן. והוא גם אחדמהגורמים העיקריים לאוסטאופורוזיס. האם אתם מודעים לכך שכאשר חלבון מן החי נכנסלגוף האדם, הוא הופך את הדם שלנו לחומצי באופן מיידי? אבל הדם שלנו לא יכול להישארחומצי במשך זמן רב, אחרת נמות. לכן על גופינו למצוא באופן מיידי דרך כיצד לנטרל אתהחומציות.

יש לי חדשותטובות וחדשות רעות. בא נתחיל מהטובות... הגוף שלנו הצליח למצוא דרך כיצד לנטרל אתהחומציות. החדשות הרעות... יש רק דרך אחת לגרום לזה לקרות בשלב זה: בעזרת זרחן. ישמקור אחד בלבד של זרחן בגוף האנושי: עצמות. לידיעתכם, העצמות שלנו מורכבות משנידברים: סידן וזרחן. הם קשורים אחד עם השני. אז הגוף שלנו מוציא סידן וזרחן מהעצמות,משתמש בזרחן כדי לנטרל את החומציות ואז אנחנו משתינים החוצה את הסידן.

זו הסיבה שכלאחד מהמחקרים האפידמיולוגיים, אלה המבוצעים על אוכלוסיות אנושיות, כל אחד (!) מראהשחברות הצורכות את הכמות הרבה ביותר של חלבון מן החי, הן בעלות השיעור הגבוה ביותרשל אוסטאופורוזיס, שברים בעצמות וסרטן העצמות. בעוד לחברות הצורכות מעט או כלל לאצורכות חלבון מן החי, הטבעונים והצמחונים, הינדים, בודהיסטים, ג'יינים, ראסטפרים,סבן די אדבנטיסט, יש שיעור קטן או כלל אין אוסטאופורוזיס, שברים בעצמות וסרטןהעצמות.

כך שבמהלך חלקהשאלות והתשובות, בואו לא נכנס לויכוח על כך שיש מחקרים רפואיים שונים."

שוב פעם המוןעובדות, שהן לא בהכרח נכונות. ורוב הסיכויים שהן לא בהכרח נכונות, משום שגארייורופסקי לא ידוע בתור אחד שמדייק בעובדות. ועובדתית, הוא כל הזמן מסלף המון דברים.כך שאם צריך להמר האם העובדות שהוא מציג הן נכונות או לא, כדאי להמר שהעובדות שהואמציג הן לא מדויקות ולא באמת נכונות. ובנוסף לכל זה, מה האינטרס של כל הרופאיםשבעולם לא להסכים איתו. למה פרסמו שהעישון מזיק לבריאות ולא פרסמו שאכילת בשר מזיקהלבריאות.

ונניח שכלהעובדות שלו נכונות, אז? האם זה אומר שאסור לעשות דברים שאינם בריאים? יש הרבהדברים לא בריאים שאנשים עושים, למרוץ שהם פוגעים בבריאות שלהם.

רוב האנשיםשאוכלים בשר, כנראה היו מפסיקים לעשות זאת, אם אכן כולם היו מסכימים שאכילת בשר,היא מזיקה כמו אכילת רעל וכמו להכניס את היד לאש. אבל לא כולם מסכימים על זה. ולכןאנשים גם נוסעים בכביש למרות הסכנה. ואפילו מוכנים לסכן את חייהם באכילת בשר ועדייןבפועל להאריך ימים, כפי שקורה אצל הרבה אנשים.

 


"הרבה פעמים,כאשר אנשים יודעים מראש שאני מגיע להרצות, הם משקיעים כמה שעות בחיפוש מחקריםבאינטרנט, מדפיסים אותם, מחכים לחלק השאלות והתשובות ואז "היי יורופסקי, יש לי כאןמחקר שסותר את כל מה שאמרת לנו היום. מה יש לך להגיד על זה?"

ובכן, זה מהשיש לי להגיד: אתה לא צריך מחקר רפואי כדי להראות לי ממה אנשים מתים, אבל למעןהפרוטוקול, על כל מחקר שתביאו, שמראה שבני אדם זקוקים לבשר, ביצים ומוצרי חלב, אניאביא שניים. יחס של שניים לאחד, המראים שבשר, ביצים ומוצרי חלב אחראיים לכל מחלהמרכזית. אבל, כולנו יודעים שמחקרים רפואיים יכולים להיות מוטים באופן מניפולטיבילשני הכיוונים. אז למרות שיש לי כאן יתרון משמעותי של שניים לאחד, אני אומר: תשליכואת כולם הצידה, כיוון שאתם לא צריכים אותם"

רגע גארייורופסקי, אז אתה לא רופא ואתה לא זקוק למחקרים רפואיים כדי לדבר בשם הרפואה.מעניין מאוד. חשבתי שרק רופאים שחוקרים את העובדות, יכולים לדבר בשם הרפואה. אבלאתה לא צריך מחקרים רפואיים. אז מאיפה כל הידע הרפואי שלך? ומי אמר לך שיש פי 2מחקרים שבשר וחלב זה לא בריא? ספרת אותם? ונניח שיש פ 10 מחקרים, זה אומר שהם יותרנכונים? האם זה הגיוני לדבר בשם הרפואה, כאשר בסופו של דבר, אתה בסך הכל מאמין לזהשיש יותר מחקרים שאומרים כך או אחרת.

ולא גארייורופסקי, אתה טועה. יש יותר מחקרים שאומרים שאכילת בשר בריאה ולא מזיקה, מאשרההפך. וההוכחה לכך היא, שיותר אנשים אוכלים בשר מאשר לא אוכלים בשר. ומי שצריך להמרלמה יש יותר מחקרים, יהמר, שאם רוב האנשים רוצים לשמור על הבריאות שלהם, ורובהאנשים אוכלים בשר, אז כנראה שאכילת בשר לא באמת כל כך מסוכנת.

ולמה שנשליךאת המחקרים הצידה? כי יש לך יתרון של 2 על 1. או בגלל שאתה לא רוצה שנגלה שאין לךיתרון, ולכן אתה לא רוצה להסתכל על העובדות.

"כולנו יודעיםשמחקרים רפואיים יכולים להיות מוטים באופן מניפולטיבי לשני הכיוונים" - לא כולםיודעים את זה. וכולם יודעים, שיש מחקרים שאי אפשר להטות אותם. אבל אתה שמומחהשמניפולציות, אתה בוודאי יודע את זה מניסיון אישי.

"אז למרות שישלי כאן יתרון משמעותי של שניים לאחד" - רגע אחד, מי הסכים איתך על העובדה הזאת? ואםלדעתך מחקרים רפואיים לא אומרים כלום, כי הם יכולים להיות מניפולטיביים, אז למהבדיוק הזכרת אותם? ואם הזכרת אותם כי יש להם משמעות כלשהי, אז למה שלא נבדוק אותםלעומק ונראה את האמת? אתה חושש גארי יורופסקי שהחותם שלך בעולם יחרב? הא?!

 


"כל מה שעליכםלעשות זה לשים לב לחברה אוכלת המוצרים מן החי שכולנו חיים בה. אז כמה מבני משפחתכםאו מידידי בני משפחתכם כבר חולים במחלה או שכבר נפטרו ממחלה? כי לא יכול להיות שאניהיחיד שמושפע מזה. סבא שלי נפטר מהתקף לב, סבתא שלי נפטרה משבץ. הדוד שלי ג'ק נפטרמהתקף לב, ובאוקטובר האחרון, ב ‏‏‏‏‏‏‏‏15 לחודש, קיבלתי שיחה בסביבות חצות, שאבאשלי נפטר הרגע מהתקף לב. אמא שלי? לה יש אסתמה. לאבי החורג יש מחלת לב כל כך חמורהשהוא לוקח 7 כדורים לארוחת בוקר. החבר הטוב ביותר שלי, דארן, ארבעה מדודותיו ודודיונפטרו מסוכרת, לחברתו הקודמת, ריטה, יש סרטן השד בגיל 40 והיא גוססת. רק לפני כמהחודשים נודע לו שלחברתו הנוכחית, דיון, יש סרטן השחלות. ואתמול, לחברה שלי נודעשלאבא שלה יש סרטן הערמונית. מה הדבר האחד שמשותף לכולנו, חוץ מהאוויר שאנו נושמיםוהמים שאנחנו שותים? בשר, ביצים ומוצרי חלב. מוצרים מן החי לאורך כל היום."

גארייורופסקי, אתה שוב פעם טועה ומטעה. זה בגלל שכולם אוכלים גם ירקות. תבדוק את זה. זהבגלל הירקות. ראית פעם מישהו שאכל רק בשר בלי שום ירקות ומת מסרטן? תשובה: לא. כיזה רק הירקות הם שגורמים למחלות האלו. ואולי זה לא בגלל הירקות, אולי זה בגלל זיהוםהאוויר שמשותף לכל מי שנושם אויר. מי יודע? בקיצור, אל תתן לעובדות לבלבל אותך. אםכי מי שהולך על 2 חולה בסופו של דבר מת כך או אחרת, המסקנה היא, שללכת על 2 זההורג. ולחיות זה גם לא בריא, כי בסוף מתים. בקיצור, המון מילים ותיאוריות שלאמוכיחות כלום, ושבאותה המידה ממש, ניתן גם להוכיח שירקות אחראיות למחלות של בניהאדם. אבל גארי יורופסקי הוא אקטיביסט, הוא לא אנרכיסט או משהו כזה. ובשום פניםואופן הוא לא מנסה להמציא לנו הוכחות רפואיות בצורה שאינה מוכחת בשום צורה שהיא.נכון גארי יורופסקי?

 


"ואני יודעשאתם יכולים להאשים חלק ממחלות הסרטן על זיהום סביבתי, אין ספק לגבי זה. אבל איךתאשימו התקפי לב ושבץ על זיהום סביבתי? וסוכרת? אוסטאופורוזיס? השמנת יתר? אפרט לכםאת זה בכמה דרכים שונות."

גארייורופסקי, זה שאתה לא רופא ולא מדען ולא יודע איך נוצרת כל מחלה ומה הקשר שיש ביןמחלה כזו או אחרת למחלה אחרת, זה מוכיח רק שאתה מניפולטור ושרלטן שמתיימר להביןבדברים שהוא לא מבין. זה לא מוכיח שום דבר מעבר לכך. ואם אתה בטוח שאתה צודק, לךתשכנע את הרופאים. והם ישכנעו הרבה יותר בקלות את האנשים, מאשר בדרך העקומה שאתההולך בה. אבל את הרופאים אתה לא יכול לשקר ולרמות. נכון?! אז תמשיך לרמות אנשיםרגילים בנושאים רפואיים, שגם אתה לא באמת מבין בהם.

 


"אראה לכם מההורג אנשים. ואראה לכם גם מי משקר לכם. שקרים מוחלטים במצח נחושה"

גארייורופסקי, מתי תבין שהחיים הורגים את האנשים ואנשים מתים בכל מקרה בסופו של דברמהמון סיבות שונות. מתי תבין שגם צמחוניים וטבעונים מתים בסופו של דבר, אלא שהםכנראה נהנים פחות מהחיים, משום שהם מגבילים את עצמם יותר, למה שמותר ואסור להםלאכול. ומתי תבין, שאולי אתה משקר, ואולי גם אתה משקרואולי אתה משקר, אפילו את עצמך?!

 


"בואו נגיעלהסכמה בנוגע לתעשיית החלב, ותגידו לי אם אני לא הוגן בדבריי, אני רוצה לדעת. לפיתעשיית החלב עצמה, הסיבה העיקרית שהיא קיימת היא כדי שאתם תקבלו סידן. הוגן? האם זולא כל טענתה? "תאכל קצת גבינה" "תשתה חלב" "עצמות חזקות, גוף חזק" "חלב בריא לגוף""יש לך חלב?" תבדקו את זה עם משרד החקלאות האמריקאי: באמריקה אנו צורכים את כמותהחלב הכי גדולה על פני כדור הארץ.

אתה אפילו כברלא יכול לקבל סנדוויץ', בלי גבינה. אנחנו דוחפים גבינה בכל חור של כל פריט מזון.אנחנו אפילו דוחפים אותה עכשיו בבצק של הפיצה! אנחנו שמים גבינה גם מעל הסלטים. אתהאפילו כבר לא יכול לקבל סלט בלי גבינה. ואם התמזל מזלך להיות במקום בו הסלט ללאגבינה, מה הדבר הראשון שאנשים אומרים למלצר? "היי, אני יכול לקבל רוטב שמנת? אורוטב אלף האיים?" "האם אתה יכול לשפוך לי קצת גבינה על הירקות?" אז בחברה הזו, כאשרכולם מכורים לגבינה, אני מתכוון מכורים כאילוהיא מתובלת בגראס, קראק, אקסטזי, מורפין, וסם הנגד. רוב האנשים לא יכולים להחזיקאפילו ארוחה אחת, שלא לומר יום אחד או חיים שלמים, ללא גבינה.

למעשה, רוציםלדעת מדוע צמחונים לעולם לא עוברים לטבעונות? גבינה... גבינה על תפוחי האדמההאפויים, גבינה על הברוקולי, גבינה על כל מה שאפשר. אפילו אנשים שרגישים ללקטוזאוכלים גבינה?!?! ולא אכפת לי מה כל אחד אומר לגבי זה. הם אולי ימנעו מחלב פרה נקי,אבל תניח מגש כפול של פיצת פפרוני עם גבינה צהובה לפני אדם הרגיש ללקטוז... ללאהיסוס, ישר לתוך הפה!"

אוי גארייורופסקי, כמה שאתה טיפש ומרמה את עצמך. האם אנשים באמת אוכלים מוצרי חלב רק בגללהבריאות? תסתכל היטב על העובדות שאתה הצגת בעצמך, ותבין מיד, שאנשים צורכים מוצריחלב, בגלל שזה טעים להם ואפילו כאשר זה לא בריא להם. כן, בדיוק כמו שאתה עצמך הצגתקודם. כך שאנשים צורכים מוצרי חלב, לא מטעמי בריאות בלבד, אלא בעיקר מטעמי הנאהוטעמים שהם אוהבים ורוצים לטעום. ואנשים עושים לפעמים, גם דברים שהם לא הכי בריאים,למען ההנאה שלהם. כמוך בדיוק גארי יורופסקי. יש מבין?

 


"אז בואונראה, יש לנו את כל המוצרים האלה מן החי שקיימים בתזונה שלנו... האם פעם תהיתם מדועיש לא פחות מ ‏3 פרסומות המשודרות בטלוויזיה לתוספי סידן? אקטונל, בוניבה, סיטרקל.אתם צוחקים עליי! תוספי סידן באמריקה?! איך זה שיש בכלל אוסטאופורוזיס?! איך זהשבחנויות הויטמינים, אמרתי "חנויות" ברבים, כיוון שכאשר אני נוסע ברחבי המדינה,אוכלי בשר שפוגשים אותי תמיד אומרים לי: "היי גארי יורופסקי, אנחנו אוכלים בשר כימקבלים כל מה שצריך מבשר. כל המינרלים, כל הויטמנים, כל החומרים המזינים." אוקיי,אז איך זה שבחברה אוכלת המוצרים מן החי שכולנו חיים בה, בכל עיר יש לא רק אחת, אלא2, 3, 4, 5 או 6 חנויות ויטמינים? איך זה שרשתות בית המרקחת הגדולות כוללות עכשיוגם מחלקות שלמות של ויטמינים? כאשר מדף שלם מוקדש לתוספי סידן... חשבתי שכולםמקבלים סידן ממוצרים מן החי... זה מה שאנשי הבשר והחלב אומרים. קבלו חדשות: אתםלא"

קבל חדשות אתהגארי יורופסקי, אתה טועה ומטעה. אנשים צורכים ויטמינים, לא בגלל שלא בריא לאכולבשר. ואף אחד מעולם לא טען שבאכילת בשר יש את כל הויטמינים. ומי שטען כך, באמת לאצרך גם ויטמינים. חנויות ויטמינים יש מהמון סיבות אחרות, שלא קשורות לויטמינים שישאו שאין באכילת בשר.

"תמיד אומריםלי: "היי גארי יורופסקי, אנחנו אוכלים בשר כי מקבלים כל מה שצריך מבשר. כלהמינרלים, כל הויטמנים, כל החומרים המזינים" - מי בדיוק אמר לך כזה דבר? שהוא מקבלאת כל הויטמינים מבשר? ולמה שלא תשאל אותו ישירות, למה הוא צורך ויטמינים אם הוא באמתצורך אותם.

ולא גארייורופסקי, אל תטעה לחשוב שאנשים אוכלים בשר בגלל הויטמינים. זה תירוץ שחלק מהאנשיםמתרצים לך, כאשר אתה גורם להם להרגיש רע עם עצמם עם כל המניפולציות שלך. אבל האמתהיא, שאנשים אוכלים בשר וחלב, בגלל שזה טעים להם. יש מבין גארי יורופסקי? ככה שגםאם אין ויטמינים בבשר בכלל, וגם אם אין את כל הויטמינים בבשר, וגם אם בשר זה לאבריא וגם אם בשר זה רעיל באופן יחסי, עדיין אנשים אוהבים ונהנים לאכול בשר.

ראית פעםנידון למוות שמזמין ציזבורגר כארוחה אחרונה? הוא לא עושה את זה משיקולי בריאות, אלאכדי ליהנות. יש מבין גארי יורופסקי?

 


"החלבון מןהחי לא מרשה לזה לקרות. חלבון מן החי הופך את הדם שלכם לחומצי, כך שהגוף שלכם לוקחאת הסידן והזרחן מהעצמות. הזרחן משמש לנטרול החומציות והסידן מופרש דרך השתן. יש 4פרסומות לסיבים: מטמיוסיל, פייברקון, פייברשור, בנפייבר. אם אנשים היו אוכלים תפוחאו אגס מסכן מדי פעם, אף אחד לא היה צריך שיעזרו לו לחרבן!"

שוב פעםעובדות שהן לא בהכרח נכונות. + גם אם זה בריא לאכול איזה אגס מסכן, זה לא אומרעדיין שזה לא בריא / לא צריך / אסור לאכול גם איזה המבורגר מסכן מידי פעם.

 


"עכשיו שימולב, הביטו מסביב ותראו מה הולך פה. עם כל מה שנאמר עד עכשיו, ביססנו את ‏4 הסיבותשאנשים אוכלים מוצרים מן החי. אין מקום לויכוח, אין מקום לדיון. הרגל, מסורת,נוחות, טעם. כן, אני יודע מדוע אנשים עושים את זה, עשיתי את זה בעצמי 25 שנים.אנחנו לא עושים את זה כדי להיות מוסריים ולשמור על הבריאות. זה מובן. ואנחנו גם לאעושים את זה כדי לשמור על איכות הסביבה."

אתה בהחלט לאביססת שום דבר עד עכשיו. ובהחלט כל דבריך היו לא מבוססים עד עכשיו. ובהחלט כן ישמקום לויכוח ודיון. אא"כ זה מולך, שאתה כמובן צודק בלי לבדוק את האמת.

ולא, אתה לאבאמת יודע שום דבר על איך אנשים חושבים באמת. ואם זה מובן גם לך, שאנשים לא אוכליםבשר וחלב, כדי לשמור על הבריאות, אלא הם אוכלים בשר וחלב מסיבות אחרות, אז למה עדעכשיו ניסית להציג את הדברים אחרת?! הא גארי יורופסקי?

 


"שתי נקודותמהירות בנוגע לאיכות הסביבה: ודרך אגב, לכו לאתר שלי, לחצו על "הכל אודות טבעונות"ואז לחצו על מדור הסביבה. הרעב העולמי וזיהום סביבתי. סיבת השורש לרעב העולמי.חברות אוכלות בשר. ‏65% מגידולי הדגן בעולם מופרשים מדי שנה, על מנת להאכיל 53מיליארד בעלי חיים יבשתיים הנהרגים מדי שנה בעולם הזה, ועשרות מיליארדי בעלי חייםימיים. יש לנו היום גם חוות דגים. במקום להשתמש ביבולים האלה עבור 6 וחצי מיליארדבני אדם. תעשו את החשבון, לא צריך להיות איינשטיין כדי לפענח את המשוואה הזו. ושוב,זיהום סביבתי, זיהום אווירי, זיהום המים, כריתת יערות, פליטת גזי חממה, הסיבה מספר1 היא חקלאות בעלי חיים"

שוב פעםעובדות, שהן לא בהכרח מדויקות / נכונות / מוכיחות משהו למישהו.

 


"אני אבל רוצהלחזור לנושא הטעם, כיוון שאני חושב שלבשר יש טעם נהדר. אולי זה ידהים אתכם לשמועאותי אומר את זה, אבל אם אתם מכינים איזשהו מאמר בונוס על ההרצאה שלי ואתם רוציםלצטט אותי, תצטטו אותי עכשיו: אני אוהב את הטעםשל הבשר. אוהב גבינה?אוהב. חלבפרה וביצים? אוהב - מודהבאשמה. לא הפסקתי לאכול את הדברים האלה בגלל הטעם. הפסקתי מטעמי אתיקה. מוסר,הגינות, חמלה לבעלי החיים איתם אני חולק את הכוכב הזה"

אז אולי אתהבעצם סובל מכך שאתה לא אוכל בשר ורע לך מזה, ואתה רוצה שעוד אנשים יעשו כמוך, כדישיהיה נוח לך עם זה?! ואולי הפסקת לאכול בשר מסיבות אחרות, של חיפוש משמעות בחיים /מימוש עצמי וכיו"ב, ומצאת תירוצים והמצאת תיאוריה שלמה סביב הנושא של צמחונותואכילת בשר, כדי לשכנע את עצמך שאתה "אדם טוב יותר" כדבריך, אדם ש"משאיר חותם עלהכוכב שלנו" כדבריך כנ"ל. האם יכול להיות שאתה לא באמת מבין את האינטרסים של עצמךעד הסוף?

 


"אבל הנה הדברהמגניב ביותר בלהיות טבעוני בתקופה הזאת: זה מעולם לא היה קל יותר. אתם יכולים לקבלאת אותו הריח, טעם ומרקם של בשר, גבינה וחלב בלעדיהם. אף אחד לא חייב יותר לסבולולמות בשביל ארוחת ערב, כולל אתם. מכינים את כל המוצרים שאתם אוהבים לאכול בגרסהטבעונית."

נכון גארייורופסקי, זה הרבה יותר קל בתקופה הזאת להיות טבעוני מאשר בעבר. אבל עדיין זה הרבהיותר קשה מאשר לא להיות טבעוני / צמחוני. להגביל את עצמך לאכול רק משהו מסוים, זההרבה יותר קשה. אם באמת היה קל יותר או באותה המידה ממש, היה קל להיות צמחוני /טבעוני, כמו לאכול בשר + היה לזה את אותו הטעם בדיוק, עבור זה שטועם את האוכל, ולאעבורך גארי יורופסקי, שאתה לא רק לא רופא, לא רק שאתה לא מבין בבעלי חיים ובבניאדם, אתה גם לא שף קונדיטור, ואתה גם לא באמת יודע להבדיל בין טעמים של בשר אמיתילבשר חיקוי.

אבל אם באמתהיו יתרונות והיה יותר קל להיות צמחוני / טבעוני, אנשים היו עושים זאת. לא בגלל כלהסיבות והחפירות שלך, אלא בגלל שזה יותר קל. הבנת גארי יורופסקי? אנשים עושים את מהשקל ונוח להם יותר באופן יחסי, ביחס לשיקולי עלות / תועלת וביחס לאלטרנטיבות שלהם.אם וכאשר יהיה יותר קל מכל הבחינות להיות צמחוני / טבעוני, ויהיו לזה את כלהיתרונות שיש באכילת בשר וחלב, אל תדאג, כולם יהיו צמחוניים / טבעונים.

כי זה הטבעהאנושי. לעשות את מה שיותר קל לאדם, ביחס לרצון שלו. ככה האדם מתוכנת. זה חלקמהתוכנית האלוהית / האבולוציה. ואם יש לאדם רצון לאכול בשר, והוא יכול לעשות זאתבקלות יחסית, הוא יעשה זאת. כי ככה הוא רוצה. ולא משום סיבה אחרת...

המאמר מאת מאמן אימון אישי/ עסקי / ייעוץ / אליעד כהן - www.EIP.co.il

הכנס לאתרותהנה מעוד מורה רוחני, יועץ פילוסופי, לשכנע, שטיפת מוח,אימון / אימון אישי קאוצינג, שכנוע, אי דיוקים של גארי יורופסקי, גארי יורופסקי,אימון עסקי, פילוסופיה ועוד ...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאת: אליעד כהן - היחיד בעולם שמתחייב - 100% אושר אמיתי בשלמות מוחלטת בכל תחומי החיים - נסו ותראו! 

הכנס עכשיו לאתר EIP.co.il ותהנה מאלפי מאמרים + הרצאות וידאו על כל נושאי החיים בכלל, ועל האושר שלך בפרט ...

מאמן אישי / אימון אישי / חרדה / פחד / הפרעת חרדה / טיפול בחרדה / פחדים / דיכאון - EIP.co.il ועוד...

ידע - להצליח

תכנסו ותהנו ...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאמן אישי אליעד כהן אימון אישי Eip.co.il

איך לחנך ילדים, איך לשכנע אנשים, איך לגרום למישהו לחשוב כמוך, איך לגרום למישהו להסכים איתך, כושר שכנוע, איך להסביר משהו, טיפול הוליסטי, מאמן אישי: עכשיו העניין הוא כזה למה לפעמים בן אדם רוצה להסביר משהו למישהו והוא לא מצליח להסביר לו, אתה רוצה להסביר משהו למישהו ואתה לא מצליח להסביר לו. עכשיו יש תיאוריה שאומרת אם אתה רוצה לדעת אם הבנת לך תסביר למישהו ואנחנו נשדרג את זה ותבקש ממנו גם להסביר מה הוא הבין ותראה שהוא באמת הבין ואפילו תסביר למישהו מפגר וככל שהוא יותר מפגר והצלחת להסביר ...

הכשרת עובדים, ניהול מנהלים בארגון, איך להכשיר עובדים, איך לנהל מנהלים, איך לנהל עובדים, פיתוח עובדים, קואצ'ר מומלץ, טיפול נפשי: עכשיו הנושא הוא כזה אחת הטעויות שעושים מנהלים, יש בעיקרון בארגון שני סוגי עובדים יש עובדים שיש להם מטרה מאוד מוגדרת וספציפית שהם בעצם התחליף הכי זול לרובוט כאילו זאת אומרת יש איזה עבודה מסוימת שהם צריכים לעשות עושים אותה רק פשוט במקום להביא רובוט כי אין רובוט שיעשה את זה אז הם עושים את זה, עכשיו זה עובדים שאין צורך שיהיה להם שכל אפילו יש צורך שלא יהיה ...

הערכה עצמית רעה, עודף ערך עצמי, דימוי עצמי גבוה מידי, חוסר ביטחון עצמי, הסרט הסוד, מפחד להתחיל עם בחורה, אימון אישי לחיים, אימון אישי מומלץ: עכשיו הנושא הוא כזה לפעמים דימוי עצמי גבוהה וערך עצמי גבוהה דופק את הבן אדם, עכשיו מראש בא נגיד שאם היה לו לבן אדם דימוי עצמי באמת גבוהה זה לא היה דופק אותו בסדר אבל בא נדבר על דימוי עצמי כאילו גבוהה, גבוהה אבל דופק את הבן אדם. מה לדוגמא נגיד בן אדם בוא ניתן דוגמא קלאסית נגיד בן אדם מפחד להתחיל עם בחורה כי יש לו דימוי עצמי מאוד גבוהה שהוא ...

אימון אישי, ממי ללמוד, איך לבחור מטפל, איך לבחור מאמן, איך לבחור יועץ, אימון עסקי, מורה רוחני, מאמן אישי לחיים: אז עשו כדלקמן יש את הנושא שאומר שיש בן אדם שיביא לך דגים ויש בן אדם שילמד אותך לדוג, מכירים את הנושא אם מישהו רוצה לשלוט בך הוא יעדיף לתת לך דגים ככה אתה צריך לחזור מחר לקחת עוד דגים, אם הוא רוצה להיפטר ממך כי נמאס לו לראות אותך אז הוא לא ייתן לך לא דגים ולא ילמד אותך לדוג כדי שתמות ברעב והוא לא יראה אותך יותר. אבל אם הוא יודע שזה בלתי אפשרי, סתם פשוט ניסיתי להפוך כאילו ...

לא רוצה לפחד מהמוות, ניסיונות התאבדות, מחשבות אובדניות, התגרות במוות, חרדה מהמוות, מחשבה טורדנית, מטפל רגשי, יועץ טיפולי: עכשיו השאלה היא כזאת יש מישהי נגיד לצורך העניין, מישהי מישהו לצורך העניין זאת מישהי שהתופעה המתוארת היא כדלקמן נניח היא ראתה בטלוויזיה משהו בחדשות "מישהי התאבדה, התאבדה עם צעיף", אוקי היא עכשיו נכנסה למחשבה טורדנית היא צריכה לבדוק אם אפשר להתאבד עם צעיף או לא היא הולכת נגיד עכשיו לא היה לה צעיף אז נגיד היה לה בבית כבל של טלפון סלולרי, היא לקחה את הכבל קשרה ...

הססנות, מה זה fomo, חשש מהחמצה, תחושת החמצה בחיים, התמודדות עם תחושת החמצה, fear of missing out, אימון אישי לחיים, מטפל אישי: עכשיו יש תופעה שנקראת FOMO. ש: מה זה FOMO? אליעד: FOMO זה ראשי תיבות fear of missing out אתה מפחד להחמיץ דברים. ש: פחד מלהחמיץ דברים. אליעד: כן. ש: מוכר לי. אליעד: אתה אומר לבן אדם "אולי תצא עם זאתי, לא אני מפחד להחמיץ את האחרות, אולי תעשה ככה למה שלא תהנה בסרט, אני מפחד להחמיץ סרט אחר". ש: אוקי החמצה כלשהי. אליעד: נכון, מה עושים עם זה אתה בא לעשות תרגיל ...

שיפור הישגים, פתרון בעיות, התפתחות אישית, כמה לתרגל, תרגול מיומנות, פיתוח מיומנות, מטפל רוחני, הכוונה אישית: מה אתה אומר? ש: אוקי הבנתי אז בסופו של דבר מתי באמת התרגול עובד? אליעד: התרגול עובד כשהבעיה מלכתחילה הייתה פונקציה של חוסר תרגול זאת התשובה, אם מלכתחילה הבעיה המקורית נבעה מכך שאתה לא מתרגל מספיק אז אם תתרגל זה יעבוד ואם הבעיה לא נבעה מזה זה לא יעבוד. ש: אז אם כך אז נשאלת השאלה אז מה הייתה הבעיה מלכתחילה זה מובן מאליו. אליעד: לא מובן מאליו יש אנשים שחושבים שתרגול יפתור ...

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213606 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205240 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174125 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173529 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica