חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניהול תיקי השקעות בסוכנות נטו משווקים

מאת: אוהד ז.השקעות23/02/2014885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרבה אנשים חושבים על פתיחת תיק השקעות אך לא מצליחים להחליט באיזו חברת השקעות לנהל אותו. ישנן הרבה חברות השקעות, ובפרסומים השונים כל אחת מהן מציגה את הסטטיסטיקה הנוחה לה שמראה שהיא הטובה ביותר, אבל איך יכול להיות שכולן הטובות ביותר? הרי לפי ההיגיון רק אחת יכולה להיות הטובה ביותר. התשובה נעוצה בכך שבתוך הסטטיסטיקות הן מכניסות רק את הנתונים המחמיאים, ואת השאר – מכסות עם מייק אפ...

במאמר הבא נדבר על ניהול תיק השקעות רווחי ועל נטו משווקים שהינה חברה לייעוץ השקעות, שמסייעת לכל משקיע לבחור את השקעותיו בתבונה ובתמהיל המתאים ביותר לו ביותר.

ניהול תיקי השקעות

אם לאדם יש סכום כסף פנוי והוא מעוניין להניב תשואה גבוהה ממנו, ניהול תיק השקעות הוא הפתרון הנכון, כי הבנק מציע פקמ"ים המניבים לחוסך תשואה נמוכה, ואם לוקחים בחשבון את עליית מדד המחירים לצרכן, החוסך אפילו מפסיד היות וריבית המדד גבוהה יותר מהתשואה אותה הוא מניב מהפק"מ.

על מנת לנהל תיק השקעות באופן מוצלח, צריך לפזר את הכספים בין כמה מסלולי השקעה ולא לשים את כל הביצים בסל אחד. השאלה הנשאלת היא כיצד כדאי לפזר את ההשקעה. התשובה לשאלה זו היא שונה עבור כל משקיע ולכל אחד יש תמהיל השקעה שונה שמתאים לו בהתאם לאופיו, מטרותיו והנכסים בהם הוא מחזיק.

פנו למומחים של נטו משווקים

בחברת נטו משווקים ישנם יועצי השקעות אשר יושבים עם הלקוח ושואלים אותו שאלות שונות שתשובותיהן עוזרות להם להבין איזה תמהיל השקעה הוא המתאים ביותר עבורו. יש לציין ששוק ההון עבר שינויים מרחיקי לכת וכיום ישנן פוליסות פיננסיות שמעניקות תשואה גבוהה לצד הטבות במס רווחי ההון.

המומחים של נטו משווקים בוחנים את כל הנכסים שנמצאים ברשותך, ואת כלל הגופים הפועלים בשוק תיקי ההשקעות, ומתאימים ביחד אתך את החברה ואת מסלולי ההשקעה הטובים ביותר עבורך, על פי רמת הסיכון המתאימה לך כמשקיע, ובהתאם למטרותיך. המומחים של נטו משווקים עוזרים למשקיע להשקיע את כספו באופן המיטבי ביותר בפוליסות הפיננסיות, וליהנות מהטבת מס רווחי ההון. פנו לחברת נטו משווקים והמומחים שלה יעזרו לכם לבחור את המסלולים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם אשר מוצעים על ידי חברות ההשקעה המקצועיות ביותר.

המאמר נכתב ביוזמת חברת Dreamview המציעה שירותים של שדרוג אתרים

 



תגיות המאמר: נטו משווקים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בן 33 גר בגבעתיים. נשוי 8 חודשים. בעל תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר אילן. מתעסק כיום בתחום הביטוח בסוכנות מבטח סיימון ולומד קידום אתרים במכללת האקר יו . שפת האם שלי היא אנגלית .אימי עלתה מארה"ב כשהיתה בת 17 .נושא אזרחות אמריקאית (וישראלית כמובן) . נושא החינוך ו"העברת השרביט לדור הבא " מעניין אותי מאוד על אף שלא עסקתי בו רבות בעבר . הניסיון הצנוע שלי כולל הדרכת ילדים בטיסנאות (תחום אותו אהבתי מאוד כילד ) . והדרכת טיולים. יש לי 3 אחים הגדולה בת 36 האמצעי בן 33 (תאום) והצעירה בת 24

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד ז.

מאת: אוהד ז.בית חכם20/12/151183 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151912 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

מאת: אוהד ז.צרכנות13/11/149879 צפיות
המסור השולחני המשוכלל של דיוולט מדגם DEWD27107 הוא מסור מקצועי ביותר החותך מגוון רב של חומרים, ומשמש נגרים, בתי מלאכה קבלנים ועוד. מסור שולחני זה מתגאה במנוע שיש לו הספק אדיר של 2000 וואט ומהירות סיבוב להב מקסימלית של 4000 סל"ד.

מאת: אוהד ז.צרכנות26/10/141482 צפיות
מברגה בוש מדגם Bosch PSR 14.4 היא מברגה נטענת במתח עבודה של 14.4 VOLT, וכמו כן מברגה בוש חזקה זו מגיעה עם סוללה במתח של 14.4 VOLT, ומעולה עבור עבודות לבית.

מאת: אוהד ז.צרכנות23/10/141263 צפיות
אם קיבלת החלטה לעבוד בגינתך ואתה רוצה לבצע את העבודה של הגינון בעצמך, אתה צריך כלי עבודה טובים. יש מספר כלי עבודה שיכולים להפוך את עבודתך בגינה לנוחה וטובה, ואחד מכלים אלה הוא מסור שרשרת. במאמר הבא נרחיב על האופן שבו מומלץ לרכוש מסור שרשרת בנזין או חשמלי.

מאת: אוהד ז.צרכנות19/10/141896 צפיות
אטמי אוזניים נגד רעש מדגם 1271 הם בעלי איכות הגנת שמיעה ברמה גבוהה ובנוסף הם גם נוחים, קלים, ומתאימים לשימוש בעבודות מסחריות ותעשייתיות. דגם מצוין זה של אטמים לאוזניים מומלץ לשימוש בעוצמה בינונית של רעש ברמת עד 95 דציבל.

מאת: אוהד ז.צרכנות15/10/141190 צפיות
בשונה מחברות אחרות של כלי עבודה, מתמקצעת מקיטה כלי עבודה בהרבה תחומים, ושלל כליה מגיע לאלפי דגמים של כלי עבודה. כלי עבודה מקיטה מיוצרים בארבעה מפעלים גדולים בעולם הנמצאים בסין, ארצות הברית, יפן וברזיל, והם מופצים ע"י יבואנים מקומיים.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181561 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161595 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica