חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד נבחר רואה חשבון?

מאת: אליאב יעקבראיית חשבון31/01/2014895 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק כי רואה חשבון טוב הוא חיוני להצלחתו של כל עסק, בכל סדר גודל. אחרי הכל, רואה החשבון לא רק מנהל את חשבונות העסק ומייצג אותו מול רשות המיסים, הוא גם יכול לאבחן את מידת ההצלחה העסקית של בית העסק, ולייעץ לבעלים כיצד להתנהל כדי שהעסק שלו יהיה רווחי יותר, בין אם באמצעות הקטנת הוצאות, הגדלת הכנסות, שילוב של שניהם או תכנון מס יעיל, שישאיר בידו של הבעלים רווח גדול יותר. כיצד נוכל לבחור רואה חשבון טוב? המאמר הבא ייתן לכם קריטריונים חשובים לבחירה מושכלת של איש מקצוע כזה.

המלצות מבעלי עסקים

אחת הדרכים הטובות ביותר לאתר רואה חשבון מתאים, היא להתייעץ עם בעלי עסקים שאתם מכירים: חברים, שכנים, מכרים וקרובי משפחה. ניתן גם להציב שאלה בעמוד הפייסבוק שלכם, ולשאול אם יש למישהו שם של איש מקצוע כזה, שהוא יכול להמליץ עליו. בדרך כלל, רואי חשבון רוכשים לקוחות חדשים בדיוק בדרך זו: דרך המלצות מפה לאוזן, באמצעות לקוחות מרוצים.

וותק וניסיון

אם אתם עסק קטן יחסית, גם רואה חשבון מתחיל יוכל לתת לכם שירות טוב. אין ספק, כי מי שלמד תואר בחשבונאות ועבר גם התמחות וגם את בחינות הלשכה, הנו בעל מידע רחב מספיק, כדי לייעץ לכם איך לנהל נכון את הספרים שלכם, וכיצד להתנהל מול שלטונות המס. עם זאת, ככל שהעסק שלכם גדול ומורכב יותר, עם כמות רבה יותר של עובדים או מחזור עסקי גדול, כדאי שתפנו לקבל שירות ממשרד רואי חשבון גדול ומנוסה. מן הסתם, תשלמו יותר עבור שירות של משרד וותיק ובעל מוניטין, אך עסק בסדר הגודל שלכם לא יכול להרשות לעצמו להתפשר בבחירת איש מקצוע שתפקידו כה חיוני.

מומחיות בתחום העיסוק שלכם

יש לכם עסק בתחום מוגדר ומיוחד, למשל עסק של יבוא-יצוא? מומלץ לאתר רואה חשבון שמכיר את התחום, על כל הניואנסים הפיננסיים והמיסויים שלו. תוכלו בקלות לאתר איש מקצוע כזה על ידי חיפוש בגוגל, התייעצות עם כל יועץ מס או רואה חשבון כלשהו, או קבלת המלצות מבעלי עסקים הפועלים באותו תחום כמוכם.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14957 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14963 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144966 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141442 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144790 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא ראיית חשבון

מאת: אור מחשביםראיית חשבון24/10/162560 צפיות
הדוח השנתי הוא הדיווח שמידי שנה כל עצמאי מחויב בו הבסיס בדוח שמיחד אותו אצל עצמאי אל מול שאר מגישי הדוח הוא נספח א שבו רשומות כלל ההכנסות החשבוניות שבעל העסק הוציא באותה שנה ללקוחותיו ,מתחת לשורת ההכנסות רשומות כלל ההוצאות שבעל העסק הוציא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152558 צפיות
טיפול בענייני מס נחשב מזה שנים רובת כשייך לרואי חשבון המייצגים עצמאיים ואנשי עסקים המגלגלים כסף רב, אך המצב אינו כזה ולאחרונה עוד ועוד שכירים מגלים כיתכנון מס אפקטיבי עבורם לא פחות מאשר עבור המעסיק שלהם.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/152065 צפיות
פתיחת עסק עצמאי דורשת לא מעט אומץ ותעוזה כמו גם התמחות ויכולת בתחום שבו בחרתם. מעבר לכל אלו חשוב לנהל את כל ההתנהלות העיסקית בצורה נכונה וזאת באמצעות ליווי של רואה חשבון מקצועי.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151929 צפיות
אם אתם מקימים עסק חדש אתם חייבים לשכור שירותי רואה חשבון באזור המגורים שלכם ולקבל ממנו את כל סל השירותים המקובל בין רו"ח ללקוח. על כך במאמר הבא.

מאת: עידן שלומןראיית חשבון05/03/151967 צפיות
אחת הדרכים הנוחות ביותר להרוויח כסף מעבודה צדדית לזו שלכם כשכירים או סטודנטים היא באמצעות פתיחת תיק של עוסק פטור. מדובר על רישום כחוק כמי שעוסק בעבודה כעצמאי אך בהיקפים קטנים שפוטרים אותו מתשלומי מעמ או קבלה שלהם. על כך במאמר הבא.

מאת: יוסי נטוביץראיית חשבון08/02/152260 צפיות
בחינת הבקרות הפנימיות בארגון ובפרט בתהליכים עסקיים הייתה ונשארה אבן היסוד בעבודת המבקר הפנימי. תהליכים עסקיים רבים בארגון מתבצעים כיום במערכות ממוחשבות ומורכבותם, במיוחד בארגונים גדולים, מקשה על יכולת המבקר לבצע עליהם ביקורת אפקטיבית ללא אמצעים ממוחשבים. פיתוח טכנולוגית כריית התהליכים (Process Mining) לניתוח ניהולי של התהליכים עורר התעניינות מחקרית רבה ביכולות השימוש שלה גם ככלי בקרה בין היתר לזיהוי הפרות אבטחת מידע , ולאחרונה אף ככלי לביקורת פנימית לניהול סיכונים , ולזיהוי הונאות ומעילות

מאת: טוב לעסקראיית חשבון20/01/151913 צפיות
אחת השאלות אשר נשאלות על ידי עסקים, היא באיזה פונקציה להשתמש לצורך ניהול חשבונות העסק. ברואה חשבון או ביועץ מס, מה בעצם ההבדל ביניהם. במאמר זה ננסה להבהיר כיצד לבחור יועץ מס וההבדל מרואה חשבון.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica