חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אופי האדם לסגנון של הריהוט במשרדו

מאת: tkidumעסקים בינלאומיים05/11/20138096 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריהוט למשרד זה לא פחות חשוב מריהוט לבית, ישנם המון אופציות לריהוט משרדי, החל משולחן משרדי, ארונות במשרד, כסאות משרדיים ועוד.

לריהוט משרדי יש אינסוף סגנונות החל מסגנון מודרני עדכני עם ריהוט בגוונים של שחור או לבן או שילוב של שניהם, קווים ישרים, חיתוכים וקוויים ישרים, ריהוט סטנדרטי של צבעי עץ עדינים בשילוב עור ועד ריהוט בסגנון כבד ועתיק בסגנון של גוונים חומים ובורדו ובשילוב רהיטי עץ כהים בצבעי דובדבן.

ריהוט משרדי יכול להתבטא בכל מיני דרכים, יתכן והמשרד הוא בבית ויהיה צורך לשלב למשל ארונות במשרד שיתאימו לאשר הריהוט בבית, לכן ריהוט למשרד בהחלט דורש הרבה מחשבה.

אם המשרד ממוקם בבניין משרדים והבניין מעוצב בצורה מודרנית ומוארת עם חלונות גדולים וקירות לבנים חלקים, אורות ספוטים גבוהים, יהיה מאוד קשה לשלב ריהוט עתיק וכבד כך, ולכן ריהוט משרדי צריך למצוא את המקום הראוי לו הן מבחינת האישיות של בעל המשרד והן מבחינת השילוב של ריהוט למשרד לאופי המבנה.

אנשים שאוהבים להשתמש עם ריהוט משרדי כבד ועתיק לרוב רוצים לשדר יוקרה ועושר, ועוצמה. ריהוט משרדי כבד משדר כוח, עוצמה ויכולת כלכלית גבוהה.

אנשים שאוהבים להשתמש עם ריהוט משרדי בקווים חלקים, ישרים, קו מודרני, בגוונים של שחור או לבן או שילוב של שניהם, רוצים לשדר אסתטיקה, עיצוב בגובה העיניים, ישירות בעיצוב, לשדר עדכנות, למשל, ארונות במשרד בקווים ישרים, בצבעים חלקים ובחיתוכים אחידים משדרים באופן אוטומטי מודרניזציה וחיבור לעולם ההייטק העכשווי, זה בעצם מה שרוצה ליצור אדם המחליט לעצב משרדו בסגנון מודרני, אך בהינתן שהבניין בו ממוקם המשרד הינו עתיק, בן הרבה שנים יהיה קשה לעצב משרד עם ריהוט משרדי מודרני מפני שאין הרבה חלונות והבניין מעוצב בסגנון שונה מהעיצוב המודרני.

ומאידך, אנשים שבוחרים לעצב את משרדם בסגנון סטנדרטי ומשתמשים עם ריהוט למשרד בסגנון פשוט, במחירים סבירים סביר להניח כי אנשים כאלה רוצים לשדר שירות בגובה העיניים, רוב הסיכויים כי משרד כזה מתעסק עם אנשים פשוטים ולא מעוניין לשדר יוקרה או כוח.

 

חשוב להתאים את אופי המשרד לריהוט למשרד שלו, כי איך שהמשרד יעוצב זה מה שהוא ישדר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153257 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152533 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152356 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158244 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא עסקים בינלאומיים

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים01/11/161459 צפיות
שירותי תרגום על ידי מתרגמים מקצועיים, מאפשרים לקבל תרגום מדויק ונכון, של מסמך. תרגום מסמך משפה אחת, לשפה אחרת, כדאי לבצע בעזרת חברת תרגום, שמעסיקה מתרגמים מקצועיים, שמיומנים בביצוע עבודת תרגום.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים08/11/152373 צפיות
שירותי תרגום עבור ישראלים, מאפשרים לבצע תרגום של מסמך, או תרגום סימולטני של דברים שנאמרים בזמן שיחה. שירותי תרגום מצריכים מתורגמנים ששולטים היטב בשתי שפות שונות (ברמת שפת אם). תרגום מסמך, דורש יכולת גבוהה של התבטאות בכתב, כולל הבנה של מושגים שונים שיש במסמך המיועד לתרגום. תרגום סימולטני, דורש יכולת חשיבה מהירה, ויכולת ניסוח מהירה.

מאת: ליאורעסקים בינלאומיים06/07/151866 צפיות
תרגום עברית אנגלית בראשון לציון, מאפשר לתרגם מסמכים שונים, מעברית לאנגלית, או הפוך. השפה האנגלית, נחשבת כיום לשפה בינלאומית, בגלל הדומיננטיות של ארצות הברית בעולם. בעולם יש כ-400 מיליון אנשים, ששולטים באנגלית ברמת שפת אם.

מאת: Alex Admonעסקים בינלאומיים05/01/151852 צפיות
אם המילים "ספא ים המלח" מעלות בך אסוציאציות של מים חמימים, טיפולים מפנקים ומנוחה מושלמת לגוף ולנפש, אתה מוזמן להכיר את הפן האחר שלהן: הזדמנות להרוויח, והרבה. כיצד? שיווק מוצרי ים המלח בסיטונאות!

מאת: דוד כהןעסקים בינלאומיים26/04/146601 צפיות
מהו רילוקיישן, כיצד הוא משפיע על המשפחה ועל סביבת העבודה, כיצד להערך בצורה טובה לפני ביצוע רילוקיישן, ועוד.

מאת: ישראל סבאעסקים בינלאומיים13/02/148356 צפיות
תרגום עוקב שווה תרגום סימולטני, לא? אז זהו - שלא! חברה שמזמינה שירותי מתורגמנות חייבת לדעת מה ההבדל בין שתי השיטות ומהו השירות היעיל והחסכוני ביותר עבורה. המאמר נותן כמה עצות טובות בנושא.

מאת: שירי נתןעסקים בינלאומיים12/01/148413 צפיות
אוסטרליה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם כיום. מספר עולה של מעסיקים ישראלים מחפשים עובדים בתחומים רבים, החל מהייטק וIT עד למכירות ומלצרות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica