חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משאבות לבריכה

מאת: ירון מונטנהניקיון08/05/20141020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
כל השיקולים לבחירת משאבות לבריכה

משאבות לבריכה הינן חלק אימננטי מהתחזוקה השוטפת של כל בריכת שחייה. על מנת לתחזק כהלכה את בריכת השחייה הביתית או הציבורית חשוב לשמור על תחלופה הולמת המתקיימת בתדירות גבוהה בבריכת השחייה שלכם. תודות לטכנולוגיות המפותחות ובשל מספר הלקוחות ההולך וגדל הנהנה מבריכה פרטית - ניתן למצוא באינטרנט, בארץ ובעולם בכלל מגוון עצום של משאבות לבריכה ממגוון מותגים ואיכויות, מערכות הפעלה ודגמים ייחודיים.

לצורך הבחירה האולטימטיבית של משאבות לבריכה חשוב להתבסס ולהתייחס לכמה שיקולים עיקריים, שישפיעו יותר מכל על אופן תחזוקת הבריכה, על רמת ההנאה של בני הבית ממנה ועל רמת הצלילות של המים, הידועה כבעלת השפעה רבה על היכולת ליהנות משחייה בבריכה.

משאבות לבריכה - PoolShop.

כמות מים בבריכה

כמות המים בבריכה הינה הפקטור הראשוני על פיו ייקבע מה היא המשאבה המתאימה. לבריכה שכמות המים בה עולה על 15 קוב תתאים משאבה עם מסנן חול. לעומתה בריכות הכוללות פחות מ-15 קוב מים יכולות להסתפק במשאבות עם מסנני קרטרידג'. כמובן שבריכות גדולות יותר מצריכות משאבות גדולות יותר ובעלות כוח סוס חזק.

עוצמת רעש

באם הבריכה קרובה לבית עצמו או שמנוע הבריכה קרוב לבית, רצוי לבחור במשאבות הפועלות לאט יותר. דבר ידוע הוא כי מנועים של בריכות גדולות מייצרים רעש בדציבלים גבוהים עד בלתי נסבלים. אמנם, לצורך הפחתת מפגע הרעש רצוי בכל מקרה לבחור משאבה שקטה יותר  - כזו הפועלת בקצב איטי. אוהבי מתמטיקה ודיוק יכולים לחשב מה היא הספיקה הנדרשת לבריכה שלכם על פי הנוסחה הבאה: זמן המחזור המתאים של פעולת המשאבה הוא המנה של נפח מימיה של כל הבריכה חלקי הספיקה השעתית של השאיבה.

בית האב של המשאבה

כמו בכל תחום אחר בתרבות השפע מוצעים ללקוחות אינספור דגמים ומותגים שונים של משאבות לבריכה. ביניהם Intex, Emaux, Hayward ועוד. גם בארץ תמצאו יצרניות בודדות וייחודיות של משאבות לבריכה באיכות גבוהה. אפשר ורצוי לקבל חוות דעת מחברים ומכרים על מנת לשמוע מניסיונם האישי, לקרוא ביקורות באינטרנט ולבקש להתנסות במשאבות בריכה כאשר הדבר אפשרי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מה אומר ומה אגיד:

רק על עצמי לספר ידעתי  -

מי ייתן ויבוא שלום עלינו ועל כל ישראל - ואמרו אמן!

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון מונטנה

מאת: ירון מונטנהצרכנות10/08/14873 צפיות
: אנו ממליצים בפני כל המתלבטים לשקול לחיוב, כן לשים מגן לאייפון או לכל פלאפון אחר שיש ברשותכם.

מאת: ירון מונטנהטיפול בעור08/05/14932 צפיות
יפולי יופי למיניהם אינם אסורים כעקרון במהלך תקופת ההריון אולם ישנם טיפולים קוסמטיים שונים שיכולים להיות מותאמים, או לחילופין מבוצעים בשינויים קלים בהתאמה למצבה של המטופלת בהריון.

מאת: ירון מונטנהתוכנה25/02/14882 צפיות
נוד 32 הינה תוכנת אנטי וירוס חינמית הנחשבת לכבדה ועלולה להשפיע על ביצועי המערכת של מחשבים מסוימים. למול כך, תוכנה זו כוללת בתוכה את הכלים החשובים ביותר להגנה כוללת ומקפה על המחשב.

מאת: ירון מונטנהמסחר אלקטרוני25/02/141517 צפיות
בכל חנות למוצרי חשמל נתוודע כמובן למכשירים רבים המשרתים ומהווים חלק אינטגרלי מין המטבח. חנויות חשמל רבות גאות להציג ולמכור מכשירי חשמל רבים ומגוונים דוגמת תנורי אפייה, מכשירי מיקרוגל, מקררים, מקפיאים, מתקנים למים חמים וקרים, כיריים חשמליות, טוסטר אובן, מכונות קפה ועוד.

מאת: ירון מונטנהתוספי מזון16/02/148482 צפיות
רבות דובר אודות הדיאטה של ד"ר סימונס, דיאטה שיש שיאמרו שנויה במחלוקת ויש שיומרו שמי שלא מאמין בה יש לו אינטרס כלכלי.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222942 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191636 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191673 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181633 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica