חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתאום מעבר דירה נראה פשוט ונחמד יותר

כל מי שעבר דירה או היה אי פעם שותף לתהליך של  עיצוב חלל כלשהו,יודע עד כמה מורכבת סוגיית האחסון. אם בעבר מטרת האחסון הייתה להחביא מןהעין את כל אותו בלאגן שאנחנו לא רוצים שאיש יראה, נראה כי היום כאשרמדברים על אחסון, מדברים על תורת עיצוב שלמה. היום, כל כך הרבה אופציותאחסון קיימות, דבר אשר הופך את כל המשימה למורכבת וסבוכה עוד יותר. כאשרמתמודדים עם אתגר האחסון, חשוב לשאוף ליעילות ונוחות מקסימאלית, אשר בסופושל דבר תהפוך את כל חוויית האחסון לפשוטה יותר ופרקטית יותר. למרבה המזל,כיום קיימות אפשרויות אחסון רבות ומגוונות, אשר מאפשרות ליהנות מיעילותונוחות מקסימאלית, מבלי להתפשר על יופי ועיצוב.

בעבר כל חלל היה נבנה עם כמה ארונות אחסון,וכמובן איך אפשר בלי הבוידעם המפורסם. לעומת זאת, היום נראה כי אנשים דווקאמעדיפים להשתמש בפתרון של מדפים במקום הפתרון של ארונות אשר היה פופולאריושכיח יותר בעבר. כמו כן, גם אופי האחסון עבר שינוי והתאים עצמו לפתרוןהאחסון הפופולארי החדש. כלומר, גם התכולה המאוחסנת זוכה היום ליחס קצתשונה, והיא הופכת במקרים מסוימים לפריט נוי או ריהוט בפני עצמו, אשר מוצגלעיני כל במקום להיות מוחבא מאחורי דלת סגורה.

ובכל זאת, כמובן שיש מקרים בהם מדובר עלעיצוב מחסנים, כמו בבתי עסק למיניהם, בהם כל סוגיית האחסון מתרחשת מאחוריהקלעים ולא מוצגת לעיני כל כמו בחנות בגדים, למשל. במקרים אלו אין ספק כיאחסון על גבי מדפים מהווה פתרון מנצח כיוון שהוא מאפשר ניצול מקסימאלי של שטח האחסון, וכןמאפשר יעילות מרבית בסידור או הוצאת סחורה. כיום, ניתן לראות כי גם בעתעיצוב מחסנים, ישנה דרישה מאת המתכננים לאסטטיות ומודרניות. המגוון הרחב שלהמדפים הקיימים, בהחלט נותן מענה לדרישה זו, ונראה כי לא יישאר אחד אשר לאימצא את מבוקשו, על פי טעמו הייחודי.

אם כך, נראה כי סוגיית האחסון מקבלת היוםשלל פתרונות, אשר מגיעים בשלל דגמים, צבעים, באופן כזה שכל אחד יכול למצואבדיוק את שמתאים לו! אם בעבר לאחסן פירושו היה להחביא, וההתמודדות עם כךהייתה מאיימת ומתישה, אין ספק כי כיום האחסון ופתרונותיו הפכו לחלקאינטגראלי מעיצוב הבית. נראה כי יותר ויותר אנשים ובתי עסק בוחרים לאחסן אתחפציהם או סחורתם על גבי מדפים שהפכו עם השנים לפתרון היעיל ביותר והמגווןביותר.

 



תגיות המאמר: מדפים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב שולדנפרי

מאת: יניב שולדנפריעסקים - כללי16/04/14820 צפיות
מאמר זה יעסוק בטיפים ועצות כיצד ניתן בקלות באווירת החג לסדר ולארגן מחדש את הסביבה שלנו.

מאת: יניב שולדנפריאורטופדיה ופיזותרפיה02/04/146769 צפיות
כולנו סובלים מבעיות גב בשלב כזה או אחר בחיים, מה שכולנו לא יודעים הוא שניתן למנוע את רובן. טיפים ופתרונות במאמר זה.

מאת: יניב שולדנפריניהול26/03/144072 צפיות
מאמר זה עוסק בפתרונות אחסון לעסקים אשר מצמצמים את שטחי האחסון ובכך גורמים לעסקים לחסוך כסף רב.

מאת: יניב שולדנפריעסקים - כללי13/02/14954 צפיות
הבלאגן במחסן חוגג? מרגישים אבודים? אנחנו כאן על מנת לעזור לכם לעשות סדר במחסן.

מאת: יניב שולדנפריניהול13/02/14843 צפיות
כולנו מכירים את בעיית האחסון בבית העסק שלנו. אנחנו פה כדי לתת לכם פתרונות שיחסכו להם הרים של כסף.

מאת: יניב שולדנפריסטיילינג13/02/148375 צפיות
תמיד חלמתם שהלקוחות שנכנסים אליכם לחנות יוקסמו ופשוט יתחילו למלא את הידיים בפריטים רבים? - כל התשובות כאן!

מאת: יניב שולדנפרישיפוצים13/02/14869 צפיות
תמיד רציתם לבצע פרוייקט תמ"א 38 על בניין המגורים שלכם אבל לא ידעתם מאיפה להתחיל ולמי לפנות? - כל התשובות ועוד מגוון רחב של טפיים לביצוע פרוייקט תמ"א 38.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181671 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171941 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172097 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161923 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164604 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica