חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התמכרות להימורים

מאת: עוז דוידיהתמכרויות06/04/20148336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קשה לזהות התמכרות להימורים. הרי שלא כמו סמים או אלכוהול, המכורים להימורים יכולים להיות אנשים אינטליגנטיים ורציניים בעלי עבודה מכובדת ובדרך כלל עם הרבה כסף, אשר אוהבים סיכונים ומתמכרים לזה. הריגוש במחשבה של זכייה, התכנון מה לעשות בכסף שנזכה וההתרגשות שלפני המשחק או ההגרלה יכולים לעודד את המשך ההימורים. התמכרות להימורים יכולה להיות ממשחקי פוקר עם חברים או באינטרנט ועד מילוי טפסי לוטו באופן קבוע בסכומים גבוהים. לרוב, מקרים של זכייה הם "הוכחה" לכך שההימורים משתלמים ולכן המכורים להימורים לא יפסיקו לאחד זכייה אלא להפך, אפילו יגדילו את הסכומים עליהם מהמרים. במקרים של הפסד, הריגוש במחשבה על הזכייה הקודמת והתקווה לזכות בפעם הבאה הם אלו שמעודדים את המהמרים להמשיך. התקווה להרוויח הרבה כסף משכנעת את המהמרים להמר על הרבה כסף, וכך הגלגל ממשיך להסתובב.

התמכרות להימורים נכללת בקטגוריה של הפרעות בשליטה בדחפים ורצונות. המכורים לא שולטים על הדחף שלהם להמר, גם אם הם רק מפסידים בכל המשחקים ונכנסים לחובות של סכומים גדולים, לוקחים הלוואות כדי להמשיך להמר ומסכנים את חייהם וחיי משפחתם.

כמו כל התמכרות, יש טיפולים נגד התמכרויות להימורים הכוללים קבוצות תמיכה וליווי של המהמר בדרך להפסיק. בהדרגה מנסים למנוע מהמכור להמשיך ולהמר ועוזרים לו לשלוט בדחפים שלו. ברוב המקרים המהמרים לא מודים על התמכרות וטוענים שהם יכולים להפסיק מתי שיתחשק להם. המכורים מגיעים לטיפולים לאחר שהסתבכו עם החוק או עם עבריינים או בעידוד של משפחתם.

גם לדברים טובים לא צריך להתמכר. אם אתם אוהבים למלא לוטו, חברת לוטונט יכולה לעזור לכם להתמיד במילוי טפסי לוטונט בלי להתמכר. הצטרפו לאחד המסלולים וכך תהיה ביקורת על הסכומים שאתם מוציאים וכמו כן תגדילו את סיכוייכם לזכייה.

 



תגיות המאמר: לוטונט, חברת לוטונט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוז דוידי

מאת: עוז דוידיעסקים - כללי24/03/141002 צפיות
כיצד חברת לוטונט עוזרת למנויים שלה לזכות בפרסים הגדולים?

מאמרים נוספים בנושא התמכרויות

מאת: orya peryהתמכרויות13/06/172026 צפיות
כפי שאנו עדים בשנים האחרונות כאשר סיגריות אלקטרוניות כבשו את השוק הישראלי בסערה, במיוחד לאור המודעות נגד עישון סיגריות רגילות. עצם העובדה שניתן לעשן בסיגריות אלקטרוניות גם במקומות ציבוריים, היא זו שמראה לנו כי אין בה עישון פאסיבי בדומה לסיגריה הרגילה.

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138834 צפיות
מתי ראוי להביט ולהבחין בגודל הבעיה? התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ומכאן שחשוב לתת את הדעת ולעצור את הדברים לפני שיביאו השלכות מרחיקות לכת. כאשר מגלים ההורים ערנות מבעוד מועד, משתנים כללי המשחק. התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ביותר. חוסר הידע לעיתים מונע מההורים לתת ולהכיר בבעיה. מה נדרש על מנת שיהיה ניתן להותיר את הבעיה הרבה מאחור? כאן מגיע הרגע להגיד כי אבחון הבעיה וטיפול מוקדם, יכול לסייע ולהשאיר את ההידרדרות הרבה מאחור.

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138714 צפיות
אם אדם שאתם אוהבים מתגלה כמכור לסמים והדבר משתלט על חייו האישיים, הוא מחייב מבדק ואף התערבות מקצועית בהתאם. יש לא מעט מכוני גמילה מקצועיים אשר יוכלו לסייע לכם ולהעניק את הכלים הנכונים להתמודדות ארוכת טווח. התמכרות? לא כאשר אתם בוחרים מכוני גמילה ומעניקים להם את החשיבות הראויה.

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/128874 צפיות
A true story about getting clean from drugs and staying clean. The recovery of an addict.

מאת: דניאל seoהתמכרויות17/04/119186 צפיות
הדרך הנכונה ליזום טיפול בחרדות היא דרך טראפיה רפואית. הרעיון הוא לתת לגוף להיות משוחרר לחלוטין ונינוח לגמרי.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119084 צפיות
מאז שהחל להיחקר העישון בשנות ה- 50 והשלכותיו הבריאותיות נמצא כי העישון גורם נזק לא רק לנשים מעשנות כשהן בהריון כי אם גם לעובר שהן נושאות בבטנן. למעשה העישון פוגע עוד הרבה קודם להיריון. מחקרים מראים שהעישון פוגע בפוריות הן אצל הגבר והן אצל האישה כך שבכל מצב הפסקת עישון בהיריון היא דבר נכון ומומלץ.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119873 צפיות
מה גורם לאנשים לצרוך סמים? מדוע נחשבים סמים ברוב מדינות העולם המערבי לבלתי חוקיים ומה באמת הנזק של סמים לחברה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica