חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עישון פאסיבי מסיגריה אלקטרונית מזיק או לא?

מאת: orya peryהתמכרויות13/06/20172027 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עישון פאסיבי מסיגריה אלקטרונית מזיק או לא?

 

כפי שאנו עדים בשנים האחרונות כאשר סיגריות אלקטרוניות כבשו את השוק הישראלי בסערה, במיוחד לאור המודעות נגד עישון סיגריות רגילות. עצם העובדה שניתן לעשן בסיגריות אלקטרוניות גם במקומות ציבוריים, היא זו שמראה לנו כי אין בה עישון פאסיבי בדומה לסיגריה הרגילה. אין מדובר ל טבק דלוק, כי אם על מוצר חשמלי לכל דבר ועניין שאינו יוצר ריח או שיש בו חומרים מסוכנים. אם שאלתם את עצמכם אם עישון פאסיבי מסיגריה אלקטרונית מזיק או לא, העובדות מונחות כאן לפניכם.

על פי חוק הגבלת הפרסומת לשיווק של מוצרי טבק, מגדיר החוק מהם מוצרי טבק אם מוצרי טבק ,לעישון למציצה, להרחה או ללעיסה, לרבות סיגריות, סיגרים, סיגרילות, טבק לנרגילה או  טבק למקטרת. אם הניקוטין הוא תוצר של טבק, השימוש בו הינו אסור במקומות ציבוריים בשל היותו מסוכן לאנשים הנמצאים בסביבת המעשן מה שגורם להם להיות מעשנים פאסיביים.

אדם הנמצא ליד מי שמעשן סיגריה אלקטרונית אינו יודע אם היא מכילה ניקוטין

זוהי גם נקודה חשובה, כי מי שנמצא באמת ליד מי שמעשן סיגריה אלקטרונית, אינו מריח עשן סיגריות ולבטח, אינו יודע אם הנוזל לאידוי בסיגריה האלקטרונית, מכיל ניקוטין או לא. המוצר הזה, עדיין נמצא בחיתוליו והמציאות תמיד מהירה יותר מהחקיקה עצמה. יש לדרוש פיקוח מסודר, מחקרים או איזה שהוא תקדים משפטי, על מנת שהחוק ישתנה. אם באמת הסיגריה האלקטרונית, תיחקק בחוק האוסר עישון במקומות ציבוריים,, פעולה זו תיערך שנה שנתיים מינימום. כל נושא העישון לא נועד להפסיק את העישון עצמו, כי אם למנוע פגיעה של עישון פאסיבי כפי שאנו מבינים, אז אין סיבה מהותית למניעה של עישון סיגריה אלקטרונית במקומות ציבוריים.

הצריכה והעישון של הסיגריה האלקטרונית, לא רק שמורידים את רמת הכימיקלים וכל כך הרבה חומרים רעילים שגורמים לתחלואה של סרטן ולתמותה בקרב כל כך הרבה אנשים בעולם, היא גם אינה משפיעה על אנשים שנמצאת בסביבה מהסיבה הפשוטה שאין זה עישון שנוצר מניקוטין שמגיע מהטבק ומלווה בכל כך הרבה חומרים רעילים כמו בסיגריה האמיתית.

האם עשן בלי אש נחשב לעישון פאסיבי?

זוהי בעצם שאלת השאלות, כאשר מוכח שסיגריות אמיתיות, משפיעות על אנשים שנמצאים בסביבת המעשנים סיגריות רגילות ואילו הסיגריות האלקטרוניות, ניתן לעשן אותו במקומות ציבוריים, זה בלבד, מראה כי אין השפעה של עישון פאסיבי בקרב אנשים הנמצאים ליד אלה שמעשנים סיגריה אלקטרונית. אם כך, לאחר שכבר שנים ישנו חוק עולמי שאוסר לעשן סיגריות רגילות, אז מדוע ניתן לעשן סיגריה אלקטרונית במקומות הומי אדם? אז התשובה כבר בידכם.

המאמר באדיבות חברת נאו אייר שמעניקה לכם שפע של מידע על עולם הטבק והסיגריות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת orya pery

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181345 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181617 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: orya peryתחבורה ורכב - כללי06/08/181475 צפיות
קשה לחוות את הסיטואציה שבה אתם נמצאים מחוץ לדלת המשרד או הבית, או שאתם נעולים ואינכם יכולים לפתוח את הדלת בשל צילינדר תקוע. במקרים אלה, כדאי לא להיכנס ללחץ ולהזמין את מי שמתמחה עם פריצת מנעולים. יש למצוא מנעולן זמין ומקצועי, שיש לו שם ומוניטין וכזה שידוע שהוא אמין. כולנו מעוניינים לחזור לשגרת סדר היום שלנו מהר ככל שניתן ולכן, מנעולן שיפגין זמינות גבוהה ומקצוענות, הוא זה שיוכל לספק לנו שירות יעיל.

מאת: orya peryבניין ואחזקה - כללי09/07/181463 צפיות
אפילו אם אתם עומדים לרכוש דירה מקבלן ואתם סבורים כי בגלל שהדירה היא חדשה, אין בה פגמים, אז כנראה שיש טעות גדולה בידכם. כבר היו מקרים רבים שבהם רוכשי דירות תבעו קבלנים בגלל שמאוחר יותר שכבר נכנסו לגור בדירה, גילו בה פגמים רבים, אם רטיבויות ממקומות שונים, כשלי איטום, חריגות ועוד.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181511 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

מאת: orya peryנדל"ן ומקרקעין22/01/181243 צפיות
תל אביב הינה העיר המבוקשת ביותר בארץ לרכישת או שכירות נדל"ן. אם הסטודנטים שמעוניינים ללמוד ולעבוד בעיר המרכזית ביותר בארץ, או זוגות צעירים שמעוניינים לגור בעיר בגלל הקרבה למקום עבודתם. גם משקיעים בנדל"ן מעוניינים למצוא דירות ישנות שתכנית תמ"א 38 חלה עליהן. מי שמוצא עסקה מסוג זה, יצא מורווח, היות ומדובר על עסקה שתהיה שווה בעשרות אחוזים יותר, כאשר מדובר על פינוי בינוי והערך של הדירה יהיה שווה הרבה יותר, כשהיא חדשה לחלוטין וגדולה הרבה ממה שהייתה בעת רכישתה לפני הבנייה.

מאת: orya peryחוק ומשפט - כללי17/01/181233 צפיות
נפתח נגדכם תיק הוצאה לפועל או אפילו מס' תיקים, אסור לכם לוותר. זהו תהליך, אשר מצריך איזון והמטרה החשובה בתיקים מסוג אלה היא להגיע לפירעון חובות. יש לדעת, כי קיימות הגנות רבות אשר עומדות לרשות החייב בכדי לא לפגוע בו בפגיעה כלכלית מוגזמת אם נגדו או אם נגד בני משפחתו. חשוב לנהל את התיק בדרך יעילה באמצעות עורך דין הוצאה לפועל.

מאמרים נוספים בנושא התמכרויות

מאת: עוז דוידיהתמכרויות06/04/148337 צפיות
מהי התמכרות להימורים? כיצד היא נגרמת? מהם דרכי הטיפול?

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138834 צפיות
מתי ראוי להביט ולהבחין בגודל הבעיה? התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ומכאן שחשוב לתת את הדעת ולעצור את הדברים לפני שיביאו השלכות מרחיקות לכת. כאשר מגלים ההורים ערנות מבעוד מועד, משתנים כללי המשחק. התמכרות לסמים מתחילה מגיל צעיר ביותר. חוסר הידע לעיתים מונע מההורים לתת ולהכיר בבעיה. מה נדרש על מנת שיהיה ניתן להותיר את הבעיה הרבה מאחור? כאן מגיע הרגע להגיד כי אבחון הבעיה וטיפול מוקדם, יכול לסייע ולהשאיר את ההידרדרות הרבה מאחור.

מאת: נדב יעקוביהתמכרויות29/10/138715 צפיות
אם אדם שאתם אוהבים מתגלה כמכור לסמים והדבר משתלט על חייו האישיים, הוא מחייב מבדק ואף התערבות מקצועית בהתאם. יש לא מעט מכוני גמילה מקצועיים אשר יוכלו לסייע לכם ולהעניק את הכלים הנכונים להתמודדות ארוכת טווח. התמכרות? לא כאשר אתם בוחרים מכוני גמילה ומעניקים להם את החשיבות הראויה.

מאת: bonjorהתמכרויות05/11/128874 צפיות
A true story about getting clean from drugs and staying clean. The recovery of an addict.

מאת: דניאל seoהתמכרויות17/04/119188 צפיות
הדרך הנכונה ליזום טיפול בחרדות היא דרך טראפיה רפואית. הרעיון הוא לתת לגוף להיות משוחרר לחלוטין ונינוח לגמרי.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119084 צפיות
מאז שהחל להיחקר העישון בשנות ה- 50 והשלכותיו הבריאותיות נמצא כי העישון גורם נזק לא רק לנשים מעשנות כשהן בהריון כי אם גם לעובר שהן נושאות בבטנן. למעשה העישון פוגע עוד הרבה קודם להיריון. מחקרים מראים שהעישון פוגע בפוריות הן אצל הגבר והן אצל האישה כך שבכל מצב הפסקת עישון בהיריון היא דבר נכון ומומלץ.

מאת: משה רוימיהתמכרויות12/04/119876 צפיות
מה גורם לאנשים לצרוך סמים? מדוע נחשבים סמים ברוב מדינות העולם המערבי לבלתי חוקיים ומה באמת הנזק של סמים לחברה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica