חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ספורט במהלך ההריון

מאת: רותם טביבהריון ולידה06/01/20147472 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פעילות גופנית בהריון עוזרת בהעלאת סיבולת לב הריאה ושיפור זרימת הדם בגוף. נשים שמבצעות פעילות גופנית במהלך ההריון סובלות פחות מתופעות לוואי כגון : כאבי גב, עצירות ובעיות בעיכול.

אישה בהריון שרוצה לעסוק בפעילות גופנית צריכה להתייעץ תחילה עם רופא כדי לוודא שמותר לה, גם אישה שההריון שלה תקין.  בד"כ הרופאים יאשרו ואף יתמכו בהחלטת האישה לעסוק בפעילות גופנית מהסיבה הברורה שמחקרים רבים הוכיחו שנשים שעוסקות בספורט בהריון סובלות פחות מתופעות כגון : סוכרת, לחץ דם ואפילו הלידה שלהן יותר קלה.

ישנם כמה סוגי ספורט שמומלצים במהלך ההריון, אך חשוב נורא לשמור על רצף התעמלות במהלך ההריון, להתמיד בסוג הפעילות והתדירות שלה בכדי לא לאפשר לשרירים להיות רפויים.

סוגי הספורט המומלצים

הליכה- האימון המומלץ ביותר לאישה הרה הוא הליכה, אישה בהריון אינה חייבת ללכת במהירות גבוהה כאשר את בהריון גם הליכה בקצב איטי נחשבת לספורט וגורמת לשרירים לפעול. השתדלתי לבצע את ההליכה במשך 20-40 דקות עד שלוש פעמים בשבוע.

שחייה- בשחייה יש אלמנטים חשובים מאוד ששומרים על גופך, כאשר אנו שוחים לגוף יש חוסר משקל בצורה זאת אנו מחזקים שרירים מבלי לפגוע במפרקים כלל. כמו כן, שחייה מרפה את השרירים, פורקת מתח, מונעת בצקות, ממריצה את הדם ומאפשרת חילוף חומרים בקצב מואץ יותר.

פילאטיס-ניתן לבצע תרגילי פילאטיס במשך כל ההריון וכך נוכל לשפר את היציבות שלנו שמתערערת מעט במהלך ההריון. כמו כן, במהלך הפעילות אנחנו לומדים לשלוט בנשימה שלנו מה שעוזר המון לאישה בחדר הלידה ובהפגת מתח.

כאשר עוסקים בפעילות גופנית במהלך ההריון חשוב להתייעץ גם עם מדריך כושר מקצועי שיוכל להמליץ על התרגילים הטובים ביותר שלא יפגעו בך ובעובר.

כמובן שכאשר את מרגישה דימום, התכווצויות או כל תחושה לא טובה אחרת עלייך להפסיק את הפעילות הגופנית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם טביב - כותבת באתר הריון שמלווה את האישה במשך תשעה חודשים, כותבת מאמרים נרחבים.

אשמח אם תבקרו באתר :)

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם טביב

מאת: רותם טביבהריון ולידה23/12/137268 צפיות
סוכרת הריון היא מצב שבו הגוף אינו יודע לווסת את רמת הגלוקוז בדם, במאמר זה נסביר מהי סזוכנת הריון הסכנות ותופעות הלוואי.

מאת: רותם טביבבריאות נשים18/12/131014 צפיות
מטרת המאמר היא לספק ידע נרחב לאישה ההרה. כאשר האישה בהריון הראשון שלה, לעיתים היאנבהלת נורא מעומס הבדיקות שהרופא מבקש שתעשה. בתור אישה שעברה את זה חשבתי להקל מעט על הנשים האחרות.

מאת: רותם טביבהריון ולידה22/07/131651 צפיות
לעתים, למרות הרצון העז ללדת לידה נורמלית וכמובן, הצורך שלנו לשלוט ולדעת ש"הכל יהיה בסדר" , אנו עלולות למצוא את עצמנו מובלות לחדר הניתוח, בדרך ללידה בניתוח קיסרי.

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: ניר חוכיימההריון ולידה12/08/204660 צפיות
תקופת ההיריון היא תקופה נהדרת ,עוצמתית ומשמחת עבור כל אישה,יחד עם זאת תקופת ההיריון מלווה בצורך לטפל בגוף ולסייע בהורדת כאבים ולחץ מגב תחתון וריפוי בצקות שמקשות על ההליכה .

מאת: vodplaceהריון ולידה15/08/1610929 צפיות
אפשר ללכת לבד לצילומי הריון, ואפשר ללכת עם אלו שאנחנו אוהבים.

מאת: רוני הכהןהריון ולידה03/08/1611111 צפיות
העולם מורכב מבחירות שונות ומגוונות שאותן נשים רשאיות לבצע עבור עצמן בתור נשים חופשיות ועצמאיות, אז למה רק היום אנו שומעים יותר בחופשיות על הפלה בכדורים שקיימת כבר תקופה ארוכה?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/1611490 צפיות
זהו זה- ההיריון הארוך ומורט העצבים הגיע לסיומו הטוב ותינוק או תינוקת חמודים הגיחו לאוויר העולם. מכאן, מתחילות אינספור שאלות: איך מאכילים אותם? מתי צריך להחליף להם? איך מטפלים להם בבעיות של גזים בבטן?

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167495 צפיות
היום בו מגיח לאוויר העולם תינוק או תינוקת חדשים הם מהימים המרגשים ביותר- לא רק עבור המשפחה הקרובה שלו, אלא גם עבור שאר קרובי המשפחה וכן עבור חברי המשפחה. זהו יום מרגש, אשר כולל בתוכו את תחילתה של דרך מיוחדת במינה.

מאת: orya peryהריון ולידה11/01/167479 צפיות
הכניסה של ילד או ילדה חדשים למשפחה מהווה סיבה למסיבה (שלעיתים אף יכולה להיות כפולה או משולשת). כמו בכל מאורע משמח, כמו יום הולדת או יום נישואין, אנחנו נרצה להעניק מתנות מיוחדות ליולדת ולמשפחתה. למרות הרצון הטוב,

מאת: אבי דוידיהריון ולידה28/12/155946 צפיות
מידע שימושי על תרופה להפלה לנשים המתלבטות כיצד לבצע את ההליך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica