חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום עסקים חינם

מאת: uppersiteשיווק באינטרנט19/03/2014902 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אם גם אתה חושב שאין חיה כזו "פרסום עסקים בחינם", הרי להודיע לך – תופים בבקשה...שבהחלט יש חיה כזו!
במאמר הבא ננסה להכניס אותך קצת יותר לעובי הקורה בכל הנוגע אל פרסום עסק בחינם וכיצד הדבר יכול לבוא לידי ביטוי!

פרסום עסק חינם – היכן ואיך?

· ניוזליטר – על דיוור אישי שמעת? בוא נסביר. מדובר למעשה על מייל אישי מעוצב המגיע מהאתר שלך אל גולש הנרשם לקבלת עדכונים שונים מהאתר. העדכונים הללו יכולים להיות יעילים ואפקטיביים מאוד עבורך, במידה ותדע כיצד להשתמש בהם.
למשל: הודעות על מבצעים, מחירים מיוחדים, שדרוג העסק, תכנים משמעותיים (קצרים וקולעים) ויעילים וכדומה. נקודות אלו חשובות לגולש העוקב אחרי האתר. יש לחשוב תמיד בעת שליחת "ניוזלטר" האם הגולש יוכל לענות על עצמו על השאלה הבאה בעת קבלת המכתב – מה יוצא לי מזה?, אם תצליח לענות לגולש על השאלה הזו, הצורך שיצא לו מזה משהו – הוא שלך.

· אתרי מאמרים – ראוי שנזכיר את אחת השיטות החזקות ביותר בתחום שאמנם איבדה מחוזקה בשנים האחרונות אך עדיין נחשבת שיטה מצוינת לגרום לגולשים להתחבר לתוכן המאמר, להובילם אל האתר עצמו ובכך להגדיל את כמות הגולשים. מדובר על דרך נוספת חינמית לחלוטין ואפשרית על ידי כל אחד.

· רשת חברתית – רשת חברתית היא כמובן מילה גדולה המכילה בתוכה מספר רב של אפשרויות החל מהרשת המוכרת פייסבוק ועד הרשת המוזיקיאלית הנהדרת יוטיוב. כל אחת מהן חובה בתוכה מספר רב של יתרונות אך כאשר מחליטים לבצע קידום אתר בעזרתם, חשוב לדעת כיצד לעשות זאת. למשל: YOUTUBEיצריך מכם קצת יותר מאשר לעלות עוד סרטון נוסף לרשת...אלא תצטרכו לערוך אותו בצורה מעניינת ולשלב בתוכו אלמנטים שונים בכדי שהסרטון יהיה מעניין ושונה ואם אפשר שיהפוך "לסרטון ויראלי" הרי שזה משובח.

עד לפה הבאה אנו מזמינים אתכם לבקר באתר שלנו ולגלות עולם שלם של תוכן בתחום קידום עסקים בכלל וקידום אתרים בכלל – חברת קידום אתרים uppersite

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת uppersite

מאת: uppersiteקידום אתרים15/07/14967 צפיות
האם מדובר על חברה המציעה מחירים אטרקטיביים ואפילו מנסה ללכת לקראת הלקוח? כלומר, האם מדובר על חברת קידום המנסה "לעשות קופה" על חשבון הלקוח באופן שהיא למעשה דוחפת לו שירותים שהוא לאו דווקא זקוק להם?

מאת: uppersiteקידום אתרים10/07/14836 צפיות
שיווק מהסוג הנ"ל נעשה, באופן שאיננו מפתיע מהיותו דיגיטלי, בעזרת מכשור אלקטרוני, כמו לדוגמא: טלפונים סלולריים, מחשבים (אישיים, נידיים ואפילו קונסולות משחקים. הזירות הדיגטליות הללו מאפשרות לחברות קידום אתרים השונות להטמיע את אמצעי השיווק השונים ולמעשה להגיע אל קהלי לקוחות שונים ורלוונטיים.

מאת: uppersiteקידום אתרים30/06/14762 צפיות
"למה?" זו השאלה שבוודאי מעסיקה אותך כרגע - "למה אני צריך בכלל אתר אינטרנט". אנו לא רוצים וגם לא מתכוונים לתת לך סלוגנים מוכרים של – "אם אתה לא שם, אתה לא קיים". אנו רוצים להכניס אותך אל תוך הסיטואציה ומהי כוונתנו? תחזיק חזק , אנחנו מתחילים!

מאת: uppersiteקידום אתרים14/05/14944 צפיות
חשוב לנו לציין לפני הכל שכן, קיימת חיה כזו "קידום אתרים באופן עצמאי" אך עם זאת, יש להשתמש ביכולת/אפשרות זו בזהירות רבה ומדוע? ובכן, אמנם קידום אתרים אורגני וממומן מאפשרים אכן לעשות זאת לבד אך אם לא עושים זאת נכון מעבר לעובדה שהדבר יכול לא להיות מועיל – הוא יכול להזיק. מהי הכוונה? מיד נפרט.

מאת: uppersiteקידום אתרים14/05/14922 צפיות
אם בעבר היה קשה למצוא חברת קידום או לחילופין אחר בעל מקצוע הנחשב כמומחה לקידום אתרים, הרי שכיום הדבר הרבה יותר פשוט וקל. כמו כן, אמנם המבחר הוא רב הרבה יותר אך הוא טומן בחובו גם בעיה לא פשוטה – כיצד יודעים מי מהמועמדים הרבים לביצוע קידום האתר, הוא אכן מומחה כפי שמעיד על עצמו?

מאת: uppersiteקידום אתרים11/05/14929 צפיות
רשתות חברתיות – בשנים האחרונות נכנסו אל חיינו בסערה הרשתות החברתיות (כמו למשל: TWITAR, FACEBOOK וכן הלאה) בזכותם ניתן להגיע אל קהל לקוחות פוטנציאליים. חשוב לנהל נכון את הדפים העסקיים על ידי העלאת תכנים מעניינים, עדכוני מבצעים, תמונות של מוצרים וכן הלאה.

מאת: uppersiteבניית אתרים11/05/14916 צפיות
כאשר אדם רוצה לבנות/להקים לעצמו אתר, מדובר על החלטה נכונה ונהדרת מבחינה עסקית שהרי כעת הוא יוכל לפרוץ החוצה אל תודעתם של הגולשים בנושא בו הוא עוסק. עם זאת, השאלה הנשאלת היא: כיצד בונים אתר נכון? האם יש אתר יותר נכון מהאחר ולא פחות חשוב מכך – איך גורמים לגולש להישאר באתר?

מאמרים נוספים בנושא שיווק באינטרנט

מאת: nirשיווק באינטרנט05/12/213512 צפיות
כמה עולה פרסום בפייסבוק בשנת 2022-2021? כל יזם מגרד יכול להשתמש במודעות פייסבוק כדי להנחית לקוחות ולהרחיב את העסק שלהם. למעשה, יש יותר מ-1.6 מיליארד אנשים ברחבי העולם שמחוברים לעסקים קטנים בדפי פייסבוק.

מאת: דניאל מלמדשיווק באינטרנט20/06/184480 צפיות
אחת הבעיות הגדולות ביותר של בעלי עסקים קטנים ובינוניים המבקשים לפרסם את עצמם בערוצים השונים באינטרנט היא, שהבחירות שהם עושים נובעות מנקודת המבט הצרכנית שלהם ולא העסקית

מאת: רן שבירושיווק באינטרנט07/06/172607 צפיות
הספרות המקצועית לצרכנות המקוונת לא הגיעה לרמה מספקת. אף לא מחקר אחד בחן בצורה מקיפה מאפיינים שמעודדים או מדכאים צריכה מקוונת, וכן אף מאמר אקדמי לא בחן כיצד סגנונות החיים של המשתמשים הצורכים באינטרנט משתנים לעומת אלו של המשתמשים שלא צורכים באינטרנט.

מאת: שרון צרפתישיווק באינטרנט18/11/162415 צפיות
כאן נכנס לביטוי קידום אתרים אורגני שיכול לעשות את כל ההבדל בין קיום של לידים חמים לעומת חוסר בלידים באופן גורף.

מאת: שלום כהןשיווק באינטרנט11/05/163283 צפיות
כל מי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב, המכשיר הסלולארי או קונסולת המשחק, בוודאי מכיר לא מעט משחקים שמעבר לעובדה שהם ממכרים מאוד, הם גם מהנים ביותר.

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: מאיר סוויסה שיווק באינטרנט05/11/153364 צפיות
הובלות בנהריה עם ביטוח חברת הובלות בנהריה מעניקה שירות מקצועי ויעיל ללקוחותיה וברשותה צי רכבי הובלה הכולל משאיות, טנדרים פתוחים וסגורים, מנוף ורכבים נוספים. החברה מציעה שירות הובלות בנהריה ובכל אזור הצפון, ניתן להזמין הובלות לכל רחבי הארץ בתיאום מראש. חשוב להדגיש כי חברת הובלות בנהריה מציעה שירות בהתאם לסטנדרטים גבוהים ומחמירים לכן היא מקפידה לחתום על חוזה עבודה מסודר ומעניקה ביטוח מלא בהעברה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica