חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חוקר פרטי

מאת: גילעסקים - כללי23/06/2014994 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא כל אחד יכול

בסדרות הטלוויזיה חוקרים פרטיים צצים סתם כי הם גאונים ומאוד משעמם להם.למזלנו, בישראל יש פיקוח מחמיר על חוקרים פרטיים, ורק חוקרים פרטיים שעברו את כל תהליך ההסמכה יכולים לבצע חקירות.

תהליך ההסמכה של חוקר פרטי

חוקר פרטי חייב להיות בעל רישיון חוקר פרטי. בכדי לקבל רישיון חוקר פרטי עליו לעמוד בכמה קריטריונים, בין השאר חובה עליו להיות ללא עבר פלילי ועוד.

אין שיעורים והרצאות בנושא חקירות פרטיות, ההסמכה היא מעשית לחלוטין. על המועמד להתמחות שלוש שנים במשרד חקירות מוכר, לאחר מכן המועמד ייגש לבחינות המפוקחות על ידי משרד המשפטים, ואם עבר את הבחינות עליו להתמחות עוד 5 שנים במשרד החקירות או כפרילנסר של משרדים אחרים, משמע, שאינו יכול לקבל עבודות ישירות מלקוח רק לאחר חמש שנים.

לאחר חמש שנים בהם עבד במשרד חקירות, יכול החוקר הפרטי להגיש בקשה למשרד המשפטים לקבלת רישיון לניהול משרד חקירות. רק בעל רישיון לניהול משרד חקירות יכול לקבל עבודות ישירות מהלקוח.

מה זה משנה?

אמנם אתם לא הולכים להיות עכשיו חוקרים פרטיים ותהליך ההסמכה נראה בעיניכם לא חשוב, העיקר שהחוקר יהיה בעל רישיון. אך אין הדבר נכון. חוקר פרטי שיבצע עבורכם חקירות ואינו בעל רישיון חוקר פרטי, או אינו בעל רישיון לניהול משרד חקירות- הראיות שהביא עלולות להיפסל בבית משפט!

איך לסמוך על החוקר הפרטי שלך?

תעודות ותקופת הכשרה

כפי המפורט לעיל, וודאו שלחוקר הפרטי רישיון חוקר פרטי. בדקו שעברו חמש שנים מאז קבלת הרישיון, שכן רק לאחר חמש שנים חוקר פרטי יכול לקבל עבודות בצורה ישירה מהלקוח. אם טרם עברו חמש שנים משמע שהחוקר הפרטי עובר על החוק!

אם החוקר הפרטי מועסק כפרילנסר תחת משרד חקירות אחר, ואותו המשרד הוא האחראי לחקירה שלכם, ומחזיק ברישיון לניהול חקירות, הדבר תקף על פי חוק, רק וודאו שההתנהלות נעשית מול המשרד ולא שהמשרד הוא משרד צללים המספק רק את שמו.

לפרטים נוספים אודות חוקר פרטי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילדיני עבודה27/07/154883 צפיות
מדוע בית משפט לדיני עבודה הנו ייחודי? במה הוא שונה מבתי משפט אחרים? למה חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בדיני עבודה במקרה של מחלוקת או סכסוך ביחסי עובדים -מעסיקים?

מאת: גילמחשבים נייחים26/05/144513 צפיות
כמה שהמחשב שלכם טוב, את זה נראה על המסך. הרצת המספר תוכנות במקביל, היכולת להדליק ולכבות בכמה שניות את המחשב, הרצת הסרט שוטפת- כל אלו באים לידי ביטוי על מסך המחשב שלכם.מסך שאינו ברזולוציה גבוהה ובחדות סבירה לא יעביר טוב את הנתונים, לא משנה כמה מהיר יהיה מעבד במחשב שבחרתכם.

מאת: גילבניית אתרים19/03/141079 צפיות
הקמת אתרים אם אתם כאן כנראה שהמושג הקמת אתרים לא זר לכם, יכול להיות אפשרות שהקמתם אתר בעבר אבל הוא נחל כישלון או שזו תחילתו של יוזמה חדשה שאתם מנסים לקדם, אז איך בכל זאת ניתן להקים אתר להצליח איתו ואם אפשר לא לרוקן את הכיס? אנו נעמוד על כמה היבטים בנושא

מאת: גילריהוט 11/03/14891 צפיות
המראה של הסלון: בבתים שונים הסלון מקבל תפקיד שונה בפונקציה שהוא ממלא עבור בני הבית. השימוש בסלון הוא גמיש. אם ברור שבמטבח מבשלים, באמבטיה מתקלחים ובחדר השינה ישנים, לא בדיוק ברור האם בסלון ניתן לאכול גם, האם בסלון ניתן לעבוד גם והאם מותר לשבת לשחק שם עם הילדים. בכל מקרה, על כמעט על כולם מקובל שהסלון הוא המקום המתאים לאירוח של אנשים מהחוץ

מאת: גילריהוט 11/03/14865 צפיות
ריצוף למשרדים כאשר אתם בונים או משפצים לעצמכם משד חדש, אתם בוודאי מעוניינים להשקיע בו ובמראה שלו, על מנת שיתאים לצרכים שלכם. משרד אשר מקבל לקוחות צריך להיות בעל מראה מכובד ואף יוקרתי, על מנת להעניק ללקוחות הרגשה שהם מגיעים למקום אמין ומקצועי, אשר מכבד אותם כלקוחות. הדרך לעשות זאת, מעבר ליחס האישי והמקצועי אותו אתם מעניקים ללקוחותיכם, היא על ידי השקעה נכונה בפרטי העיצוב השונים של המשרד

מאת: גילמיתוג אישי 06/03/148216 צפיות
בעל עסק- לא מספיק להיות טוב, צריך גם להיראות טוב - מיתוג עסקי הוא הדרך

מאת: גילשיווק באינטרנט04/02/14986 צפיות
כיום ויותר מתמיד, הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם, היא באמצעות מיתוג באינטרנט, ואנו עושים זאת בהצלחה יתרה. רק באמצעות המיתוג ברשת תוכלו באמת להצליח ולשגשג כלכלית. כיום יותר ויותר לקוחות יחפשו אתכם או את המוצרים שלכם באינטרנט, יצירת מיתוג אחיד באתר האינטרנט שלכם ובכל פרסום או רשת חברתית שתופיעו ימתג אתכם ויבליט אתכם מעל למתחרים.

מאמרים נוספים בנושא עסקים - כללי

מאת: ישראל רף עסקים - כללי16/07/231760 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי13/12/222665 צפיות
סרטון מתנות ממותגות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג מתנות לטו בשבט ברוח החג עם מסר אישי ממותג, מתנה שמרחיבה את הלב ומעלה חיוך תיצור אווירה נפלאה לשמירה על הקשר עם הלקוחות, צוות העובדים, הספקים, ונותני השירות. מתנה שתשדרג את היחסים שלכם עם הלקוחות והעובדים לאורך כל השנה יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי12/10/221827 צפיות
1. מהו תכנון? בכל מקום בו אנו נמצאים, אנו משתמשים במרחב בדרכים שונות. על מנת להבטיח ניצול יעיל של המרחב, יש צורך לתאם בין מגוון השימושים המתקיימים בו, ולדאוג לתשתיות כמו תחבורה, מים, חשמל ועוד. לשם כך מתקיים הליך התכנון ברמות שונות, מתכנון נקודתי ועד תכנון כלל ארצי. הליך זה קובע כיצד ישתלבו השימושים השונים, הלכה למעשה, ונותן מענה לשאלות כגון היכן וכמה ניתן לבנות במרחב נתון, מה נחוץ לשם אישור הבנייה וכיצד ניתן לספק את הצרכים של המשתמשים. בסופו של הליך התכנון מתקבלת תכנית, המורכבת בעיקרה מתשריט (מפה המבטאת באופן גרפי את הוראות התכנית הנוגעת למרחב גאוגרפי נתון), תקנון (הוראות בכתב הקובעות מה מותר ומה אסור לבנות על הקרקע שבתכנית, כיצד לבנות ולאיזה מטרות) ומסמכים נוספים בהתאם לצורך.

מאת: בנימין קלינגרעסקים - כללי30/05/221873 צפיות
הריני להעלות בפניכם נוהל עבודה, לדיון בהתנגדויות בפני הוועדה המקומית לבקשות להיתרי בניה ולתכניות בנין עיר. נוהל העבודה יועלה לאתר האינטרנט ההנדסי של הוועדה המקומית לתכנון ולבניה. הנכם מתבקשים לפעול מעתה ואילך בהתאם להנחיות המפורטות בנוהל העבודה. הנוהל נערך בהיוועצות עם היועץ המשפטי ומושתת על ההוראות הקבועות בחוק התכנון והבניה התשכ״ה 1965( כהגדרתו בנוהל – חוק התכנון והבניה( ועל הקבוע בתקנות התכנון והבנייה )רישוי בנייה(, תשע״ו 2016( כהגדרתן בנוהל – תקנות רישוי בניה(.

מאת: ישראל רף עסקים - כללי26/05/222054 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. לצד עטים, מחברות ומוצרים שאנו רגילים לקבל מתנות בכנסים, יש את בעלי העסקים שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים אותן… עציצים ממותגים עם מסר אישי נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף עסקים - כללי01/05/221922 צפיות
נטוורקינג הוא אחד הכלים החזקים ביותר בעולם הפרסום ובאירועים עסקיים. מהו המוצר הפרסומי היעיל ביותר עבורך שיבדל אותך משאר המשתתפים ויקנה לך יתרון משמעותי לטווח ארוך. מסר אישי או עסקי ממותג בעציץ – המוצר הפרסומי הטוב ביותר לאירועים עסקיים לקבלת תוצאה עסקית מעולה. אשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אופירעסקים - כללי28/02/221530 צפיות
נושא הסמכת iso מאז ומתמיד היה נושא רגיש לבעלי עסקים ומותגים שגורר לאחרי כן כאב ראש, לחץ וחרדה. הסיבה לכך היא כי לא כולם באמת יודעים מה צריך על מנת להגיע להסמכה המושלמת, ואין כאן מורכבות כבדה מדי, בעיקר כאשר מלווים אתכם אנשי המקצוע הטובים ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica