חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פילינג טבעי לפנים

מאת: ירון מונטנהטיפול בעור08/05/2014931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פילינג טבעי לפנים בהריון - להיראות זוהרת תמיד

כולנו רוצות להיות יפות. בין אם זה בקיץ או בחורף, בין אם לאירוע חגיגי או קפה עם חברות והכי חשוב -  למען עצמנו. גם בהריון, תקופה שהיא סוערת ומלאת תהפוכות מכל בחינה שהיא- אין סיבה שנוותר על מראה מרשים ונעים שמכבד אותנו ומאפשר לנו להרגיש חופשיות ורעננות. יחד עם זאת, ידוע כי ההורמונים בתקופת ההריון סוערים ועלולים ליצור מצבים לא נעימים כגון פצעי אקנה, עור שמנוני, אדמומיות ופיגמנטציה ותופעות נוספות הנגרמות בשל ההריון.

להימנע מפילינג אגרסיבי

טיפולי יופי למיניהם אינם אסורים כעקרון במהלך תקופת ההריון אולם ישנם טיפולים קוסמטיים שונים שיכולים להיות מותאמים, או לחילופין מבוצעים בשינויים קלים בהתאמה למצבה של המטופלת בהריון. פילינג בהריון, למשל, יכול להיות אגרסיבי ומסוכן מדי לעור. פילינג אגרסיבי חושף שכבות עור המצויות במצב רגיש מדי - מצב העלול לחשוף את העור לשמש ולנזקים הקיימים באוויר.

פילינג טבעי? פילינג אצל קוסמטיקאית?

בתקופת ההריון חשוב להודיע לכל איש מקצוע על קיומו ולקוסמטיקאית - על אחת כמה וכמה. פילינג איכותי יכול לסייע מאד לעור אולם במידה והקוסמטיקאית לא תדע שהמטופלת בהריון - היא עלולה לפגוע בעור. אנחנו ב alladream מעניקות לכל אישה את הטיפול המתאים לה באופן אישי. גם נשים המעוניינות לערוך פילינג טבעי בהריון תוצרת בית - ימצאו אצלנו מגוון טיפים לפילינג איכותי.

פילינג ביתי

עקרון ראשי שיש לזכור בכל טיפול ובטיפולי פילינג בפרט הוא ההימנעות מקרמים ותכשירים ייחודיים הכוללים ויטמין A  ותכשירים העשויים ויטמין זה - שעלול להזיק לעובר. הפילינג היחידי שיכול לסייע במקרים של הריון ובכל זאת כולל גרגרים הינו פילינג הכולל מלח גס ושמן זית - ביחס של 2/1. אפשר להוסיף לפילינג זרעי פשתן איכותיים טחונים ושמנים עדינים אחרים.

רכיב נוסף שיכול להיות חומר גלם מעולה לטיפולי פילינג איכותיים הינו הפפאיה. את צידה הפנימי של הפפאיה מורחים על הפנים למשך שלוש דקות ולא יותר. לאחר מכן מסירים את החומר בשטיפה במים. מגוון טיפים נוספים או טיפול מקיף ניתן תמיד לקבל אצל איש או אשת מקצוע אמינים ובעלי ניסיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אומר ומה אגיד:

רק על עצמי לספר ידעתי  -

מי ייתן ויבוא שלום עלינו ועל כל ישראל - ואמרו אמן!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון מונטנה

מאת: ירון מונטנהצרכנות10/08/14873 צפיות
: אנו ממליצים בפני כל המתלבטים לשקול לחיוב, כן לשים מגן לאייפון או לכל פלאפון אחר שיש ברשותכם.

מאת: ירון מונטנהניקיון08/05/141020 צפיות
משאבות לבריכה הינן חלק אימננטי מהתחזוקה השוטפת של כל בריכת שחייה. על מנת לתחזק כהלכה את בריכת השחייה הביתית או הציבורית חשוב לשמור על תחלופה הולמת המתקיימת בתדירות גבוהה בבריכת השחייה שלכם. תודות לטכנולוגיות המפותחות ובשל מספר הלקוחות ההולך וגדל הנהנה מבריכה פרטית - ניתן למצוא באינטרנט, בארץ ובעולם בכלל מגוון עצום של משאבות לבריכה ממגוון מותגים ואיכויות, מערכות הפעלה ודגמים ייחודיים.

מאת: ירון מונטנהתוכנה25/02/14881 צפיות
נוד 32 הינה תוכנת אנטי וירוס חינמית הנחשבת לכבדה ועלולה להשפיע על ביצועי המערכת של מחשבים מסוימים. למול כך, תוכנה זו כוללת בתוכה את הכלים החשובים ביותר להגנה כוללת ומקפה על המחשב.

מאת: ירון מונטנהמסחר אלקטרוני25/02/141516 צפיות
בכל חנות למוצרי חשמל נתוודע כמובן למכשירים רבים המשרתים ומהווים חלק אינטגרלי מין המטבח. חנויות חשמל רבות גאות להציג ולמכור מכשירי חשמל רבים ומגוונים דוגמת תנורי אפייה, מכשירי מיקרוגל, מקררים, מקפיאים, מתקנים למים חמים וקרים, כיריים חשמליות, טוסטר אובן, מכונות קפה ועוד.

מאת: ירון מונטנהתוספי מזון16/02/148481 צפיות
רבות דובר אודות הדיאטה של ד"ר סימונס, דיאטה שיש שיאמרו שנויה במחלוקת ויש שיומרו שמי שלא מאמין בה יש לו אינטרס כלכלי.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187526 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162060 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica