חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החשיבות שבדגש על הדברים הקטנים של מחזור משכנתא

מאת: איציקמשכנתא18/02/20148143 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גובה ההחזרים על המשכנתא שלקחתם הורג אתכם? אתם משתגעים מעלויות הריבית שהבנק גובה מכם על הלוואת המשכנתא שלקחתם לפני שנים? האם חשבתם פעם למחזר את המשכנתא? באמצעות מחזור משכנתא אפשר לקצר באופן משמעותי הן את זמן החזר ההלוואה והן לחסוך הרבה מאד כסף באמצעות התאמת הריביות למצב השוק הנוכחי. למוצר הפנסיוני הזה, שלא לא מדברים עליו כמעט פשוט כי הבנק לא מעוניין שתדעו עליו, נקרא, ניחשתם נכון, מחזור משכנתא.

אחד הדברים החשובים שצריך לעשות אם וכאשר מחליטים ללכת על מהלך של מחזור משכנתא הוא לדעת לנהל את הסיכונים הקיימים בשוק כדי לא להגיע למצב שבו אנו עלולים לשלם יותר ולא פחות. הסיבה לכך היא שאחד הקשיים הגדולים של השוק הפנסיוני בייחוד כאשר מחליטים לבצע מהלך של מחזור משכנתא, הוא הקושי לבצע התאמה בין רמת הסיכון היומיומית לבין ההתחייבויות העתידיות שלנו.

הנה דוגמה להמחשה: החלטנו לבצע מחזור משכנתא והסתמכנו על כך שהריבית כיום היא נמוכה יותר ממה שהייתה כשלקחנו את המשכנתא. אבל בעוד מספר שנים מהיום המצב הפיננסי שלכם ישתנה ולא תוכלו יותר להמשיך ולעמוד בהחזרי המשכנתא. מחזור משכנתא טוב ויעיל אמור להיות מסוגל לקחת בחשבון גם את הסיכון הזה כדי שאכן תוכלו לנצל בצורה הטובה ביותר את הייתרונות של מסלולי החזר המשכנתא הקיימים, כך שתתאים למבנה ההלוואה ובעיקר ליכולות האישיים שלכם.

כמה עולה לבצע מחזור משכנתא

כמה פרטים קטנים וחשובים מאד שצריך לדעת לפני שמחליטים על מחזור משכנתא. חשוב לבצע סקר שוק מקיף בין הבנקים השונים. בנוסף, בחלק מהמקרים יש צורך להוסיף לעלות הסופית את העלויות של פתיחת תיק, של אגרות שונות ועוד. מומלץ לקחת גם את אלו בחשבון בחישוב העלות הסופית של מחזור המשכנתא.

 



תגיות המאמר: מחזור משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/153046 צפיות
כשמדובר בנושא של אטרקציות בנגב, לכל אחד יהיו את העדפות שלו. זוגות המגיעים לאזור לצורך חופשה רומנטית יעדיפו קרוב לוודאי את הפעילויות היותר סולידיות כגון – טיול רגלי, בילוי במסעדות איכותיות ואולי גם פעילות תרבותית כזאת או אחרת

מאת: איציקתיירות ונופש - כללי07/04/152832 צפיות
אם אתם נמצאים לפני יציאה לחופשה באילת ומעוניינים לתכנן את ימי החופשה מבעוד מועד - חשוב שבשלב הראשון תכירו לעומק את האפשרויות המוצעות לכם – הרשימה של האופציות היא כידוע ארוכה במיוחד.

מאת: איציקתעשייה07/04/151198 צפיות
בכדי לספק פתרונות קירור איכותיים יש צורך לשים דגש על כל הנושא של תכנון. שלב התכנון של חדר קירור מצריך לקיחה בחשבון של כל דרישות המזמינים

מאת: איציקתעשייה07/04/151076 צפיות
ישנן חברות שונות המציעות שירותי ייצור או שירותי ייבוא של פתרונות קרור והקפאה מסוגים שונים. כל חברה מתהדרת באותם הפרמטרים אשר הופכים אותה למובילה בתחום – אבל בסופו של דבר, בחירת החברה תהיה תלויה בקריטריונים השונים של הלקוחות.

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/157293 צפיות
ציוד למעבדות אשר אותו סטירר מגנטי נמנע על סוגיו השונים, הוא ציוד רגיש בעל תפקיד חשוב ומשמעותי בתפקוד המעבדה. מהסיבה הזאת גם אם אתם מחפשים בוחש מגנטי וגם אם אתם מעוניינים בציוד מסוג אחר, חשוב שתקפידו לשים דגש על כל הפרטים והתכונות של הפריט המבוקש

מאת: איציקמדעי הטבע - כללי07/04/153125 צפיות
כל מי שמחפש ציוד למעבדות מכל סוג ובין היתר גם מכשירי וורטקס, חייב לשים דגש על בחירת החברה ממנו הוא ירכוש את אותו הציוד

מאת: איציקפיננסים וכספים - כללי 30/11/141257 צפיות
בגלל שיש חוקים בישראל, ובגלל שיש סיבות מקלות שבגינן ניתן לקבל חלק מהכסף ששילמנו למס הכנסה בחזרה. לדוגמא מי שעובד בשני מקומות עבודה ולא עשה תיאום מס, אחוזי המס שלו יכולים להיות גבוהים מאוד.

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222578 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222572 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222548 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222564 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222854 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222890 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222891 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica