חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מצבר לרכב המדריך למתחילים

קיבלתם או רכשתם רכב חדש, הרכב הראשון בבעלותכם, אין ספק שרכב ראשון הוא שימחה גדולה והתרגשות גדולה כפליים. הסוף לאוטובוסים, מוניות שירות ורכבות. יותר לא צריך להגיע לפני הזמן לתחנה, ולחכות לאוטובוס עד אין קץ. או להגיע לתחנה ולגלות שכרגע עבר האוטובוס ועכשיו יש לנו לפחות עוד 20 דקות להמתין.

מעכשיו יש לנו רכב משלנו, אנחנו אדונים לעצמנו, ניידים ולא צריכים לבזבז זמן יקר בנסיעה ארוכה ומייגעת עם עצירה בתחנות מרובות ולחכות שההיא עם העגלה תרד.

אז אם זה רכב ראשון שלכם יש כמה דברים שעליכם לדעת:

מצבר הינו החלק הכי חושב ברכב, הוא הלב של הרכב, בלי מצבר לרכב האוטו לא יניע. לכן צריך לטפל בו בתדירות ולדאוג להחליפו בזמן. מניסיון שלי הדבר האחרון שאתם רוצים זה לנסות להניע את הרכב בבוקר ולגלות שהלך לכם מצבר לרכב, ועכשיו צריך לקנות חדש, לחכות לגרר, ולבזבז חצי יום בגלל האוטו. או במקרה הכי גרוע שבאמצע פקק ארוך ומייגע בדרך הביתה הרכב עושה רעשי גסיסה ולא מניע.

אורך חיי מצבר לרכב- אורך חייו של מצבר איכותי הינו עד 4 שנים, לרוב בגלל חוסר טיפול נכון ותקופתי חייו מתקצרים.

החלפת מצבר- לא מומלץ לבצע החלפת מצבר לבד, גם אם ראיתם סרטון ביוטיוב שמפרט צעד צעד איך לבצע את החלפה, אל תיקחו סיכון ותנו לבעל מקצוע לעשות זאת, חיבור לא נכון יכול לגרום לקצר, ולקצר את אורך החיים שלו באופן משמעותי.

בדיקות מתח- מומלץ אחת לכמה חודשים לקחת את הרכב לבדיקת מתח המצבר, מתח גבוה או נמוך, יכול לגרום נזק לאורך זמן וחשוב לטפל בבעיה לפני שיגרם נזק משמעותי לרכב.

בדיקות מים- מצברים נוטים לאבד מים במשך הזמן, במיוחד בחודשי הקיץ החמים מאוד בישראל (קחו בחשבון שבישראל יש יותר קיץ מחורף), המים מתאדים וגורמים לחוסר מים במצבר, לכן חשוב אחת לכמה חודשים, ובקיץ בתדירות יותר גבוה לבדוק מים, במידה ויש חוסר מתחת לקו המסומן כמפלס מים תקין, יש למלא מים, חשוב לזכור להשתמש במים מזוקקים בלבד, לא מי שתייה ולא מי ברז.

בדיקת ניקיון- כמו כל חלק מתחת למכסה מנוע גם המצבר מתמלא אבק, פיח וקורוזיה, חשוב אחת לחצי שנה לנקות את הלכלוך שיצטבר בין החיבורים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רותם וובז

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רותם וובז

מאת: רותם וובזאורטופדיה ופיזותרפיה01/09/142686 צפיות
כל לילה אנו פוגשים את המזרון שלנו, השינה היא הדרך הטובה ביותר להפיג מתחים, לשים בצד את כל הדברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום ופשוט להירגע.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143391 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: רותם וובזימי הולדת01/09/142141 צפיות
כולנו יודעים שבלונים הם חלק בלתי נפרד מימי הולדת, אך לא הרבה יודעים שמעבר לקישוט על בלונים ליום הולדת ניתן לעשות גם הפעלות לילדים בעזרת בלונים.

מאת: רותם וובזרהיטים17/08/142147 צפיות
החלטתם להתחדש במזרון חדש, אתם רוצים מזרון טוב ואיכותי שיחזיק מעמד לעשר שנים ואף יותר, מצד שני אתם מחפשים לצמצם בעלויות עד כמה שניתן. האם זה אפשרי? לקנות מזרון איכותי בחיר זול יחסית?

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין17/08/141413 צפיות
שמחפשים טבעות אירוסין, מחפשים טבעות העלות מראה יוקרתי ועשיר, המושג טבעות אירוסין זולות מעלה בנו קונוטציות לא טובות, כאילו מדובר באיזה זיוף, כי הרי טבעות אירוסין כוללת יהלומים שנחשבים כיקרים ונדירים, אז איך ניתן לשייך את המושג טבעות אירוסין עם המילה זולות.

מאת: רותם וובזבניין ואחזקה - כללי17/08/141470 צפיות
איך באר שבע הפכה בשנים האחרונות להשקעה בטוחה ומבוקשת בתחום הנדל"ן? בזכות שדרוג משמעותי של פני העיר ושכונות מגורים, בניית מעגל תעסוקה שהולך ומתרחב עם השנים וכמובן מחירים נמוכים יותר אל מול פריפריות אחרות באזור המרכז.

מאת: רותם וובזטבעות אירוסין ונישואין14/08/141079 צפיות
אתם עומדים מול אחת הקניות הכי חשובות שתעשו טבעת אירוסין, אולי אחת מהבחירות הקשות ביותר שגבר עושה.

מאמרים נוספים בנושא תחבורה ורכב - כללי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213562 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי31/12/204155 צפיות
יש עוד אפשרות לנוע במרחבי העיר, והיא כוללת שימוש בקלנועיות המונעות על ידי שימוש בחשמל ואותן רואים יותר ויותר בדרכים עם דגמים חדשים שמגיעים אל הארץ מידי שנה.

מאת: עידן שלומןתחבורה ורכב - כללי24/05/205073 צפיות
במידה ואתם תושבי קרית מלאכי ואתם מעוניינים להתנייד בקלות אתם מוזמנים לעשות זאת באמצעות מונית ספישל שניתן להזמין 24 שעות ביממה.

מאת: SEONET קידום אתריםתחבורה ורכב - כללי07/03/192539 צפיות
רכישת רכב יד 2 היא הוצאה גדולה שרובנו חוסכים כסף לקנית הרכב. כיום סוכנות הרכב אוטוקאר מאפשרים לכם לבחור בין צבחר של דגמי רכבים וכל זאת במימון מלא של הקניה. לא תבואו?

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי18/11/181357 צפיות
רכבים שמגיעים כמו קיה הקוריאנית עם מחיר בהישג יד, כאשר מעבר לכך מדובר ברכב שקורא נכון את השוק ומביא את הפתרון בכל שנה מחדש.

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי28/09/181318 צפיות
חלפים לרכב

מאת: עופר שלותחבורה ורכב - כללי27/08/181521 צפיות
חלפים לרכב לא בכל מקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica