חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול באקנה לנערים מתבגרים כדאי להתחיל בזמן

מאת: sharonkal80טיפול בעור03/06/2014925 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אקנה זו תופעה ידועה מאוד שלא מעט אנשים סובלים ממנה, והיא באה לידי ביטוי על ידי פצעונים שונים שמופיעים על העור, ובדרך כלל מדובר על עור הפנים. יש לכם ילדים מתבגרים והם מתחילים לסבול מאקנה ברמה קשה? אם כך, אתם, בתור ההורים שלכם חייבים להיות מודעים לכך שיש טיפול באקנה שיכול להיות יעיל. הטיפול באקנה זה לא דבר שכדאי לזלזל בו וגם בפירוש לא כדאי לדחות אותו, כי אשים שלא מטפלים באקנה שלהם כמו שצריך עלולים להגיע למצב שבו יש להם צלקות על הפנים אשר מלוות אותם למשך כל החיים. בעידן שבו הטכנולוגיה נמצאת בכל פינה אין כל טעם לוותר על טיפולים יעילים באקנה, אז למה אתם מחכים? עזרו עוד היום לילדים המתבגרים שלכם למצוא את הטיפול היעיל ביותר עבורם.

טיפול באקנה מתחיל בקרמים ומשחות

אם חשבתם לרגע שטיפול באקנה חייב להיות כבר מההתחלה טיפול שכולל אנטיביוטיקה שלוקחים בכדורים, אז כדאי שתדעו שאתם טועים, כי היום יש גם דרכים אחרות להתמודד עם התופעה הזאת. ראשית, כדאי לנסות משחות וקרמים שונים, כי למעשה הרבה מאוד מבני הנוער שיש להם פצעי בגרות מצליחים להעלים אותם בעזרת משחות שונות. שנית, לא חייבים לנסות טיפול באקנה שכולל כדורים, כי אפשר פשוט לפנות אל קוסמטיקאית רפואית שתוכל להמליץ על טיפול יעיל שיתאים לכל אחד מהנערים המתבגרים.

טיפול בעזרת פילינג וקילוף

מה שיכולה לעשות הקוסמטיקאית הרפואית עבור הילדים המתבגרים שלכם זה לטפל להם באקנה בצורה מקצועית ביותר, כאשר הדבר הראשון שהיא תוכל להציע להם זה פילינג וקילוף על העור. הפילינג הוא טיפול באקנה יעיל ביותר, כי למעשה על ידי קילוף העור אפשר להחיות את העור מחדש, לטפח אותו ולגרום לו להיות הרבה יותר בריא. בנוסף לכך, הקוסמטיקאית הרפואית תוכל להסביר לילדים שלכם כיצד לטפל בפנים שלהם בצורה נכונה יותר כדי שהאקנה לא יחזור, ואין ספק שהשילוב של הכול ביחד יגרום לכך שהילדים שלכם יוכלו ליהנות מעור נקי ויפה הרבה יותר.

חשוב לזכור כי אקנה זאת לא מחלה מדבקת או סופנית. זה בסך הכול חיידק שמגיע או מתפתח וניתן לטפל בו וכמובן למגר אותו בצורה יחסית פשוטה ויעילה. כל מה שצריך זה לגשת בזמן לקוסמטיקאית רפואית שתאבחן ותבנה תכנית שיקום וריפוי יעילה. אם הכול פעול כשורה אז תוך חודשיים- שלושה כבר לא יוותר זכר לתופעה המעיקה.

למאמר נוסף על טיפול באקנה

אשמח לעמוד לרשותכן בכל סוגיה ושאלה.


שלכון ובשבילכן,

שושי קורן.

קוסמטיקאית רפואית חולון.


טל: 052-3354558

אימיל: yofikoren@walla.com

 



תגיות המאמר: טיפול באקנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון קל לשירותכם,

אחלה יום!!!

הלבנת שיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת sharonkal80

מאת: sharonkal80קייטרינג02/09/141934 צפיות
אחת מהאופציות הפופולאריות העומדות לרשותכם היא קייטרינג חלבי. קייטרינג של מוצרי חלב הפך להיות פופולארי מאוד באירועים בשנים האחרונות ויש לכך מספר סיבות.

מאת: sharonkal80שיפוצים31/08/14885 צפיות
בנייה בעץ יכולה להיות בנייה של צימרים או בתי מגורים. הבנייה יכולה להיות בכל גודל והיא מתאימה לבתי צימרים קטנים, גדולים ולבתים של ממש שאפילו יכולים להיות בגודל של 200 מ"ר.

מאת: sharonkal80שיפוצים26/08/14908 צפיות
כמעט בכל אשר תפנה תתקל בריצוף הדק המקסים, בעל המראה הטבעי, העשוי לרוב מעץ או משילוב עץ עם חומרים סינטטיים, ושמקנה לכל מקום מראה ייחודי ומלבב. גם הדק בחיפה זוכה להצלחה מסחררת.

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14968 צפיות
רכישת טבעת יהלום מעוצבת מתאימה גם להצעת נישואין, אך היא מתאימה מאוד גם בתור מתנה ייחודית ומקורית לאישה שאתם אוהבים. טבעות יהלום מאז ומתמיד הם אהבתה של כל אישה- העיצוב הייחודי של היהלום, הנצנוץ הבולט למרחקים... כל אלה הופכים טבעות יהלומים מעוצבות למתנה מושלמת כביטוי לאהבה או להערכה

מאת: sharonkal80טבעות אירוסין ונישואין25/08/14966 צפיות
כל זוג שיעמוד בחלון הראווה של חנות התכשיטים או יסתכל בחנויות התכשיטים באתרי האינטרנט, ימצא למעשה את אותו הדבר- ניתן לבחור בין טבעות אירוסין בסגנון קלאסי לבין טבעות בסגנון יוקרתי ומעוצב.

מאת: sharonkal80גינון09/08/141014 צפיות
מתגוררים ברמת השרון? זקוקים לפרח או עציץ? משתלה ברמת השרון הינה בית עסק המספק ללקוחות מגוון של סוגי פרחים ועצים וכן אביזרים דקורטיביים עבור הגינה

מאת: sharonkal80קוסמטיקה09/08/141063 צפיות
רגע לפני שאת בוחרת לעשות ניתוח עפעפיים ולפני שאת מחליטה איפה לעשות את הניתוח הזה, כדאי יהיה שתבררי מידע בנושא.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187509 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172291 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162021 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152324 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151824 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica