חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרקטים לבית ולמשרד

מאת: גילריהוט 11/03/2014869 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ריצוף למשרדים כלול גם הוא בנושא זה, ויש לו חלק משמעותי מאד ביצירת האווירה במשרד. פרקטים מסוגים שונים מתאימים מאד לריצוף של משרדים מבחינה עיצובית, משום שיש בהם שילוב מנצח של יוקרה עם חמימות ונעימות. למעשה, משרד המרוצף בפרקט מעניק ללקוחות הרגשה שהגיעו למקום מכובד ויוקרתי אשר יעניק להם יחס אישי ונעים.

יתרונות נוספים

פרקטים למשרדים טומנים בחובם גם יתרונות נוספים, מעבר לעיצוב הנאה שלהם. פרקטים מהווים רצפה נוחה מאד לתחזוקה. כל סוגי הפרקטים רגישים מאד למים ולחומרים כימיים, כאשר משמעות הדבר היא שאין לשטוף אותם. הדבר משפיע מאד על התחזוקה של הרצפה – הניקיון נעשה רק בעזרת טאטוא או שאיבה, ובאמצעות ניגוב קל במטלית לחה. המשמעות היא חיסכון בזמן ובמאמצים יקרים המושקעים בתחזוקה של המשרד. בנוסף, פרקט מבודד מאד, הן טמפרטורה והן רעש, כך שהאווירה במשרד המרוצף עם פרקטים היא רגועה, שקטה, חמימה ונעימה. לבסוף, כאשר מדובר על שיפוץ של המשרד, סביר להניח שריצוף בעזרת פרקטים, במיוחד אם מדובר בפרקט למינציה, יהיה אופציה זולה יחסית, משום שעל מנת להתקין פרקטים אין צורך להסיר את הריצוף הקודם שהיה במשרד, וניתן להתקין אותו ישירות על הריצוף הקיים – מה שחוסך, כמובן, עלויות גבוהות.

במה כדאי לבחור?

באופן כללי, הבחירה בין סוגי הפרקטים השונים מתחלקת בין פרקט עץ טבעי לפרקט למינציה, שהוא התחליף הסינטטי. פרקט עץ טבעי הוא יוקרתי יותר ובעל מראה טבעי אמיתי, אולם באופן מעשי, הוא מתאים פחות למשרדים. זאת מכיוון שפרקט עץ טבעי רגיש מאד לשריטות ופגמים, וקשה מאד לתקן אותו. בנוסף, המחיר שלו יקר מאד, כך שברוב המקרים בעל המשרד אינו יכול להרשות לעצמו הוצאה על פרקט עץ אמיתי. פרקט למינציה הוא האופציה המועדפת במשרדים, בזכות העמידות שלו לפגיעות, ובזכות העובדה שהוא מגיע במגוון רחב של צבעים ומרקמים, כך שניתן להתאים אותו בקלות לעיצוב של המשרד באופן כללי. בנוסף, כאמור, מחירו זול בהרבה, כך שהוא בהחלט משתלם.

קרא עוד אודות פרקטים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילדיני עבודה27/07/154888 צפיות
מדוע בית משפט לדיני עבודה הנו ייחודי? במה הוא שונה מבתי משפט אחרים? למה חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בדיני עבודה במקרה של מחלוקת או סכסוך ביחסי עובדים -מעסיקים?

מאת: גילעסקים - כללי23/06/14999 צפיות
בכל נושא פרטי בו חסר לכם מידע מקובל לפנות לחוקר פרטי. אם אתם חושדים כי עוקבים אחריכם, מקבלים שיחות טלפוניות מטרידות, או ביצעתם עסקה שהתבררה כעסקת עוקץ - חוקר פרטי יוכל לבדוק את העניין בצורה מקצועית. בכל חשד של בגידה, הן מצד בן/ בת הזוג והן מצד השותפים העסקיים חוקר פרטי מגיע עם ניסיון וידע להעניק לכם תשובות ולספק מידע שיעזור לכם לבחור את צעדיכם בהמשך הדרך.

מאת: גילמחשבים נייחים26/05/144518 צפיות
כמה שהמחשב שלכם טוב, את זה נראה על המסך. הרצת המספר תוכנות במקביל, היכולת להדליק ולכבות בכמה שניות את המחשב, הרצת הסרט שוטפת- כל אלו באים לידי ביטוי על מסך המחשב שלכם.מסך שאינו ברזולוציה גבוהה ובחדות סבירה לא יעביר טוב את הנתונים, לא משנה כמה מהיר יהיה מעבד במחשב שבחרתכם.

מאת: גילבניית אתרים19/03/141085 צפיות
הקמת אתרים אם אתם כאן כנראה שהמושג הקמת אתרים לא זר לכם, יכול להיות אפשרות שהקמתם אתר בעבר אבל הוא נחל כישלון או שזו תחילתו של יוזמה חדשה שאתם מנסים לקדם, אז איך בכל זאת ניתן להקים אתר להצליח איתו ואם אפשר לא לרוקן את הכיס? אנו נעמוד על כמה היבטים בנושא

מאת: גילריהוט 11/03/14895 צפיות
המראה של הסלון: בבתים שונים הסלון מקבל תפקיד שונה בפונקציה שהוא ממלא עבור בני הבית. השימוש בסלון הוא גמיש. אם ברור שבמטבח מבשלים, באמבטיה מתקלחים ובחדר השינה ישנים, לא בדיוק ברור האם בסלון ניתן לאכול גם, האם בסלון ניתן לעבוד גם והאם מותר לשבת לשחק שם עם הילדים. בכל מקרה, על כמעט על כולם מקובל שהסלון הוא המקום המתאים לאירוח של אנשים מהחוץ

מאת: גילמיתוג אישי 06/03/148222 צפיות
בעל עסק- לא מספיק להיות טוב, צריך גם להיראות טוב - מיתוג עסקי הוא הדרך

מאת: גילשיווק באינטרנט04/02/14991 צפיות
כיום ויותר מתמיד, הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם, היא באמצעות מיתוג באינטרנט, ואנו עושים זאת בהצלחה יתרה. רק באמצעות המיתוג ברשת תוכלו באמת להצליח ולשגשג כלכלית. כיום יותר ויותר לקוחות יחפשו אתכם או את המוצרים שלכם באינטרנט, יצירת מיתוג אחיד באתר האינטרנט שלכם ובכל פרסום או רשת חברתית שתופיעו ימתג אתכם ויבליט אתכם מעל למתחרים.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201586 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201179 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201727 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201811 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191615 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191593 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191598 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica