חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כוחו של הגיוס החברתי בעולם – מאמר מאת גולן שחר – מומחה לגיוס חברתי

מאת: גולן שחרהשקעות13/04/20141082 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


הפתרון המושלם לכרסום במעמד הביניים!
בהמהלך העשור האחרון ועוד לפניו התחילה המגמה שרק הלכה והתעצמה עם השנים, מגמה של כרסום משמעותי בנכסים ובהון שנמצא בבעלות מעמד הביניים בכל העולם המערבי. השיטה שאנו מאמינים בה, שתוכל לשנות סדרי עולם ולהחזיר את השליטה לידיהם של האזרחים במדינות המערביות הוא גיוס הון בעזרת הציבור, ובכך להעצים את הכח של הפרט על ידי בניית קבוצות רכישה, השקעה במיזמים, השקעה בסטרטאפים ובתעשייה .
קיימים עשרות אתרים ומשרדים ברחבי הארץ והעולם העוסקים בגיוסים חברתיים קטנים, העוזרים למוזיקאים מתחילים, עוזרים לאנשים בבעיות אישיות כמו ארגון הלוויה או חתונה ועוד.אך את העוצמה שגלומה בכח של השקעה חברתית גילינו בעת עליית השלטון של נשיא ארצות הברית (ברק  אובמה), שבשונה מכל קודמיו ,הקמפיינים עתירי הממון גויסו בעזרת אילי ההון והטייקונים, מערכת הבחירות הדמוקרטית התבצעה בעזרת גיוס חברתי, שהופץ וקודם על ידי הרשתות החברתיות ונתן משמעות חדשה ליכולת הציבורית לאחד כוחות, אפשר לשלב כסף ולהפוך אותו למנוף חזק ומשמעותי שמסוגל לשנות סדרי עולם ולהניע את הכלכלה למקומות אחרים.
אם גם לכם יש מיזם,רעיון, והינכם זקוקים ליעוץ ולתמיכה, לקידום גיוס חברתי נשמח לעמוד לרשותכם.
נשמח לעמוד לרשותכם ולהניק לכם מהנסיון הרב שצברנו בתחום הגיוס החברתי, להעניק הסברים מפורטים כיצד ניתן להקים קמפיין לגיוס חברתי, וגם אם הינכם מעוניינים להיות חלק מהשקעה חברתית ולהפוך לחלק משינוי המגמה בעולם ההשקעות נשמח לשתף אתכם בפרוייקטים שנמצאים בשלבי גיוס ולתת הסברים מפורטים מה הצעדים החשובים שעליכם לבדוק לפני כניסתכם להשקעה חברתית. התהליך של השקעה חברתית אינו כרוך בהשקעה של סכומי כסף גדולים וניתן להיות שותף במיזמים הקשורים לגיוס חברתי במאות שקלים בודדים. התהליך הינו נעים פשוט ויעיל.

גולן שחר
פרדי בביצקי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

למאמרים ופרטים נוספים כנסו לקבוצה "כסף חברתי" שם תוכלו למצוא מאמרים נוספים ולהתעדכן בכל יום בנושאים הכי אקטואלים בעולם העסקים בארץ ובעולם , כמו כמובן ללמוד על החברה שלנו אשר עתידה לקום בעוד מספר חודשים

www.facebook.com/golan.lend
או
https://plus.google.com/u/0/116933980962193122388/posts

ליצירת קשר : israel.young.investors@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גולן שחר

מאת: גולן שחרהשקעות13/04/14969 צפיות
זקוק למשקיע לעסק שלך\ מחפש השקעה ברעיון הגדול הבא. עולם המשקיעים משנה כיוון ונהיה נגיש בצורה קלה ופשוטה בפני עשרות אלפי משקיעים פוטנציאלים.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173051 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171767 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161466 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica