חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך תוכלו לקדם את העסק שלכם באינטרנט בחינם

מאת: Luba Karpenkoקידום אתרים18/03/2014740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני לא יודעת באיזה שלב בעסק שלכם אתם נמצאים. בשלב הפתיחה או בשלב המתקדם של הצמיחה וההתפתחות. בכל שלב של התפתחות העסק, שיווק מהווה גורם משמעותי ועיקרי להצלחה של העסק. שיווק מהווה מקור להזרמת מזומנים. הוא החמצן של העסק.

נושא השיווק , לפעמים נורא מבלבל. אנחנו מוקפים בהצעות רבות לאפשרויות שיווק. חלקן יקרות וחלקן פחות. חלקן אפקטיביות וחלקן לא. אנחנו התמקדנו בכלי שיווקי מרכזי שעובד מצוין בשבילנו – קידום באינטרנט.

אז נכון, יש לנו רקע טכני, ואנחנו אוהבים שיווק. אך עם הזמן הבנו כמה דברים פשוטים בנושא השיווק באינטרנט:

שיווק זה לא תורה מסיני

כל אחד יכול לעשות שיווק מאוד מוצלח. הבסיס להצלחה הוא התמדה ולימוד. לימוד והתמדה J כל אחד שלומד ומתמיד ליישם בסופו של דבר מצליח בשיווק.

שיווק זה לא יקר

ניתן לעשות שיווקבחינם או כמעט בחינם בכוחות עצמך. פשוט צריך לעשות זאת בצורה חכמה. רצינו להציע לכם כמה דרכים חינמיות לשיווק של העסק שלכם באינטרנט.

שיווק ברשתות חברתיות

זוהי דרך נפלאה ואפילו מהנה. כל מה שנדרש מכם זה להיות עצמכם. תדברו על העסק שלכם. דברו על עצמכם. תנו טיפים. יהיו נדיבים. והכי כיף במשוואה הזאת – יהיו פעילים. כמה שיותר פעילים יותר טוב. תשתפו בדיונים. תענו על שאלות. אפילו וויכוחים עוזרים. כמובן לא לשכוח להרשם לקבוצות עניין ולהיות שם פעילים במיוחד

קידום אתר שלכם

לפני שאתם נבהלים, נגלה לכם סוד. עם הזמן , למרות שנורא נורא מפחידים אתכם, גוגל עושים הכל כדי שדווקא עסקים כמוכן. אוטנטיים ואמיתיים יתקדמו באינטרנט. על כן נדרשות מספר פעולות פשוטות למדי על מנת שתוכלו לקדם יפה את העסק שלכם בכוחות עצמכם.

תוכלו ללמוד הרבה על קידום באתר שלנו. אך בואו נדבר על תהליך הקידום בכללותו:

שלב ראשון – התמקדות בקהל יעד שלכם. מי הוא הלקוח האידיאלי שלכם? מה הוא מחפש? איפה הוא. איזה שירותים אתם מעניקים לו? על איזה שאלות תוכלו לענות?

שלב שני – עושים בדיקה בשטח. בודקים בשטח, מה אותם אנשים מחפשים ואיפה. מודדים עם כלים פשוטים, מה וכמה פעמים אותם לקוחות שואלים את גוגל.

שלב השלישי – מתרכזים במידע שמצאתם. ומתחילים לעבוד בשיטתיות על תכנים לאתר שלכם, שיענה לצרכים ותחומי עניין של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. כמו כן, דואגים ליידע את אותם הלקוחות על כך שיש לכם מה להציע להם באתר שלכם.

קראו על "איך מקדמים אתר אינטרנט ב-3 שעות בשבוע"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שיווק באינטרנט, קידום אתרים, קידום במנועי חיפוש, קידום בגוגל, קידום ברשתות חברתיות 0544-481366 טורונט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Luba Karpenko

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213413 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211704 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica