חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חדר כושר לעובדים

בשנים האחרונות יותר ויותר חברות מבינות כי עליהן לדאוג לבריאות העובדים אשר מועסקים בחברה.
מחקרים רבים שנערכו בנושא, מגלים כי לבריאותם התקינה של העובדים יש השפעה רבה על יעילות החברה, ואיכות התפקוד שלה. הסיבה לכך פשוטה , כאשר העובדים סובלים יותר ממחלות וכאבים, הם נעדרים יותר מהעבודה, וגם כאשר הם מגיעים, איכות העבודה שלהם נפגמת, מאחר שרבים מהעובדים בחברות שוהים בתפקידם שעות רבות וימים רבים בשבוע.

לחברה ולצורת העבודה יש השפעה רבה על בריאותם ולכן, יכולות חברות באמצעות הפנמה של מספר כללים ונהלים, לסייע לעובדים לשמור על בריאותם. ראשית, על העובדים לקבל מהחברה סביבת עבודה נוחה, בריאה ומותאמת בהתאם כמובן לסוג העבודה שהם מבצעים: אם מדובר בעבודה פיזית, יש לאפשר להם מנוחה ולדאוג לכך שהם מבצעים אותה בצורה בטוחה ונכונה. גם כאשר לא מדובר בעבודה פיזית, אלה בעבודה משרדית, עדיין חשוב להקפיד כי לעובדים תהיה סביבה ארגונומית ונוחה, שכן עבודה מול מחשב יכולה לגרום בסופו של דבר לכאבים, ובוודאי כאשר מדובר באזורי הגב או הידיים, שנתונים תחת עומס רב.

בנוסף חברות יכולות לסייע לעובדים לא רק להימנע מפגיעות וכאבים, אלא גם לשפר את מצב בריאותם, למשל, באמצעות ארגון של סדנאות מיוחדות, ימי בריאות, הרצאות, ובמקרים של חברות גדולות ניתן לארגן אזור בחברה שישמש את העובדים לצרכי פעילות גופנית. בחברות הייטק ומפעלים גדולים הדבר הופך למקובל יותר ויותר, כאשר העובדים יכולים לבצע פעילות גופנית באמצעות חדרים המותאמים לכך, או אפילו חדר כושר לעובדים. הדבר מסייע להם לשמור על בריאות תקינה ומקל עליהם לשמור על כושרם הגופני. העלות של ההקמה והתחזוקה יכולה להיות לא נמוכה, אבל בטווח הארוך משתלמת ומתקזזת עם העלות האלטרנטיבית של אובדן ימי עבודה ופגיעה בכושר העבודה של המועסקים בחברה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סנונית שירותי תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת snunit

מאת: snunitלימודי תעודה ומקצוע18/03/14946 צפיות
כל מה שרציתם לדעת על לימודי הנדסאי חשמל

מאת: snunitעובד-מעביד13/03/148246 צפיות
אם אתם מחפשים דרך לשבור את השגרה באירוע חברה ולהוסיף קצת פלפל, שווה לכם לשקול להוסיף לאירוע שאתם מארגנים גם סדנא.

מאת: snunitעובד-מעביד12/03/148192 צפיות
כיצד תשמרו על בריאות העובדים בחברה שלכם?

מאת: snunitתכשיטים06/03/141045 צפיות
טבעות אמצע ועגילי טבעת - קבלי את הטרנדים החמים בעולם התכשיטים

מאת: snunitתכשיטים06/03/14929 צפיות
החלטתם להציע לה להתחתן? מזל טוב, במאמר הבא תקבלו מספר טיפים חשובים לרכישת הטבעת

מאת: snunitלימודי תעודה ומקצוע26/02/141015 צפיות
יש לכם משיכה לעולמות הפיננסיים ואתם מחפשים מקצוע שיוביל אתכם לקריירה בתחום? כדאי לכם להירשם ללימודי ביטוח.

מאת: snunitלימודי תעודה ומקצוע05/02/14939 צפיות
חולמת לעצב תכשיטים? רוצה לפתוח עסק של תכשיטים מעוצבים או לעצב תכשיטים עבורך על פי טעמך האישי? כדאי לך להירשם ללימודי צורפות.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204895 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205454 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172872 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173431 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173887 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173691 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163119 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica