חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנות למוצרי חשמל בחיפה

מאת: ירון מונטנהמסחר אלקטרוני25/02/20141516 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חנות למוצרי חשמל - מיקסר

בכל חנות למוצרי חשמל נתוודע כמובן למכשירים רבים המשרתים ומהווים חלק אינטגרלי מין המטבח. חנויות חשמל רבות גאות להציג ולמכור מכשירי חשמל רבים ומגוונים דוגמת תנורי אפייה, מכשירי מיקרוגל, מקררים, מקפיאים, מתקנים למים חמים וקרים, כיריים חשמליות, טוסטר אובן, מכונות קפה ועוד.

בעבור רבים שעבורם המטבח הינו חלל פעיל ובו מתרחשים בישולים על בסיס יומיומי ממש יש ורבים המגיעים לחנות למוצרי חשמל בעבור רכישה של מיקסר.

מיקסר הינו מוצר חשמלי המאפיין מטבחים רבים הן בבתים פרטיים וכמובן במטבחים גדולים ותעשייתיים בהם מתבצע עשייה מסיבי ורחב במסגרת זמן מצומצמת. מיקסר הינו להכנת בצק הכולל בתוכו וו לישה ומונח הוא במקום יציב ליד נקודת חשמל. תפקידו העיקרי של המיקסר הוא לעבד ולערבב לנו את המזון, .

השימוש הראשוני של המיקסר נעשה לראשונה בשנת 1870 על ידי טרנר וילאמס ונועד בתחילה להקצפת ביצים בלבד. שימוש במכשיר זה שימש אדריכלים ומעצבים רבים להכניס את המטבח לתוך הבית כחלק אינטגרלי מבלי לסבול מאותן תופעות שליליות של ריחות. הצורך במתקן מסוג זה קם בעבור הרצון לחסוך בזמן עבודה יקר ומסיבי ולתת מענה מהיר ואף טוב יותר לביצוע פעולה שנעשה לפניו באופן ידני במטבח. עצם יכולתו של המיקסר לספוח אליו חומרים וע"י חיתוך של סכינים חדות בסיבוב לקצץ את המתבקש.

מבנה המיקסר

מבנהו של המיקסר קיים במגוון גדלים וישנם חברות המובילות היום בשוק תעשייה וזה מתאפיין שלושה חלקים עיקריים: קערת קיבולת שמגיע בגדלים שונים ובה ניתן ללוש את הבצק, הספק המנוע שמגיע עם המכשיר - משמע היכולת וחוזק לישת הבצק, וכמובן מהירות הסיבוב על מנת שהבצק יצא בדיוק כמו אצל האופים הגדולים

קיימים סוגי מיקסרים: ידני או אוטומטי - המכשיר הידני בנוי בעיקר לכמויות קטנות יותר להבדיל מהמכשיר האוטומטי שיכול להכיל כמות גדולה יותר של מוצר וניתן אף לכוון שעון שיפסיק את פעולת הלישה בסיום. קיימים קיום כאמור מגוונן רחב של מיקסרים לעבודה בבית שאינם תעשייתיים בהם ניתן להגיע לרמת ביצועים גבוהה - המחיר משתנה בהתאם לגודל, מהירות, הספק וכמובן יצרן. ישנם כיום גם עיצובים שונים וצבעים בהם המיקסר יכול להגיע ולהתאים את עצמו לעיצוב המטבח

אביזרים נילוים למיקסר

<האביזרים הבסיסיים שקיימים בכל מיקסר כמובן, אך ישנם מקסרים בהם לא קיים למשל וו לישה לבצק אלה מיקסר רגיל. בנוסף לוו הלישה כך גם המקצפות. המיקסר יכול לשמש, כל עוד יש את כלל האביזרים, גם לסחיטת מיצים למינהם, לטחינת בשר, תבלינים למינהם ועוד

<לסיכום: אם יש לכם תשוקה עזה לביצועים טובים - יש צורך לבחון אלו ביצועים אתם רוצים לבצע ובהתאם לכך להתאים לכם את המכשיר הטוב עבורכם - כל אלמנט נוסף מוסיף לעלות המיקסר

ב ת א ב ו ן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אומר ומה אגיד:

רק על עצמי לספר ידעתי  -

מי ייתן ויבוא שלום עלינו ועל כל ישראל - ואמרו אמן!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון מונטנה

מאת: ירון מונטנהצרכנות10/08/14873 צפיות
: אנו ממליצים בפני כל המתלבטים לשקול לחיוב, כן לשים מגן לאייפון או לכל פלאפון אחר שיש ברשותכם.

מאת: ירון מונטנהטיפול בעור08/05/14932 צפיות
יפולי יופי למיניהם אינם אסורים כעקרון במהלך תקופת ההריון אולם ישנם טיפולים קוסמטיים שונים שיכולים להיות מותאמים, או לחילופין מבוצעים בשינויים קלים בהתאמה למצבה של המטופלת בהריון.

מאת: ירון מונטנהניקיון08/05/141020 צפיות
משאבות לבריכה הינן חלק אימננטי מהתחזוקה השוטפת של כל בריכת שחייה. על מנת לתחזק כהלכה את בריכת השחייה הביתית או הציבורית חשוב לשמור על תחלופה הולמת המתקיימת בתדירות גבוהה בבריכת השחייה שלכם. תודות לטכנולוגיות המפותחות ובשל מספר הלקוחות ההולך וגדל הנהנה מבריכה פרטית - ניתן למצוא באינטרנט, בארץ ובעולם בכלל מגוון עצום של משאבות לבריכה ממגוון מותגים ואיכויות, מערכות הפעלה ודגמים ייחודיים.

מאת: ירון מונטנהתוכנה25/02/14881 צפיות
נוד 32 הינה תוכנת אנטי וירוס חינמית הנחשבת לכבדה ועלולה להשפיע על ביצועי המערכת של מחשבים מסוימים. למול כך, תוכנה זו כוללת בתוכה את הכלים החשובים ביותר להגנה כוללת ומקפה על המחשב.

מאת: ירון מונטנהתוספי מזון16/02/148481 צפיות
רבות דובר אודות הדיאטה של ד"ר סימונס, דיאטה שיש שיאמרו שנויה במחלוקת ויש שיומרו שמי שלא מאמין בה יש לו אינטרס כלכלי.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183257 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172821 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172705 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162426 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152733 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica