חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לבעלי סמארטפון

מאת: אסף דוריטלפונים סלולריים10/02/20145173 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טכנאי מחשבים – לא רק מחשבים, גם סמארטפונים

מאמר וטיפמעולה לבעלי סמארטפון, אפשר להגיד לכולנו, אנו יודעים היום שהסמארטפון שלנוהוא מחשב לכל דבר, קריאת מיילים, הודעות, גלישה באינטרנט וחיבור לעולם עלכף היד, אז למה למען השם אנו לא מגנים עליו כמו שצריך ? צריכים במפורשטכנאי מחשבים, כזה היודע לתקן מחשבים, לשחזר מידע והוא גם בקיא העולםהגדול/קטן של הטלפונים החכמים המוכנים סמארפונים.

תחזוק הסמארטפוןהוא משהו שכל אחד צריך לעשות, כל אחד וכל אחת כמובן, איך מתחזקים אותו, ע"יטכנאי מחשבים, לא חייבים מישהו שעוסק רק בסמארטפון, טכנאי מחשבים הוא האיששיכול לתת לכם מענה לכל סמארטפון, לגבות את קבצים, לשחזר מידע, להתקיןאניוירוס ולנקות את הקבצים מרוגולות ותוכנות זדוניות.

איך תמצאו טכנאי מחששבים באזור שלכם ? פשוט מאוד, נניח שאתם מתגוררים באזור הקריות , מקישים בגוגל, טכנאי מחשבים בקריות והופ תקבלו תוצאות בגוגל, חלקן ממומנות, כלומר הטכנאים שבחרו לפרסם אתעצם, שאלו אם הוא מתמצא היטב בסמאטרפון ותצליחו ליצור קשר עם המומחה הבאשלכם לכל נושא התקשורת בבית, גם מחשבים וגם סמארטפונים, שימרו על הקבציםשלכם, הכי חשובים, המידע האישי שלכם ולעיתים האינטימי, ניתן היום ליירטמידע מהסמארטפון בקלות ע"י מישהו המתמצא בנושא, חלק גדול מהאנשים לאמתקינים לסמארטפון שלהם מערכת אני וירוס והסיסמאות שלהם פרוצות, מידעמהבנק, מספרי כרטיס אשראי, הכל, אז למה אתם מחכים ? חפשו עכשיו טכנאי מחשבים בקריות או אפילו תיקון מחשבים בקריות,הסמראטפון שלכם הוא מחשב לכל דבר והוא יותר מזה, הוא איתכם כל הזמן,סיסמאות לפייסבוק והכל שם, הגנו עליו גם במחיר ועל חשבון הטיול הבא שלכם אואירוח חברים בסוף שבוע. בהצלחה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הדף הראשון - אסף דורי

בנייה וקידום אתרים באינטרנט

כתיבת מאמרים וניהול קמפיינים בגוגל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף דורי

מאת: אסף דוריהשמה19/01/174136 צפיות
רבים בני האדם שלהם שאיפות גדולות, רעיונות מדהימים ויצירתיות מפותחת, לעיתים קרובות לאנשים יש מספר רעיונות ומספר תחומים בהם הם בעלי כישורים רבים וטובים ובכל אחד הם יכולים להצטיין ולהיות הטובים ביותר, הבעיה מתחילה כאשר לא יודעים במה להתמקד או לחילופין שמנסים לזרוק "חכה" לכל הכיוונים ולקוות שיעלה משהו מתוך מעמקי האפשרויות.

מאת: אסף דורילימודי תעודה ומקצוע30/11/162046 צפיות
קורס חשמלאי בודק כשרוצים להתעמק בנושא חדש ולהבין אותו לעומק, צריכים לקחת פסק זמן, לחשוב, לאסוף מידעים על הנושא, וכך להתפתח, זה הכיוון הנכון כאשר מעוניינים ללמוד ולהעשיר את הידע בתחום של חשמלאי,.

מאת: אסף דורימחשבים וטכנולגיה - כללי23/11/163364 צפיות
כבל usb נתחיל במשהו סטנדרטי ורגיל, ראשי התיבות של USB הם "Universal Serial Bus"

מאת: אסף דוריחומרה23/11/163800 צפיות
קורס בקרים מתוכנתים כשמעוניינים ללמוד משהו ולהתעמק במשהו חדש, חייבים לדעת ולאסוף את מה שנקרא, מידע צופה פני עתיד, לא הכוונה שנוכל למצוא מידע שיגיד לנו מה העתיד או יחווה אותו, אלא למידע על הנושא ועל ההתפתחויות שלו הצפויות בעתיד, מה היה בעברו, למה הוא משמש ועוד

מאת: אסף דוריאבטחת הבית22/11/161268 צפיות
ספק כוח רובנו שמענו את המושג ספק כוח מספר פעמים בחיינו גם אם אנו לא עוסקים בתחום, בדרך כלל זה מתקשר אלינו כאשר המזגן לא עובד , כנראה זה הספק או שחסר לנו גז, אולי המחשב הפסיק לתפקד, כן, אולי זה הספק, בהרבה מהמקרים ספק למכשירים חשמליים שונים, ספק כוח, "מביא את הכוח"

מאת: אסף דוריבית חכם22/11/161185 צפיות
פנסים ישנם סוגים שונים של פנסים ונתין להגיד שזהו מוצר שהוא מתפתח עם השנים, תמיד היו זקוקים לו, בעבר פנס היה עשוי להחומרים תלוי התקופה שלו, המילה פנס היא נגזרת של המילה היוונית פנוס, שהוא למעשה כלי לקיבול נר, הוא היה עשוי ממתכת או מחרס,לאחר תקופה מסוימת הוא עבר "להתגורר" בתוך זכוכית, שם אורו יכול היה להאיר בגאון יתר, הזכוכית הגנה על האור הנר מפני רוחות על מנת שלא ייכבה.

מאת: אסף דוריחומרה21/11/164096 צפיות
מולטימטר או בשמו העברי רב מודד, תפקידו כשמו העברי , למדוד, מה מולטימטר מודד ? מולטימטר מודד את הזרם, המתח, התנגדויות,השראות, קיבולות של הגודל החשמלי מאותו מקור. ישנים מולטימטרים אנלוגים וישנן דיגיטליים, יתקון בולט של הדיגיטלי הוא שהוא מאפר להתממשק עם אצעים חיצוניים כמו מחשבים.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205424 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196559 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187917 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181525 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163154 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162439 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163881 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica