חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מי צריך מקרנים ואיך לבחור אותם

מאת: אליאב יעקבגאדג'טים07/02/20145603 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות הפכו מקרנים ללהיט, לא רק בסקטור העסקי אלא גם בסקטור הפרטי. משתמשים בהם לא רק אנשי עסקים לצורך פרזנטציות וכנסים, אלא גם בני הבית, לצורך הצגת סרטים עלילתיים וסרטוני וידאו. מיהו קהל היעד של המקרנים וכיצד ניתן לבחור אותם בתבונה? על כך במאמר שלפניכם.

מהם מקרנים

מקרנים הם מכשירים אלקטרוניים להצגת סרטים, מסמכים ומצגות על מסך גדול. בעבר הם היו גדולים וכבדים, ומחירם היה יקר מאוד. בשנים האחרונות, עקב התקדמות הטכנולוגיה, הם הפכו לקלים וקומפקטיים בהרבה, ומחירם הפך שווה לכל נפש. במקביל, בגלל הטמעת טכנולוגיות דיגיטליות מתקדמות, הפכה גם איכות התמונה שהם מקרינים לאיכותית במיוחד.

מי צריך אותם

גם אנשי עסקים ואנשי מקצוע, וגם משתמשים ביתיים, יכולים להרשות לעצמם לרכוש מקרנים, במחירים אטרקטיביים מאוד. אנשי עסקים יכולים לרכוש מקרנים לחדר הישיבות, בו יקרינו לפני הנוכחים מצגות, תמונות, שקפים מתוכנת המצגות פאואר פוינט, מסמכים ועוד. הרושם המתקבל מהמחשה ויזואלית של הדברים גדול מאוד. בני הבית, לעומתם, יכולים להיעזר במקרן לצורך הקרנת סרטים עלילתיים, סרטוני וידאו, או תמונות. מאחר והתמונה מוקרנת על מסך גדול בהרבה ממסך הטלוויזיה, האפקט החזותי המתקבל הנו מרשים ביותר, והנאת הנוכחים- מובטחת.

איך לבחור בתבונה מקרן

ישנם כמה כללים שכדאי להקפיד עליהם כאשר אתם בוחרים מקרן:

1- הטכנולוגיה הדיגיטלית שבה הוא פועל. מקרנים יכולים לפעול בטכנולוגיות DLP או LCD, ולכל אחד מהם יש יתרונות וחסרונות, במצבי תפעול מסוימים. עם זאת, שתי הטכנולוגיות הללו מאפשרות הצגת תמונה איכותית ביותר, כך שרק איש מקצוע יוכל לנתח את הצרכים הספציפיים שלכם, ולהמליץ לכם על הטכנולוגיה המתאימה ביותר לדרישותיכם מהמקרן.

2- אתם מוכרחים לרכוש מקרנים מיצרן ידוע, כמו למשל אפסון או אייסר, שמאחוריו מוניטין של יצרן מוערך, איכותי ומוכר. אל תרכשו מקרן מחברה שאיש מעולם לא שמע עליה, גם אם המחיר מפתה מאוד.

3- הקפידו להגדיר היטב, מצד אחד, את מטרת הצורך במקרן ואת תכיפות השימוש שאתם מתכוונים לעשות בו (למשל- להשתמש בו באופן קבוע, או רק מידי פעם), ומצד שני- במקרן את המחיר שאותו אתם מתכוונים להקצות לרכישת המקרן. רק כך יוכל איש המקצוע להמליץ לכם על מכשיר שייתן לכם את התמורה הטובה ביותר לכספכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14959 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14964 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144793 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא גאדג'טים

מאת: נינה כהןגאדג'טים15/01/182092 צפיות
מה מעלה את הצורך לטעון את המצבר? כיצד אפשר לשמור על המצבר לאורך שנים? מדוע כדאי שיהיה לך מטען עבור המצבר והיכן כדאי לרכוש אותו? התשובות לשאלות אילו יכולות לשמור על המצבר שלך בטווח הארוך.

מאת: יבגני דוברובסקיגאדג'טים25/02/161831 צפיות
"וואן-פלוס" נוסדה ב-16 בדצמבר, 2013, ע"י סגן הנשיא של "אופו", פיט לאו וקארל פיי. לפי מסמכי ממשלת סין, בעל המניות המוסדי היחיד של וואן פלוס הוא אופו. אף על פי שבתחילת הדרך הכחיש לאו את היותה של וואן-פלוס חברת בת של אופו, ברגע שחרור נשורת הרגולציה הודו שהם שייכים לאופו והם "בקשר עם משקיעים אחרים" (למרות ששום דבר לא הוכרז עד כה)

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/152782 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: משה אלוןגאדג'טים04/08/151891 צפיות
לכל אחד מאתנו זה יכול לקרות. כל אחד מאתנו יכול לפתע לחשוב על רעיון מהפכני ויוצא דופן, כזה שיביא לכדי מהפכה בישראל ואולי אפילו בעולם כולו. זה קורה לנו בדרך כלל כאשר אנו מקבלים הבזקי השראה ברגעים הכי לא צפויים בחיים. אולי קמתם מחלום ופתאום עלה בראשכם רעיון נפלא ואולי אפילו הרעיון הגיח אליכם לפתע בזמן התבוננות בתקרה חסרת אופי.

מאת: ravivorגאדג'טים16/03/152528 צפיות
אנחנו אוהבים אותם ולא מוכנים להיפרד מהם אפילו לרגע. אז לפחות בואו נפנק אותם (ואת עצמנו) בכמה תוספות שווה במיוחד.

מאת: רוני מיכאלגאדג'טים23/10/146065 צפיות
בעולם הטכנולוגי והמתקדם בו אנו חיים, כמעט הכל נעשה באמצעות מכשיר או מוצר אלקטרוני מסוים, כאשר כמעט שום דבר, מלבד לחיצה על כפתור ההפעלה, לא נעשה על ידינו.

מאת: אוהד ז.גאדג'טים27/02/148397 צפיות
מצלמות דרך לרכב נמכרות בשוק כבר משנת 2000 אך בתחילת העשור הנוכחי מכירתן החלה לתפוס תאוצה, בעיקר עקב מקרים שבהם נהגים שקיבלו דוחות לא מוצדקים הצליחו להוכיח את טעותו של השוטר ואת התנהגותו, ובנוסף הצליחו להוכיח את האמת במקרי תאונה. במאמר הבא נדבר על היתרונות ברכישת מצלמות רכב וניתן טיפים לרכישה נבונה ולשימוש נכון בהן.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica