חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טבעות אירוסין זהב צהוב

טבעות אירוסין זהב צהוב – הבחירה המהודרת

יום החתונה הינו היום המאושר ביותר בחיי זוג חדש. קצת לפני המעמד המרגש, יש החלטה חשובה שעליהם לקחת בחשבון והיא בחירת טבעת אירוסין. בשוק של היום, יש שני סוגי טבעות מרכזיים הנבדלים זה מזה מבחינת המתכות מהם הם עשויות: טבעות אירוסין זהב צהוב וטבעות העשויות מזהב לבן.

למרות שרוב הנשים תעדפנה טבעות אירוסין העשויות זהב לבן, יש נשים רבות המעדיפות דווקא טבעות אירוסין זהב צהוב בגלל המראה האותנטי שלהן ונוכחותן המרשימה.

מה ההבדל בין סוגי הטבעות השונים?

מבחינת סוגי החומרים – טבעות אירוסין זהב צהוב מבוססות על חומר הזהב הבסיסי, כמות שהוא – המגיע בצבע צהוב. זהב לבן לעומת זאת, מיוצר מתערובת מתכות המתווספות לזהב הצהוב המקורי.

הטבעות השונות נבדלות אלה מאלה גם מבחינת קראט הזהב. קראט הזהב הינו הדרך למדוד את איכות הטבעת, ולרוב – ככל שרמת הקראט יותר גבוהה כך הטבעת נחשבת ליוקרתית ואיכותית יותר. בטבעות אירוסין העשויות זהב צהוב מומלץ לשקול בחירת רמת קראט גבוהה במיוחד. טבעת אירוסין העשויה זהב צהוב, המיוצרת מכמות קראט גבוהה הינה בעלת מראה עמוק וחי יותר, המעניק הדר ופאר לעונדת אותו.

כיצד נבחר טבעות אירוסין זהב צהוב?

כשאנו מגיעים לבחור את הטבעת עבור המיועדת, מומלץ להגיע לכמה חנויות תכשיטים המציעות טבעות אירוסין ולהשוות ביניהם. ההשוואה תיסוב סביב סגנון הטבעת, מחירה והתאמתה לטעם האישי של המדוברת.

ישנם סגנונות שונים עבור טבעות אירוסין העשויות זהב צהוב: יש טבעות סולידיות העשויות חישוק ובמרכזן יהלום בודד, ויש טבעות המעוצבות שעל גביהן כמה יהלומים מסוגים שונים. בעת בחירת הטבעת, יש לשים לב לסגנון האישי של בת הזוג. אם בת הזוג נוטה להתבלט ולהתלבש בסגנון פתוח ומשוחרר – מומלץ להתאים עבורה טבעת מעוצבת המעוטרת ביהלום גדול או כמה יהלומים. במידה ובת הזוג מאופיינת בסגנון קלאסי ושמרני, יש להניח שטבעת פשוטה שבמרכזה יהלום בודד וקטן – תהלום אותה יותר.

לסיכומם של דברים, על ידי יישום העצות שבמאמר זה, תוכלו לבחור טבעת אירוסין איכותית המתאימה באופן מושלם לבן הזוג.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.redfin.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת amirdadon90

מאת: amirdadon90סרטן21/03/171816 צפיות
אין ספק שאחת מהמחלות המטרידות ביותר בעידן שבו אנחנו חיים זו מחלת הסרטן על כל גווניה השונים.

מאת: amirdadon90עסקים - כללי21/02/171251 צפיות
דמיינו שאתם באים לפגישה. אתם מגיעים למקום חדש, לא מוכר. אתם מנסים להתמצא ולהגיע לחדר בו נקבעה לכם הפגישה, אך אתם לא מסתדרים.

מאת: amirdadon90פיננסים וכספים - כללי 01/02/171861 צפיות
אין ספק כי תחום הרכישות באינטרנט הינו תחום שהפך להיות נפוץ ופופולארי מאוד בשנים האחרונות.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: amirdadon90הריון ולידה25/01/172149 צפיות
כאשר מגיע לו הרך הנולד, נשאלת השאלה היכן המקום המומלץ ביותר לקנות עבורו את המוצרים שהוא כה צריך.

מאת: amirdadon90הריון ולידה24/01/171813 צפיות
במידה והתינוק שלכם נמצא בשלבי התפתחות שדורשים מוצרים ספציפיים, אתם תוכלו פשוט לנסות ולחפש מוצרי תינוקות שיוכלו לעזור לו בהתפתחות על הצד הטוב ביותר, וזה ללא ספק משהו שעשוי להשביע את רצונכם בסופו של דבר ולראות את התינוק שלכם גדל בהתאם לציפיות שלכם.

מאת: amirdadon90יחסי ציבור17/01/175608 צפיות
דודי מליץ הוא אחת ההוכחות היותר משכנעות ליכולת של אדם להשתנות, גם אם התקשורת מנסה להעמיד אותו על משבצת מאוד ספציפית ולהדביק לו תווית מסוימת.

מאמרים נוספים בנושא טבעות אירוסין ונישואין

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205025 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204985 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182372 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: כותבים תחלסטבעות אירוסין ונישואין01/10/161966 צפיות
הגיע הזמן ואתם בשלים להצעת נישואין, ההוצאות הגדולות מתקרבות ביניהם רכישת טבעת אירוסין. ההתלבטות היכן לרכוש טבעות אירוסין גורמת לכם כאב ראש לא קטן, מאחר שיש המון חנויות תכשיטים פזורים בכל הארץ. כאן נבהיר לפניכם כמה עובדות אותם לא שמעתם מעולם, הסוד היכן המקור לרכישת טבעות אירוסין בזול? זכרו זול לא בהכרח אומר שתרכשו טבעת אירוסין לא מכובד, זול במאמר זה יבהיר את פער המחירים בשיטת הקנייה הישירה.

מאת: רוני הכהןטבעות אירוסין ונישואין10/06/161888 צפיות
רוצים לגמרי להפתיע עם עיצוב שאפשר למצוא רק אצל חנות של תכשיטי מעצבים? כדאי שתדעו מה הסגנון של האישה שאותה אתם מעוניינים להפתיע על מנת שהסגנון המאוד ספציפי של מעצב תכשיטים יהיה רלבנטי עבורה.

מאת: kereninaטבעות אירוסין ונישואין07/09/152684 צפיות
התארסתם ? מזל טוב! הנה המדריך המלא איך לבחור טבעת אירוסין

מאת: Guy Dinayטבעות אירוסין ונישואין20/07/151970 צפיות
כאשר הנך מעוניין להפתיע את חברה שלך בהצעת נישואין עם טבעת אתה עלול לבחור טבעת שהיא לא תאהב. קיים מגוון עצום שלטבעות יהלומים בעיצובים שונים, סגנונות שונים ושילובים נהדרים. עכשיו השאלה- איך בוחרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica