חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאושרים עם ביטוח המשכנתא שלכם?

האם כבר בחרתם את הדירה שחלמתם לקנות או לפחות זו שתשרת אתכם נאמנה בשנים הקרובות? אם התשובה כן, בוודאי הציעו לכם כבר את הביטוח למשכנתא. האם את מאושרים מההצעה שקיבלתם על הביטוח? להיות מאושרים בביטוח למשכנתא אומר שקיבלתם את ההצעה הטובה ביותר שיכולתם לקבל.אבל ראשית הסבר קצר.

מהו ביטוח משכנתא?

הבנק מחייב אתכם לקחת ביטוח משכנתא מכוון שהוא זה שמלווה לכם את הכסף. ביטוח המשכנתא מתחלק לשניים - ביטוח חיים וביטוח הנכס.

ביטוח חיים למשכנתא: הבנק דואג לבטח את נוטלי המשכנתא למקרה של מוות של אחד מבני הזוג או נוטל המשכנתא במידה והיא נתלקחה לבד. הבנק חושש שבמידה ולא עלינו, יתחרש מקרה של מוות, נוטלי המשכנתא לא יוכלו לעמוד בהלוואה שנלקחה. להזכירכם, ההלוואה הניתנת ללוקחי המשכנתא והחישובים שעושים לה נמדדים לפי הכנסת בני הזוג. ברגע שאחד מהם נחזיר את נשמתו לבורא, היכולת להחזיר את המשכנתא נפגעת משמעותית!

ביטוח נכס הדירה: הבנק דואג לנכס שלו ואם תרצו או לא, הנכס שאתם גרים בו הוא של הבנק...כל עוד אתם משלמים לבנק  את המשכנתא, הנכס שייך לו לכן הוא דואג לבטח אותו בפני כל פגע, כולל שריפות, הרס כח עליון וכו'.

אתם מחוייבים לקחת ביטוח משכנתא וכאן נכנס אלמנט של חיסכון שלא כולם מודעים לו. מאושרים ביטוח משכנתא מציע לכם אפשרות לחסוך אלפי  שקלים לאורך חיי המשכנתא בכך שהוא נותן לכם מחירים ללא תחרות! אל תתפתו לכל עסקה שמציעים לכם והשוו מחירים! הנטייה הטבעית היא לחתום על ביטוח למשכנתא בבנק. אתם כבר שם, חתמתם על משכנתא ומה עכשיו להתחיל להתרוצץ ולבדוק? אבל כן! אתם חייבים! חסכון של אלפי שקלים ישפר לכם מאוד את איכות החים לאורך השנים ובעיקר ייתן לכם תחושה שעשיתם עבודה טובה מול הגופי הגדולים ולא "יצאתם פראיירים". יועץ המשכנתאות שלנו יוביל אתכם בדרך הנכונה וחסונית ביותר ללקיחת ביטוח למשכנתא.

במשך כמעט 10 שנים, מאושרים המרכז הארצי למשכנתאות, משפר את איכות חייהם של נוטלי המשכנתא כך שהוא מוזיל להם משמעותית את התשלום החודשי עליה. בזכות "קבוצות משכנתא" אותם הוא ייסד, מאושרים המרכז הארצי למשכנתאות, שיפר בצורה ניכרת את האפשרות של נוטלי המשכנתא להחזיר לבנק את ההתחייבויות כלפיו וכעת הוא נכנס לתחום ביטוח המשכנתא עם אותה שליחות - לשפר את איכות חייהם של לקוחותיו ע"י הוזלה משמעותית של ההתחייבויות שלהם כלפי הבנקים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל אדר, מנהלת מאושרים - המרכז הארצי למשכנתאות, עונה על שאלות

זכאות למשכנתא: בדיקה ומחשבון משכנתא, איך זה עובד?

זהו, הגיע היום בו החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש דירה, ראיתם הרבה דירות, עברתם מתווכים, חשבתם לקנות והתחרטתם והנה סופסוף מצאתם את דירת חלומותיכם ואתם עומדים בפני ההחלטה על משכנתא. מה כדאי לעשות? על איזה מסלול ללכת? ריבית קבועה או משתנה? איך בודקים זכאות? איך לחשב כמה המשכנתא תעלה לי? להלן מספר עצות של המרכז הארצי למשכנתאות, בהנהלת מיטל אדר:

זכאות למשכנתא, מה צריך לבדוק?

מהי זכאות למשכנתא?
משרד השיכון נתן את ההגדרה הזו ומטרתו לעודד את האוכלוסיה שצבה הכלכלי לא מאפשר לה לרכוש דירה, לקחת משכנתא בתנאים נוחים יותר מהלוואה בבנק.,

מי שזכאי למשכנתא נהנה מתנאים משופרים טובים בהרבה אלו הניתנים בבנקים, מה שמשפיע רבות על התנהלות הבנקאית שלו בכל חודש וגובה ההחזרים. זכאות למשכנתא מציעה לזכאים לה פריסה נוחה של החזרים צמודה למדד המחירים לצרכן עם ריבית קבועה של 3%. ישנן מקרים אגב, שבנקים יציעו לכם מסלולים משתלמים יותר וכאן כמובן עדיף ללכת על המסלול הזה.הדבר הכי חשוב בתהליך הוא לבדוק את זכאותם ולעמוד על כך שתקבלו אותה מול משרד השיכון.

רכישת דירה היא ההתחייבות הכלכלית הגדולה ביותר שתקחו בחייכם, אם אין ברשותם את הסכום המלא לרכישת הדירה ייתכן מאוד שאתם זכאים למשכנתא ואתם לא מודעים לכך! כדאי מאוד לעשות את הבדיקה, כאמור, תנאי הפריסה של הזכאים הם בדרך כלל נוחים לאין שעור מהתנאים הרגילים. הבדיקה מתבצעת דרך משרד השיכון. לאחר פנייתכם, המשרד בוחן האם אתם עומדים בקריטריונים המזכים אתכם  בזכאות: האם אתם נשואים? עולים חדשים? מספר ילדים שיש לכם והדבר החשוב ביותר – האם יש לכם נכס נוסף.

אגב, גם אם נמצאתם זכאים למשכנתא ממשרד השיכון, חשבו מאוד לבדוק אופציות אחרות בבנקים, ייתכן שתקבלו תנאים לא פחות טובים ואולי אפילו יותר.

רכישת דירה הוא תהליך מסורבל ולפעמים מפחיד. חשבו מאוד להיות יסודיים מהתחלת התהליך עד סופו ולדעת בדיוק כמה אתם ועל מה אתם מתחייבים. עבודה נכונה עשויה להוביל אתכם לחסכון לאורך שנים של עשרות אלפי שקלים!

מחשבון משכנתא, איך זה עובד?

המחשבון בבסיסו בודק האם אתם עומדים בקריטריונים שמשרד השיכון קבע ללקיחת משכנתא. כל שאתם צריכים לעשות הוא להזין את הפרמטרים שהמחשבון מבקש כמו שנות נישואים, מספר ילדים, מספר שנות שירות בצבא וכו'. חשוב לציין, המחשבון לא בודק האם אתם זכאים אלא נותן לכם סכום אליו אותו אתם יכולים לקחת במידה ותמצאו זכאים. המחשבון למשכנתא עובד לפי נקודות כאשר במידה ועברתם את ה-1000 אתם זכאים. ככל שמספר הנקודות שלכם יהיה גבוה יותר כך תזכו לזכאות נוחה יותר. חשוב מאוד לשים לב לכל פרט ולא לפספס אף פרמטר. תהליך נכון של זכאות עשוי להקטין לכם את ההחזרים החודשיים ולהקל עליכם על נטל התשלומים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאושרים המרכז הארצי למשכנתאות - מיטל אדר

האם יש דרך נכונה לקחת משכנתא? מה צריך לקחת בחשבון לפני שנוטלים משכנתא? האם כדאי לקחת יועץ משכנתא, הכל במאמר שלפניכם

האם בכוונתכם ללכת ליועץ משכנתא? האם זה כדאי ומה מאוד חשוב לבדוק לפני שניגשים לאחד

האם בדקתם שאתם זכאים למשכנתא בריבית נוחה שנותן משרד הבינוי והשיכון? אם לאו זה הזמן לבדוק אץ הזכאות שלכם שעשויה לחסוך לכם המון כסף לאורך השנים.

אם עד היום הכרתם קבוצות רכישה של דירה או קנייה קבוצתית באינטרנט היום, רוכשי המשכנתא יכולים להאגד יחד ולהגיע אל הבנק עם כוח קנייה גדול ובכך להוזיל את עלויות המשכנתא. כל הפרטים בפנים

הנה רעיון שלא שמעתם עליו - קבוצות משכנתא. אתם מתאגדים עם אנשים נוספים שרוצים לקחת משכנתא ומגביחרים את כוח הקנייה שלכם מול הבנקים. כל הפרטים במאמר לפניכם

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223038 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162756 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142850 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147650 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148036 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138254 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131972 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica