חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם אפשר למצוא משרד להשכרה ברמת גן בתקציב נמוך?

מאת: אליאב יעקבשיפוצים14/04/2014667 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רבים מחפשים משרדים להשכרה ברחבי הארץ ובמיוחד בגוש דן. זהו מרכז העסקים והמרכז המסחרי של ישראל. במיוחד, מחפשים רבים  משרד להשכרה ברמת גן. האם ניתן למצוא משרד כזה בתקציב נמוך, או אפילו בזול? להלן כמה הצעות כיצד לעשות זאת.


איתור משרדים העומדים להשכרה הרבה זמן


חפשו בלוחות המודעות ברשת כמן למשל בווין-טווין או ביד 2, משרד להשכרה ברמת גן שכבר מתפרסם הרבה זמן. אם אתם רואים שהמשרד עדיין לא הושכר זה המקום לבקש פגישה עם המשכיר, ולנסות להוריד אותו במחיר באמצעות משא ומתן. כמובן שהוא ינסה להתעקש על המחיר שהוא דורש, אך הבהירו לו שכבר זמן רב המשרד שלו עומד בשיממונו והוא מפסיד הכנסות עם כל חודש שעובר. אחרי הכל משרד להשכרה ברמת גן יכול להכניס לו סכום נאה כל חודש, וחבל שהא יפסיד אותו.


מקומות פחות מבוקשים


שיטה נוספת לאתר משרד להשכרה ברמת גן במחיר זול למדי, היא לחפש משרד כזה באזורים פחות מבוקשים, לאו דווקא אזור הבורסה או הקניון, למשל, שם דמי השכירות גבוהים, כי אלו מרכזים מסחריים שוקקים והומי אדם. אם למשל נצליח למצוא, אולי אפילו באמצעות חברים שיש להם משרדים ברמת גן או באזור, משרד להשכרה ברמת גן באזור פרברי שמעט מרוחק ממרכז העיר, הרי שנוכל לשכור אותו בזול.


לשכור לפני שהמשרד פורסם


שיטה טובה נוספת למצוא משרד להשכרה ברמת גן במחיר נמוך למדי, הוא לאתר משרד כזה עוד לפני שהוא פורסם להשכרה, לשם כך, פשוט עשוי סיבוב בעיר, במשך יום או יומיים, ושאלו את בעלי העסקים באזור אם הם מכירים משרד שעומד להתפנות משוכריו בקרוב. הם יוכלו לומר לכם אם יש משרד כזה. אם כן, גשו למשרד ובדקו אותו. אם הוא מתאים לצרכים שלכם, כדאי לתאם פגישה עם הבעלים ולנסות להשיג אותו במחיר זול. הבעלים לא יצטרך לפרסם את המשרד ולבזבז זמן להראות אותו ללקוחות שונים, ועל כן הוא יכול לבוא לקראתכם במחיר, וכך תוכלו למצוא משרד להשכרה ברמת גן (אן בכל עיר אחרת למעשה) בזול למדי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ייעוץ והכוונה לכלל בעלי המקצוע והשירותים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אליאב יעקב

מאת: אליאב יעקבציפורניים04/08/141152 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר מה הוא פדיקור, למה משמש וכיצד לבחור מומחה בתחום.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14959 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבייעוץ עסקי27/07/14964 צפיות
במאמר הקרוב ננסה להסביר בקצרה מהוא ייעוץ עסקי, כיצד לבחור בחברה שעוסקת בתחום ואיך תוכלו להרוויח מייעוץ שכזה.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144968 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבעסקים קטנים ובינוניים28/05/141024 צפיות
כאשר אנו עוברים דירה, אין לנו בדרך כלל בעיה לבצע לבד פינוי דירה. אנו מעמיסים את כל התכולה על טנדר ששאלנו מחבר, ומעבירים אותה לבית החדש. עם זאת, ישנם כמה מקרים, שבהם נצטרך להזמין שירות מקצועי של פינוי דירה. על אילו מקרים מדובר? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבצרכנות24/05/141443 צפיות
ישראלים רבים אוהבים לערוך פיקניקים, ולעשות "על האש". אבל כידוע, לא חייבים לצאת לחיק הטבע כדי לערוך פיקניקים כאלו. ניתן לעשות זאת גם בחצר, או אפילו במרפסת, באמצעות גריל גז. כיצד לקנות גריל גז איכותי? על כך במאמר שלפניכם.

מאת: אליאב יעקבשלטון מקומי17/05/144793 צפיות
זוגות צעירים רבים שואלים את עצמם איפה כדאי לגור, וזו אכן החלטה חשובה מאין כמותה. אם גם אתם נתקלים בדילמה כזו, המאמר הבא מיועד עבורכם. הוא ימנה את השיקולים העיקריים, החשובים לצורך קבלת החלטה מושכלת בנושא חשוב זה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232619 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223287 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212871 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211344 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211224 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201398 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201131 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica