חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נוד 32 אנטי וירוס למחשב Nod32

מאת: ירון מונטנהתוכנה25/02/2014881 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנטי וירוס Nod 32

רכישה של מחשב חדש, הן נייח והן נייד, הינה תחילה של תהליך בו הצעד הראשון שעלינו לעשות הוא בהתקנה של תוכנת אנטי וירוס. התקנה של תוכנת אנטי וירוס הינה חשובה מאין כמוה זאת כמובן למול החומר הרב אליו המחשב מחובר דרך רשת האינטרנט.

כיום קיימים בשוק מספר תוכנות אמינות עד מאוד הקיימות זה שנים ומציעות תוכנות אנטי וירוס המעניקות למחשב הגנה היקפית רבה. מעבר לכך, יש ורבים בוחרים באפשרות של הורדת תוכנת אנטי וירוס חינמית. אלו התגלו לא פעם כתוכנות יעילות עד מאוד לא פחות מאלו שמוצעות לרכישה.

נוד 32

נוד 32 הינה תוכנת אנטי וירוס חינמית הנחשבת לכבדה ועלולה להשפיע על ביצועי המערכת של מחשבים מסוימים. למול כך, תוכנה זו כוללת בתוכה את הכלים החשובים ביותר להגנה כוללת ומקפה על המחשב. לתוכנה ממשק מעוצב, אך כמובן חשוב מכך ביכולתה להעניק הגנה בזמן אמת למחשב, ביכולתה לבצע סריקה בעת אתחול המחשב, בדיקה של דואר אלקטרוני, תוכנות מסרים, צ'טים, שיתוף קבצים ואף בסריקת דפי אינטרנט. תוכנה המושלמת לאלו בעל מחשבים חזקים ממש אשר מסוגלים "לסחוב" תוכנה כבדה זו.

Nod 32

Nod 32עצמה הינה תוכנת אנטי וירוס לה רשימה ארוכה ומכובדת של כלים המסוגלים לספק הגנה מקיפה למחשב האישי וזאת בזמן סריקת זיכרון, סריקה ידנית של הכונן הקשיח, יכולת אינטגרציה עם תוכנות הדואר האלקטרוני, עדכון אוטומטיים, סריקות במועדים קבועים ואף יצירה של דיסק גיבוי. ממשק התכונה אינו מעוצב להפליא כמו זה של האוואסט ואין הוא מכביד או צורך משאבים רבים מהמחשב.

יכולת יוצאת דופן של תוכנת ה- Nod 32 בכך שמסוגלת היא להמשיך בסריקה מאותה נקודה בה הופסקה. במידה ומוצאת התוכנה וירוסים במחשב ישנה אפשרות לריפוי שלהם זאת לפני שיעברו להסגר ב"כספת" עד להלטה סופית אודות השמדה שלהם.

ה- Nod 32נחשב לאנטי וירוס מקצועי, ללא דרישות מערכת גבוהות, בעל סריקה מהירה ומענה של הגנה רחב.

אנטי וירוס מקצועית

תוכנת האנטי וירוס נוד 32 הינה תוכנת אנטי וירוס חינמית נוספת ששווה התייחסות. גם לה מנגנון הגנה בזמן אמת, סריקה מהירה של קבצים, עדכון מסד נתונים מרשת האינטרנט ועוד. קיימת אפשרות לתכנות התוכנה ועדכון גרסה שלה, ביצוע של סריקות יזומות כשניתן במקביל אליה להפעיל תוכנות אחרות.

תוכנת אנטי וירוס Nod 32 הכוללת מנגנון עדכון מסד נתונים ומנגנון סריקה לוירוסים. יכולת תוכנה זו ייחודית יותר בעת זיהוי וירוסים, סוסים טרויאנים ורכיבים מסוכנים. בעבור הגנה על הדואר האלקטרוני כמו גם קבצים שאנו מורידים יש וכדאי להשתמש בתוכנה אחרת.

בחלון התוכנה הראשי ניתן לבחור בצורה נקודתית את הכוננים והספריות אותם נרצה לסרוק. קובץ אשר זוהה כנגוע יסומן ותוצג בסמוך אליו הודעה. את כל הקבצים הנגועים ניתן להעביר לספרית הסגר וכמובן למחוק אותם. לאלו המעוניינים בסריקה נקודתית לגבי קבצים מסוימים יש ותוכנה זו יכולה להיות לעזר.

 



תגיות המאמר: אנטי וירוס, nod32, נוד 32


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אומר ומה אגיד:

רק על עצמי לספר ידעתי  -

מי ייתן ויבוא שלום עלינו ועל כל ישראל - ואמרו אמן!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון מונטנה

מאת: ירון מונטנהצרכנות10/08/14873 צפיות
: אנו ממליצים בפני כל המתלבטים לשקול לחיוב, כן לשים מגן לאייפון או לכל פלאפון אחר שיש ברשותכם.

מאת: ירון מונטנהטיפול בעור08/05/14932 צפיות
יפולי יופי למיניהם אינם אסורים כעקרון במהלך תקופת ההריון אולם ישנם טיפולים קוסמטיים שונים שיכולים להיות מותאמים, או לחילופין מבוצעים בשינויים קלים בהתאמה למצבה של המטופלת בהריון.

מאת: ירון מונטנהניקיון08/05/141020 צפיות
משאבות לבריכה הינן חלק אימננטי מהתחזוקה השוטפת של כל בריכת שחייה. על מנת לתחזק כהלכה את בריכת השחייה הביתית או הציבורית חשוב לשמור על תחלופה הולמת המתקיימת בתדירות גבוהה בבריכת השחייה שלכם. תודות לטכנולוגיות המפותחות ובשל מספר הלקוחות ההולך וגדל הנהנה מבריכה פרטית - ניתן למצוא באינטרנט, בארץ ובעולם בכלל מגוון עצום של משאבות לבריכה ממגוון מותגים ואיכויות, מערכות הפעלה ודגמים ייחודיים.

מאת: ירון מונטנהמסחר אלקטרוני25/02/141517 צפיות
בכל חנות למוצרי חשמל נתוודע כמובן למכשירים רבים המשרתים ומהווים חלק אינטגרלי מין המטבח. חנויות חשמל רבות גאות להציג ולמכור מכשירי חשמל רבים ומגוונים דוגמת תנורי אפייה, מכשירי מיקרוגל, מקררים, מקפיאים, מתקנים למים חמים וקרים, כיריים חשמליות, טוסטר אובן, מכונות קפה ועוד.

מאת: ירון מונטנהתוספי מזון16/02/148482 צפיות
רבות דובר אודות הדיאטה של ד"ר סימונס, דיאטה שיש שיאמרו שנויה במחלוקת ויש שיומרו שמי שלא מאמין בה יש לו אינטרס כלכלי.

מאמרים נוספים בנושא תוכנה

מאת: ליאורתוכנה05/10/162648 צפיות
לימודיו של הנדסאי תוכנה, מאפשרים לעבוד בתחום התוכנה, ומתקיימים בבית ספר להנדסאים. בית ספר להנדסאים, שנמצא בתל אביב יפו, מספק הזדמנות לתושבי תל אביב והסביבה, ללמוד בו. תכנית הלימודים מתעדכנת, בהתאם לשינויים שחלים במקומות העבודה העתידיים.

מאת: אריה הרשקותוכנה19/07/152275 צפיות
"אני יודע מה מצב העסק שלי" זהו אחד מהמשפטים שכל בעל עסק אמור לדעת להגיד ואני שומע זאת לא מעט. ואז אני שואל, "ואיך אתה יודע מה המצב"? הבנת התשובה לשאלה זו תעזור להבין מה משמעות התאמת תוכנה לניהול עסק.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151859 צפיות
חברות רבות ברחבי העולם וכמובן גם בישראל עוסקות במלאכה המעניינת אך גם המאתגרת של פיתוח מוצרים אשר יש בהם אלמנטים טכנולוגיים. חלקן שייכות לצוות המו"פ של חברות אשר עוסקות גם בייצור בפועל של המוצרים, בעוד שחלקן נותנות את שירותי הפיתוח והתכנון לחברות יצרניות שונות ומגוונות.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151784 צפיות
מדענים כגון ניוטון, מקסוול ואחרים העניקו לנו את המודלים המתמטיים, "חוקי המדע" שהופכים לאפשרי את החיזוי המדויק של התפתחות מערכות ועצמים פיזיקליים בחלל ובזמן בהינתן תנאי שפה מסוימים ותנאי התחלה. מתמטיקאים יישומיים המציאו שיטות נומריות המסוגלות לייצר מספרים ושרטוטים המסייעים לתאר במדויק כיצד מערכות ועצמים יתפתחו בחלל ובזמן. הדבר מאפשר לנו לבצע סימולציות, להתאים פרמטרים, ובסופו של דבר לבצע תכנון טוב יותר, אם לא הטוב ביותר.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151800 צפיות
בארבע כתבות הספקנו להכיר את שיטת התכנון והייצור בעזרת מחשב, למדנו מי עושה בה שימוש ואילו שימושים נרחבים קיימים בעזרתה. בכתבה האחרונה בסדרה נבין מהי הטכנולוגיה העומדת מאחורי השיטה.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151797 צפיות
בשלושת הכתבות הקודמות למדנו מהי טכנולוגיית תכנון וייצור בעזרת מחשב, סקרנו את המשתמשים בשיטה ומהם השימושים הרבים שנעשים בה ברחבי העולם. בכתבה רביעית זו נצלול יותר פנימה ונציג את סוגי ה- CAD הקיימים ומי עשוי למצוא שימוש בכל אחד מהם.

מאת: מעיין סבןתוכנה16/04/151666 צפיות
בשתי הכתבות הקודמות הכרנו את תחום התיב"ם – תכנון וייצור בעזרת מחשב, ולמדנו מהי חשיבותו הגדולה בעולם תכנון המוצרים בענפי ההנדסה, הפיזיקה והמדע. נגענו גם במשתמשים העיקריים בטכנולוגיה זו, ובכתבה זו נרחיב אודות השימושים ב CAD ומי מנצל זאת לטובתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica