חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מה אתם יודעים על גיוס חברתי \ גיוס המונים ? – מאמר מאת גולן שחר – מומחה לגיוס חברתי

מה אתם יודעים על גיוס חברתי \ גיוס המונים ?
אם נבדוק את מספר האחוזים של האנשים באוכלוסיה שמשוגלים להיות בעלי דירה או נכס כל שהוא לפני גיל שלושים, ללא משכנתא עצומה שנושפת בעורפם אולי נגיע לפחות מעשרה אחוז.
גיוס המונים בקבוצות רכישה הם פתח כביר להיות חלק מבעלות על פרוייקטים בתחום הנדלן, התעשייה, ההייטק וכו'. וכל זאת בעלות של ארוחת ערב במסעדה בלבד. המנוף שמייצר חיבור של כסף קטן לכסף גדול מאפשר לכל אחד להיות משקיע וחלק מקבוצת רכישה פעילה. לשם הדוגמא, קבוצת של 2500 איש שמפקידים לקופת הקבוצה הוראת קבע של 600 ₪ בחודש מסוגלת לרכוש אחת לחודש דירה, או כל נכס אחר ומניב. קבוצה כזו מסוגלת להגיע לאחר שנה לנכסים בשווי של כ18 מיליון שקלים ולאחר 8 שנות פעילות כ144 למיליון שקלים, שזה שווה ערך ליותר מ18אלף מטר נדלני, השווה בהכנסה חודשית ליותר ממליון שקלים!, מיותר לציין שבכל התהליך מתחלקות לדיביננטים וגם הערכה הכלכלית שנתנו פה הם מהנמוכות, שהרי ערכם של הנכסים במהלך הזמן משתבח ועולה. זוהי דוגמא לקבוצות רכישה פעילה הממנפת את כוחו של הפרט ויוצרת קהילה עסקית יצירתית בעלת השפעה חברתית גדולה.
אנני רוצה ליצור את הרושם של הכניסה לעולם ההשקעה החברתית מכריח אותנו להיות שותפים בקבוצה פעילה, המכניסה מדי חודש סכום קבועה. אנו יכולים להשקיע באופן חד פעמי סכום כלשהוא בחברה המתעסקת בתחום הסטארט אפ ולהיות שותפים לאקזיט מהסוג שאנו קוראים עליהם במדורים הכלכליים. ישנם עוד דוגמאות רבות בתחום אך כפי שאומרים בשפת הרחוב "לא באנו לחפור".
הגישה החברתית לשילוב השקעה משותפת לפי הערכתי הוא המודל המושלם ליצירת שינוי אדיר בעולם הכלכלי, היכול בתוך שנים מספר להשיב אל הציבור נכסים שמוחזקים כיום על ידי פחות מאחוז בודד מהאוכלוסיה בעולם. תרימו את הכפפה ותהיו חלק מהכלכלה החדשה.
נשמח אם תצטרפו ותקחו חלק פעיל בדף הפייסבוק ("השקעות מעמד הביניים") שלנו, ותהיו שותפים למהפכה אמיתית בעולם ההשקעות, גיוס הכספים. נשמח לעמוד לרשותכם ולחלוק עמכם את הידע שצברנו בעולם הגיוס ולסייע בידכם להגשים את החלום.

למאמרים ופרטים נוספים כנסו לקבוצה "כסף חברתי" שם תוכלו למצוא מאמרים נוספים ולהתעדכן בכל יום בנושאים הכי אקטואלים בעולם העסקים בארץ ובעולם , כמו כמובן ללמוד על החברה שלנו אשר עתידה לקום בעוד מספר חודשים

www.facebook.com/golan.lend
או
https://plus.google.com/u/0/116933980962193122388/posts

ליצירת קשר : israel.young.investors@gmail.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למאמרים ופרטים נוספים כנסו לקבוצה "השקעות מעמד הביניים" שם תוכלו למצוא מאמרים נוספים ולהתעדכן בכל יום בנושאים הכי אקטואלים בעולם העסקים בארץ ובעולם , כמו כמובן ללמוד על החברה שלנו אשר עתידה לקום בעוד מספר חודשים

https://www.facebook.com/Social.Investment?ref=hl

ליצירת קשר : israel.young.investors@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת השקעות מעמד הביניים

מאת: השקעות מעמד הבינייםהשקעות31/03/14981 צפיות
בואו גם אתם להיות חלק מעולם המשקיעים! מזמן כבר לא צריך להיות מיליונרים בשביל להיות חלק בעולם העסקי. מחפשים משקיע, מחפשים להשקיע, צריכים לגייס כסף לחלום, לפרוייקט חדש? זה הזמן להכיר את העולם המופלא שנקרא גיוס כספים בעזרת הציבור. או במילים פשוטות, מאה שקלים של הפרט הופכים למליון שקלים מהכלל. לגייס כספים לפרוייקטים על ידי משקיעים בודדים הוא מבצע קשה ולפעמים עד בלתי אפשרי!

מאת: השקעות מעמד הבינייםהשקעות16/03/14919 צפיות
במאמר זה אציג לפניכם את הדרך הקלה והנכונה ביותר למצוא משקיע לפרוייקט, בנוסף לזאת בתחתית המאמר קיים לינק לדף הפייסבוק אשר בעתיד הקרוב יפנה אותכם לאתר החברה החדשה, אשר מטרתה היא גיוס השקעות מעמד הביניים.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181554 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173047 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171697 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171762 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161745 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161591 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161461 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica