חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מיתוג עסקי:

מאת: גילמיתוג אישי 06/03/20148217 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיווק בעולם העסקים:

עולם העסקים הוא עולם מורכב שלא תמיד קל ופשוט להצליח בו. מעבר לכך, בעולם העסקים קיימת תחרות רבה. באופן כללי, כיום לכל עסק יש מתחרים. זאת אומרת, כל שירות שעסק מסוים מציע, מוצע גם על ידי בעלי עסקים אחרים. לכן, עליכם ליצור יתרון, להיות אלו שבולטים, אלו שמושכים את הלקוחות. הדרך לעשות את המעבר הזה בין עסק שנמצא בתחרות עם עסקים אחרים לבין עסק שמוביל בתחרות באופן מובהק, עובר דרך שיווק נכון לעסק. השיווק הוא מסע שלם שיש לערוך והוא מלווה בשינויים שונים. אולם, הדרך הבסיסית ביותר שצריכה להנחות את מסע השיווק של העסק, הינה שיווק באמצעות מיתוג של העסק. מיתוג זה משנה את התמונה והופך אתכם מסתם עסק לעסק שהוא מותג.

מיתוג עסקי- איך עושים את זה?:

בבסיס, מיתוג עסקי הוא חד משמעית תהליך שמלווה בשינוי החיצוני של העסק שלכם. זאת אומרת, כדי לערוך מיתוג של העסק שלכם, אין צורך לשנות ולו במעט את מהות השירות שלכם והאופן בו אתם מתנהלים בשירות המקצועי שאתם מספקים. אולם, מנגד, יש לשנות מהבסיס את האופן בו אתם נראים כלפי חוץ. מיתוג עסקי הופך אתכם למותג. לכן, אתם צריכים לשדר כלפי חוץ הרבה מאד דברים שקשורים להיותכם מותג, כגון- יוקרתיות, שלמות, איכות ועוד. המיתוג כולל הרבה מאד שלבים כאשר ממתגים איכותיים יודעים להבין את קהל היעד שלכם ובהתאם לעצב את המראה של העסק שלכם. הבנת קהל היעד היא משמעותית ביותר עבור מיתוג שנעשה באופן נכון, איכותי ומקצועי.

התוצאה:

התוצאה של תהליך מיתוג עסקי היא קידום העסק עד כדי הגעה למצב של הרחבת קהל הלקוחות, הגדלת התשלום עבור השירותים שלכם ועוד. לכן, לא כדאי להסס ויש לערוך את התהליך הזה במהירות. חשוב ביותר לציין, שיש לערוך את המיתוג העסקי באמצעות הדרכה של אנשי מקצוע מהתחום. ללא העזרות בגורמים מקצועיים, אתם עשויים להורס את התדמית של העסק שלכם במקום לקדם אותה ולהפוך אותה לטובה יותר. למרות שהדרכה כזו של מיתוג עסקי תגבה מכם מחיר מסוים, התהליך בכל זאת משתלם. מיתוג איכותי של העסק שלכם יביא לכם יותר לקוחות ויותר הכנסות. לכן, אל תהססו להשקיע. מומלץ בחום לפנות עוד היום לשירות של מיתוג העסק ולהתחיל בתהליך. תהיו מותג ויתנהגו אתכם כמו עם מותג.

לחץ למידע נוסף אודות מיתוג עסקי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל

מאת: גילדיני עבודה27/07/154884 צפיות
מדוע בית משפט לדיני עבודה הנו ייחודי? במה הוא שונה מבתי משפט אחרים? למה חשוב להיעזר בשירותיו של עו"ד מומחה בדיני עבודה במקרה של מחלוקת או סכסוך ביחסי עובדים -מעסיקים?

מאת: גילעסקים - כללי23/06/14995 צפיות
בכל נושא פרטי בו חסר לכם מידע מקובל לפנות לחוקר פרטי. אם אתם חושדים כי עוקבים אחריכם, מקבלים שיחות טלפוניות מטרידות, או ביצעתם עסקה שהתבררה כעסקת עוקץ - חוקר פרטי יוכל לבדוק את העניין בצורה מקצועית. בכל חשד של בגידה, הן מצד בן/ בת הזוג והן מצד השותפים העסקיים חוקר פרטי מגיע עם ניסיון וידע להעניק לכם תשובות ולספק מידע שיעזור לכם לבחור את צעדיכם בהמשך הדרך.

מאת: גילמחשבים נייחים26/05/144514 צפיות
כמה שהמחשב שלכם טוב, את זה נראה על המסך. הרצת המספר תוכנות במקביל, היכולת להדליק ולכבות בכמה שניות את המחשב, הרצת הסרט שוטפת- כל אלו באים לידי ביטוי על מסך המחשב שלכם.מסך שאינו ברזולוציה גבוהה ובחדות סבירה לא יעביר טוב את הנתונים, לא משנה כמה מהיר יהיה מעבד במחשב שבחרתכם.

מאת: גילבניית אתרים19/03/141080 צפיות
הקמת אתרים אם אתם כאן כנראה שהמושג הקמת אתרים לא זר לכם, יכול להיות אפשרות שהקמתם אתר בעבר אבל הוא נחל כישלון או שזו תחילתו של יוזמה חדשה שאתם מנסים לקדם, אז איך בכל זאת ניתן להקים אתר להצליח איתו ואם אפשר לא לרוקן את הכיס? אנו נעמוד על כמה היבטים בנושא

מאת: גילריהוט 11/03/14891 צפיות
המראה של הסלון: בבתים שונים הסלון מקבל תפקיד שונה בפונקציה שהוא ממלא עבור בני הבית. השימוש בסלון הוא גמיש. אם ברור שבמטבח מבשלים, באמבטיה מתקלחים ובחדר השינה ישנים, לא בדיוק ברור האם בסלון ניתן לאכול גם, האם בסלון ניתן לעבוד גם והאם מותר לשבת לשחק שם עם הילדים. בכל מקרה, על כמעט על כולם מקובל שהסלון הוא המקום המתאים לאירוח של אנשים מהחוץ

מאת: גילריהוט 11/03/14865 צפיות
ריצוף למשרדים כאשר אתם בונים או משפצים לעצמכם משד חדש, אתם בוודאי מעוניינים להשקיע בו ובמראה שלו, על מנת שיתאים לצרכים שלכם. משרד אשר מקבל לקוחות צריך להיות בעל מראה מכובד ואף יוקרתי, על מנת להעניק ללקוחות הרגשה שהם מגיעים למקום אמין ומקצועי, אשר מכבד אותם כלקוחות. הדרך לעשות זאת, מעבר ליחס האישי והמקצועי אותו אתם מעניקים ללקוחותיכם, היא על ידי השקעה נכונה בפרטי העיצוב השונים של המשרד

מאת: גילשיווק באינטרנט04/02/14988 צפיות
כיום ויותר מתמיד, הדרך הטובה ביותר לשווק את העסק שלכם, היא באמצעות מיתוג באינטרנט, ואנו עושים זאת בהצלחה יתרה. רק באמצעות המיתוג ברשת תוכלו באמת להצליח ולשגשג כלכלית. כיום יותר ויותר לקוחות יחפשו אתכם או את המוצרים שלכם באינטרנט, יצירת מיתוג אחיד באתר האינטרנט שלכם ובכל פרסום או רשת חברתית שתופיעו ימתג אתכם ויבליט אתכם מעל למתחרים.

מאמרים נוספים בנושא מיתוג אישי

מאת: nirמיתוג אישי 27/07/211533 צפיות
אתרי האינטרנט יישארו הערוץ הדיגיטלי העיקרי עבור חברות B2B, לפי מחקר שנערך בנושא שיווק דיגיטלי בו מנהלי שיווק התבקשו לדרג את אמצעי השיווק

מאת: לילה בן הרוש מיתוג אישי 12/04/152618 צפיות
עסקים קטנים רבים מזניחים את דף הפייסבוק שלהם אם בכלל הם פותחים אותו . דף פייסבוק מעוצב ושמכיל מידע על שירותי העסק ואפשרויות ליצירת קשר ישיר עם בעל העסק, הוא כלי עסקי היום לכל דבר. בשנה האחרונה ממשיך תהליך מקצוע של דפים עסקיים שהמטרה הסופית היא הפרדה מוחלטת בין פעילות עסקית לפעילות חברתית שמתבצעת באמצעות הפרופילים האישיים. אין בעל עסק היום שיכול להרשות לעצמו להתעלם לחלוטין מפייסבוק ולא להיות פעיל שם עסקית.

מאת: רוי ורלמיתוג אישי 15/03/152377 צפיות
Real estate agents should keep in contact with former clients over the holidays and on the anniversaries of a purchase date. Hearing your voice again from you will trigger positive memories of the real estate transaction that occurred. When a friend, remind them you would love to be referred to friends or family, your name will be fresh in their minds and they will suggest using you.

מאת: דניאל מלמדמיתוג אישי 20/10/142895 צפיות
אתר גוגל הוא לא רק מנוע חיפוש, אלא הוא גם חברו הטוב ביותר של כל גולש , איש ציבור, של המוסכניק שלך, של הרופא שלך ושל הרו״ח שלך, ללא יוצא מן הכלל. מה יניב חיפוש השם שלך בגוגל והאם אתה יכול לשלוט בתוצאות?

מאת: sharondan80מיתוג אישי 08/10/142840 צפיות
בעידן של ימינו כל בעל עסק יודע, שאחד מהכלים המוצלחים ביותר להצלחת עסק הוא שיווק של העסק בצורה טובה ונכונה. שיווק ומיתוג מקצועי הם בדיוק ההבדל בין עסק מצליח לעסק בינוני, והם מהווים השקעה חכמה לטווח הרחוק.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/146826 צפיות
התקשורת העסקית הפכה בשנים האחרונות ליותר ויותר וירטואלית. עסקים רבים מנהלים קשרי ספק לקוח ומוצאים לקוחות חדשים גם בלי לראות את הלקוח או לקיים את הטקס המסורתי של פגישת הכרות.

מאת: פרופיל און לייןמיתוג אישי 07/04/147005 צפיות
אימון מקצועי, אישי או ארגוני, הינו תחום פורח ומשגשג בעשור האחרון. אנשים רבים לומדים אימון ופונים לעזרתם של ארגונים, חברות, עמותות, צוותי עובדים וגם אנשים פרטיים, כדי לעזור להם לנהל את העסק או את החיים שלהם טוב יותר. אבל גם מאמנים עצמם זקוקים לפרופיל עסקי. פרופיל עסק למאמנים הכרחי על מנת להציג את המאמן עצמו, את התמחותו ואת דרכי ההתקשרות עמו, וחשוב להשקיע בו מחשבה ותשומת לב בעת כתיבתו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica