חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאמר אישי על חברת איקיוטק אשר שמה עולה בהקשרים שונים בזמן האחרון

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/20147957 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאמר אישי  על חברת איקיוטק אשר שמה עולה בהקשרים שונים בזמן האחרון

חברת איקיוטק ופועלה

חברת איקיוטק הינה חברה המספקת שירותי תוכן שונים ללקוחות. החברה מוכרת ללקוחותיה תכנים שונים, חשיפה למדיה דיגיטאלית ועוד. החברה מחזיקה בבעלות על אתרי אינטרנט המספקים מערכות לניהול תוכן וידועה בעיקר במערכת לניהול התוכן "אודישנס" - אודישנס הינה מערכת לניהול תוכן הכוללת מידע רב אודות אודישנים שונים בכל רחבי הארץ הנערכים בכל שעה משעות היממה. צורת אספקת המידע ללקוחות היא באמצעות הודעות SMS למכשירים הניידים או דרך האתר. ישנם אתרים דומים בבעלות החברה, "ממותגים" - מערכת לניהול תכנים המרכזת מידע נגיש בנושא מותגים שונים, "כרטיסון" - מערכת מתקדמת לקניית כרטיסים ועוד.

פרויקטים המגובים בזכויות יוצרים

אנשי המקצוע של חברת איקיוטק עמלו והשקיעו במשך שנים רבות ביצירת התכנים, בטכנולוגיה המתקדמת שלהם ובהתאמתם ללקוחות השונים. כל הפרויקטים שחברת איקיוטק יצרה מגובה בזכויות יוצרים בלעדיות, מה שאומר שחובה על כל אדם שרוצה להשתמש בשירותים השונים- לשלם עבורם.

ומי לא רוצה לשלם?

בשנת 2011, חברת איקיוטק יצאה במסע גבייה מרוכז במטרה לגבות כספים מלקוחותיה שלטענתה מגיעים לה עבור שימוש בשירותי התוכן השונים. לקוחות החברה שנהנו מהשירות לא מסכימים לשלם עבור השירותים השונים זאת משום שהם טוענים ששירותי תוכן והורדות שונים ניתנים בחינם ברשת האינטרנט ומיותר לגבות עבורם תשלום. טענה זו בטעות יסודה משום שבחברת איקיוטק טוענים שהלקוחות היו מודעים לתהליך הרישום ולעובדה שיצטרכו לשלם עליו. תהליך הרישום לשירות התבצע בצורה מסודרת וכלל הכנסת הפרטים האישיים של המשתמשים ומספר הנייד לאימות נוסף. במשרדי החברה שומרים חתימות דיגיטאליות המוכיחות את אמיתות הרישום לפרטי פרטים.

מצאתי בלוג שמאשש את דעתי >>

בית המשפט מגבה את החברה ומצדיק אותה

חברת איקיוטק יצאה במסע גביית כספים שגובה במלואו מצד החוק במדינת ישראל. עורכי הדין השונים צידדו בחברה והחליטו שמגיעים לה הכספים אותם היא דורשת מהלקוחות עבור השירות. מלכתחילה, יכול להיות שחוק זה מעורר התרעמות וכעס מצד הציבור שקיבל מכתבי אזהרה בסך אלפי שקלים אך חשוב לזכור שחברת איקיוטק לא עובדת בחינם, אנשי המקצוע התאמצו והשקיעו, והחברה זכאית לדרוש את מלוא התשלום מהלקוחות שהיא ביצעה עבורם את השירותים השונים.

 



תגיות המאמר: איקיוטק, מאמר דעה אישי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גוגלל אנלייזר

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גוגלל אנלייזר

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148376 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

מאת: גוגלל אנלייזררדיו 09/03/118845 צפיות
שירים חדשים יוצאים מידי יום, ישנה אהבה גדולה לשירים חדשים בקרב הציבור הישראלי, יוכיחו את זה כל עשרות השירים יוצאים מידי יום. אם נבדוק היטב נגלה כי כמות של עד 5 שירים לפעמים יוצאים לאור מידי יום על ידי מגוון רחב של אנשים המעוניינים להפיץ את השירים שלהם ברשת.

מאת: גוגלל אנלייזררדיו 09/03/118990 צפיות
ליהודה פוליקר יצא שיר חדש הנקרא כל כך קצר פה האביב

מאמרים נוספים בנושא ניהול תוכן

מאת: mikzoanניהול תוכן13/04/183767 צפיות
לוכד עכברים בתל אביב - הכי זולים בעיר 053-7102038- מדביר ברישיון

מאת: mikzoanניהול תוכן12/04/182809 צפיות
לוכד עכברים במודיעין - הכי זולים בעיר 0537102038- מדביר ברישיון

מאת: שלום כהןניהול תוכן25/11/172855 צפיות
בעולם הדיגיטל שאינו מפסיק להתחדש, כל בעלי העסקים ואתרי האינטרנט - בין אם אלה הם אתרי מכירות ובין אם אתרי תדמית שנועדו ליצור לידים להמשך יצירת קשר, חייבים להמציא את עצמם בכל יום ויום מחדש, כדי לשמור על רלוונטיות ויתרון אל מול המתחרים.

מאת: דויד מנשהניהול תוכן18/09/143235 צפיות
שני מרכיבים חשובים בקידום אתרים, שלא רבים נוטים להתייחס אליהם במלוא החשיבות הראויה להם הם שני אלמנטים בכתובת האתר, URL, שהגולשים מקלידים בדפדפן : שם הדומיין והסיומת. במאמר זה נתייחס לשני מרכיבים אלה ונעמוד על חשיבותם.

מאת: עודד בלקיןניהול תוכן12/07/144128 צפיות
הביובית מבצעת: *פתיחת סתימות בתל אביב *שאיבות בורות ביוב בתל אביב *שאיבת בורות שומן בתל אביב *שאיבת בורות דלק בתל אביב בעבודות אלו מבצעים פעולה הדומה לשאיבת ואקום בעוצמה גבוהה מאוד. הביובית היא הכלי הטוב ביותר לביצוע עבודות אלו. לעיתים,כשיש סתימה בצנרת הביתית,הדיירים יכולים "לעשות זאת בעצמם"ולפתוח אותה בקלות. אך לעיתים הסתימה לא נפתחת בקלות - משום שמערכת הביוב בחצר או ברחוב - נסתמת. במצב כזה,נדרשים אמצעים גדולים ומשוכללים יותר כדי לפתוח את הסתימה וחייבים להזמין אנשי מקצוע מומחים בנושא שישימו קץ

מאת: דויד מנשהניהול תוכן22/04/146036 צפיות
אחד הגורמים שמשפיעים על האופן שבו גוגל מדרגת את האתר שלכם, (ה"רנקינג") שלו, הוא עד כמה התכנים של האתר עדכניים. מדוע חשוב כל כך לעדכן את האתר לעיתים מזומנות ככל האפשר, במה לעדכן אותו - ולא פחות מכך מה לא לעשות מבחינת העידכון.

מאת: גוגלל אנלייזרניהול תוכן02/02/148376 צפיות
במאמר דעה אישי זה אציג לכם את דעתי, מדוע אין הבדל מהותי בין לשדוד חנות לשימוש בתוכן וסירוב לתשלום.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica