חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

להרוויח כסף בבורסה/ יוטרייד בית השקעות?

מאת: דניאל seoמיסים - כללי26/04/20142623 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אומרים לאדם הפשוט, להשקיע כסף בבורסה, ברוב המקרים הוא יחשוש מכך. יש לא מעט סיבות ואף הצדקות מדוע. אבל אסור לשכוח, כי בבורסה מתגלגלים מידי יום עשרות מיליארדי דולרים ולמרות המפלות הקשות שקרו במהלך השנים, עדיין מדובר על זירת מסחר שאם יודעים להתנהל בה נכון, אפשר להרוויח בה יפה, במיוחד כאשר מחפשים אפיקי השקעה.

באופן כללי, רוב האנשים חוששים כי כאשר הם יפקידו את הכסף שלהם בידיים אחרות, אז יקרה מצב שמנהל תיק ההשקעות לא יגן על כספם כמו שצריך, שכן כבר הוכח שאין ממש כסף בין ביצועים של בתי ההשקעות לבין דמי הניהול אותם הם מנכים גם אם תיק ההשקעות מפסיד.

אנשים לפעמים מנסים את מזלם לבד בבחירת אפיקי ההשקעה שלהם, אולם אין הם יכולים להיות זמינים כל הזמן במשך 24/7 על מנת לבצע שינויים בתיק במידה ויש צורך בכך. כמובן, שגם במידה ומנהל ההשקעות מנהל את התיק כראוי, לפעמים התגובה שלו לבורסה תהיה איטית יחסית והתיק יפסיד בכל מקרה.

אז מה עושים?

ובכן, כבר הוכח שמחשבים יכולים לבצע פעולות במהירות האור במידת הצורך. כאשר מדובר על שוק ההון, יש בתי השקעות שעובדים בשיטות מסחר אוטומטיות המבוססות על אלגוריתמים שונים שיודעים למצוא ולזהות שינויים ומגמות המתרחשים בשוק, ולדעת לבצע פעולות בזמן אמת על פי זה. זוהי לא המצאה, אלא מציאות.

בארץ, רק יוטרייד בית השקעות, עובד באמצעות שיטת האלגו-טריידינג, אותה שיטת מסחר אוטומטית שצוינה. מדובר על שיטה שכבר הוכיחה את עצמה לא פעם, וזוהי שיטה לא רעה בכלל להרוויח כסף, גם כאשר השוק נמצא בירידה, שכן הפקודות שמתבצעות על ידי מערכת המסחר האוטומטית, מתבצעות כל כך מהר על מנת לגרום לכך שתיק ההשקעות ירוויח.

הלקוח החשוב ביותר

באופן כללי, רוב האנשים בארץ לא ממש אוהבים את בתי ההשקעות. הסיבה לכך, היא התחושה שאלו לא ממש מגנים על כספם של המשקיעים (הלוואות בסכומי עתק לאנשי עסקים שירדו לטמיון) וכן דמי הניהול הגבוהים הנגבים מהלקוחות, בלי ממש להוכיח את ביצועים כל הזמן גורמים לאנשים לאבד אמון בבתי ההשקעות, למרות שאי אפשר כל כך בלעדיהם.

לפי דברי אביב טלמור, מנכ"ל יוטרייד בית בשקעות, מציע שיטה שונה לחלוטין שבה מבחינתו הלקוח הוא המרכז. לא תמצאו דמי ניהול על תיקי ההשקעות אלא אך ורק דמי הצלחה שינוכו רק אם תיק ההשקעות ירוויח. זהו יתרון משמעותי וחשוב, שכן לאורך זמן, דמי ניהול גבוהים יכולים להסתכם בכמה עשרות אלפי שקלים שיכלו להיות של הלקוחוץ

יוטרייד בית השקעות

 



תגיות המאמר: יוטרייד, אביב טלמור


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196075 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191322 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161439 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161887 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162134 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162242 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162085 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא מיסים - כללי

מאת: איתמר כוכבימיסים - כללי03/09/201686 צפיות
מילת הקסם "קורונה" מייצרת רעיונות חיוביים עבור מי שמחזיק מזומנים בשטרות שונים בביתו או בכל מקום מסתור כגון כספות או "מתחת לבלטות". ההערכה המינימלית הינה כי קיימים לפחות 10 מיליארד שקלים במזומן המוסתרים במטבעות שונים בכספות, בבתים ובמקומות מסתור, אך ייתכן שהסכומים אף גבוהים עוד יותר.

מאת: שלום כהןמיסים - כללי09/11/171781 צפיות
לאימהות צעירות קשה לפעמים לשלב בין המשפחה וגידול הילדים לבין קריירה. כל אם שרוצה לצאת לשוק העבודה ולפרנס את עצמה ואת המשפחה שלה יכולה לעשות זאת על ידי לימודים של מקצוע מעשי. לימודי הנהלת חשבונות הם דוגמא ללימודי מקצוע מעשיים שיכולים לאפשר לאימהות רבות לרכוש מקצוע שיהיה להם נוח לעבוד גם לצד גידול וטיפול בילדים שלהן. השעות שבהן מנהלות חשבונות עבודות הן נוחות מאוד והן פעמים רבות כוללות משרת אם – כלומר משרה בה עובדים עד השעה 15:00 בצהריים – בדיוק בזמן לאסוף את הילדים מהצהרון והגן שלהם.

מאת: רוני הכהןמיסים - כללי22/09/162704 צפיות
חשוב מאוד טרם חתימה על הסכם העסקה שכזה לבדוק את התנאים עבור קבלת האופציות, המימוש, תנאי המיסוי והכמות של האופציות שמקבל העובד לרשותו

מאת: אבי דוידימיסים - כללי31/08/162730 צפיות
בקצרה על ייעוץ מס לגיל הפרישה, מה עליכם לדעת?

מאת: אבי דוידימיסים - כללי21/06/162615 צפיות
בקצרה בעד ונגד החוק לעידוד השקעות הון בישראל - מה אתם חושבים בנושא?

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי30/12/152600 צפיות
תיקון 206 לפקודת מס הכנסה[1] הינו תיקון עקיף לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 13 והוראת שעה), התשע"ו-2015. תחילתו של התיקון מיום פרסומו ב-5.11.15.

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי07/09/153023 צפיות
חוקי המס מעודדים צבירת חסכונות בקופות גמל במשך שנות העבודה והפעילות, כך שישמשו בעתיד, בעת הפרישה, למקור הכנסה ומחיה. קיימים סוגים שונים של קופות גמל: קופת גמל לקצבה, לפיצויים, לחופשה, קרן השתלמות או קופת גמל לכל מטרה אחרת דומה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica