חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות השימוש בתכנת Advanced Web Ranking לאנשי seo

מאת: shimon dereiקידום אתרים09/07/20141616 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
יתרונות השימוש בתכנת Advanced Web Ranking לאנשי seo

למי שעוד לא מכיר והוא כן מחזיק באתר עסקי שברצונו לקדם, מוטב שיכיר ויפה שעהאחת קודם, את תוכנת Advanced Web Ranking. תרגום השם הוא "דירוג אינטרנט מתקדם"וייעוד התוכנה כשמה כן הוא, לעזור לבעלי אתרים להקפיץ אותם אל ראש רשימת תוצאותהחיפוש בגוגל. עד כה כאשר אנשים ביקשו לדחוף את האתר שלהם ולהפוך אותו ליותרפופולארי, הם נאלצו לשלם באופן שוטף לחברה חיצונית, וזאת כיוון שעבור האדם הרגילמונחים כגון אופטימיזציה, דירוג, סקר שוק ומילות מפתח הם גורם מאיים ולא מובן. כלהיופי בתוכנה זה שהמוח שעומד מאחוריה התייחס לחשש ועל כן פשוט פישט אותו, כך שכיוםגם אדם ללא שום ניסיון, יגלה מהר מאור שגם הוא מצליח לשלוט על קידום האתר באופןעצמאי.

סביבה תומכת

כל מנהל יודע שעל מנת לוודא שהעסק שלו מצליח ונוטה לכיוון הנכון, עליו להיותמעורב וכמה שיותר. תוכנת Advanced Web Ranking מאפשרת לאותו מנהל להישאר בשליטה גםבתחום קידום האתר, וזאת בזכות ממשק המשתמש שנוסח ועובד תוך תשומת לב רבה, כך שכיוםניתן לומר שהוא אפילו מציע שליטה אינטואיטיבית. בנוסף הוא גם מגיע עם גיבוי, עםמדריך מקוון וידידותי למשתמש אשר מהווה מענה מלא על שאלות בזמן אמת, מעניק הדרכה,הכוונה וייעוץ. כאשר לכול זאת מעוגן גם פורום מקצועי, הרי שבכלל מדובר על בניית רשתביטחון עבור המשתמש החדש, ועל נתינת כל הכלים האידאליים על מנת להתאפס ולשלוטבתוכנה כפי שצריך.

שירותים

בין הפעולות החשובות שהתוכנה מאפשרת, מוטב לציין שהיא גם מטפלת באיסוף מידערלוונטי אודות האתר, בודקת את סיבת הכניסה של הגולשים, עוברת על השיתופים השוניםבמדיה החברתית, בודקת את המיקום במנוע החיפוש, מוציאה דוחות מסודרים, שומרת עלהתוצאות לאורך זמן, בודקת אופטימיזציה, מוצאת ליקויים באתר כגון דפים שאינם קיימים,עוזרת בהתאמת הכותרת באופן אידאלי, מציעה הגנה מעומס יתר שעלול להוביל לקריסה ועוד.כמו כן התוכנה גם מאפשרת לעקוב ולהשוות את מצב האתר בין התאריכים השונים בהתאםלהגדרות מילות המפתח השונות, לנהל מספר פרויקטים שונים במקביל, וכל זאת באופן נהירופשוט שנעשה ע"י לחיצת כפתור.

עלות

אם עד כה היו בעלי האתרים צרכים לשלם לחברה חיצונית באופן שוטף, הרי שמרגעשרוכשים את התוכנה, ניתן לדעת שכל שצריך הוא אך ורק לשלם עליה פעם אחת ולהשקיע מעטזמן של למידה. כיוון שממשק המשתמש מאוד ידידותי, נחסך זמן יקר, וכל ההתעסקות היאנטו לטובת ייעול קידום האתר, כך שבאותו זמן גם זוכים ללמוד על מתחרים, וגם ניתנתההזדמנות לזהות את היתרון היחסי של העסק, לצד מיקוד הקידום באופן יעיל ואישי.

בונוס

בין שאר היתרונות שכבר הוזכרו, מוטב לציין באופן פרטני יתרון אחד נוסף. מדובר עלדירוג. כלי זה מנהל ועוקב אחר הדירוגים ומילות המפתח של האתר הספציפי. הכלי מציגמידע חיוני לגבי הצפיות האחרונות באתר, וזאת לצד תוצאות הלקוחות מהיסטוריית החיפוש.בנוסף כלי זה אינו מסתפק רק בפריסת הנתונים, אלא הוא גם תורם ומציע ביטויים אמיניםומעודכנים שעשויים לתרום רבות לקידום המיוחל.

Caphyon חברה המפתחת תוכנות ואפליקציות רבות עוצמה המאפשריםבין השאר להגדיל את מהירות ההמרות וההכנסות באתר. לשלוח הודעות ממוקדות למבקרספציפי ועוד לחץ למעבר לאתרהבית של התוכנה

מידע כללי

Advanced Web Ranking הינה אחת מתוכנות הקידום היותר וותיקות, היא אחת מהתוכנותהמובילות והאהודות ביותר. היא מאפשרת עבודה יעילה עם כל סוגי מנועי החיפושהפופולאריים שקיימים, (כך שניתן לקדם אתר ישראלי גם בחו"ל, או להיפך). היעילותוהפשטות של התוכנה מאפשרים להשיג מידע חשוב בזמן קצר, להקפיץ את האתר את ראש תוצאותהחיפוש ובמקביל לקבל מידע חשוב על מתחרים ועל מצב העסק. כמו כן למרות שמדובר בקידוםעצמי, אין להתעלם משירות החברה, שירות שמאפשר לחוש בביטחון, לפנות עם כל שאלה ולקבלתמיכה מלאה.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת shimon derei

מאת: shimon dereiאדריכלות פנים09/07/14679 צפיות
בתוך העולם המתקדם שבו לחצים רבים, ושאיפה להתפתחות ולהישגיות.מומלץ לנוח ולהירגע במטבח המודרני !! מטבחים מודרניים פרצו בשנים האחרונות ונכנסו גם לבתים פרטיים וגם לוילות יוקרה. מטבחים בעיצוב העתיק והארכאי, אינם אסטטיים ונוחים כמו המטבחים המודרניים של היום.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213410 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica