חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צוואה מבעוד מועד

מאת: לירן יוסףדיני ירושה16/07/20144059 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
בעזרתו של עורך דין צוואות כל אדם רשאי ויכול להכין צוואה מבעוד מועד שבעזרתה ניתן לטפל באופן שבו ההון יחולק לקרובי משפחה או לאנשים שאינם מוטבים על פי חוק.

לעולם אין אנו יכולים לדעת מה יביא יום. גם אדם שדואג לשמור על הבריאות שלו, יכול חלילה ביום בהיר אחד להיות מעורב בתאונת דרכים ולא לצאת ממנה בחיים. היות וכך, כדאי לטפל מבעוד מועד בכל הדברים הנחוצים לעת מוות, ועל ידי כך ניתן לחסוך את הטרחה לבני המשפחה ואף למנוע בעיות משפטיות או כלכליות כאלה ואחרות על ידיי עורך דין צוואות.

עורך דין צוואות לטיפול בנושאים הכספיים מי שיש לו הון והיה רוצה להחליט כיצד הוא יחולק ולמי, יכול לעשות זאת בעזרתו של עורך דין צוואות באזור מגוריו. עורך דין המתמחה בנושא צוואות יכול לעזור לכל אחד מאתנו להכין צוואה שאיתה אנחנו נחליט איזה חלק, אם בכלל, יקבל כל קרוב משפחה שלנו.

בעזרתו של עורך דין צוואות אנו יכולים אף לדאוג כלכלית לאנשים שאינם מוטבים על פי חוק, למשל בני זוג שמעולם לא נישאנו להם ולא הוכרזנו כידועים בציבור. לולא הצוואה, אנשים שאינם מוטבים לא יקבלו חלק מהרכוש.

השלכות נוספות של הצוואה לפי חוק, כשאין צוואה, ירושה של נפטר תעבור אל היורשים שלו, לפי סדר הקרבה המשפחתית. במילים אחרות, במידה וכל בני המשפחה הקרובים ביותר נפטרו גם הם, הירושה תעבור לבאים בתור, למשל דוד/דודה.

הכנת צוואה בעזרת עורך דין צוואות יכולה לסייע לנו למנוע מקרים שכאלו, אם נרצה. אדם שכל יורשיו המידיים נפטרו ומעדיף להעביר את הכסף לידיים אחרות מאלה של היורשים הבאים בתור יכול לעשות זאת בעזרת צוואה. איך זה נעשה? פשוט מאוד מצהירים בתוך הצוואה כי במידה וקרובי משפחה מדרגה ראשונה אינם עוד בחיים, הירושה תעבור אל אדם או גוף כזה או אחר.

 



תגיות המאמר: עורך דין צוואות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לירן יוסף

מאת: לירן יוסףאילוף בעלי חיים23/07/144472 צפיות
הכלב שלכם מציג אגרסיביות או אפילו תוקפנות כלפי אנשים? יכולות להיות לכך כמה סיבות, ביניהן מאפיין של טריטוריאליות וסיבה שנייה היא מטענים רגשיים והתנהגותיים שהכלב רכש לעצמו במהלך הזמן.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/07/141002 צפיות
מרכז הארץ סובל מכמות גבוה שלפריצות בשנים האחרונות תודות לשבטי בדואים רבים שרואים בכך פרנסה לגיטימית. על כן רבים מהבתים והדירות בערי הצפון עוברים מיגונים רציניים בפני פריצה. אבל מה קורה כשהבית סגור בפנינו ואין לנו דרך להיכנס או לצאת ממנו?

מאת: לירן יוסףניקיון22/07/141173 צפיות
סביבת עבודה נקייה היא חשובה על מנת ליצור סדר במקום העבודה ובמקביל גם ליצור מקום שנעים להגיע אליו ולעבוד בו. הנה כמה דרכים שאיתן אפשר לשמור על סביבת עבודה נוחה ונקייה.

מאת: לירן יוסףהורות17/07/141090 צפיות
הורות היא העבודה הכי קשה, ואין ספק בכך. ועדיין, יש גילאים מאתגרים יותר מאחרים. היום, אפשר לראות כי ייעוץ משפחתי נפוץ בעיקר בקרב הורים ובני נוער בגלל יצר המרדנות.

מאת: לירן יוסףטיולים משפחתיים16/07/143452 צפיות
צפון הארץ הוא אחד האזורים היותר יפים בה. יש מי שמכנים בחורף את הגליל העליון ורמת הגולן כשוויץ של ישראל ואכן אין כמו סיור בצפון בליווי של מדריך טיולים בצפון המתמחה באזור על מסלוליו השונים והנקודות החשובות בו.

מאת: לירן יוסףאבטחת הבית22/06/141250 צפיות
ישנם יצרנים רבים העוסקים במצלמות אבטחה אלחוטיות המתאימות לבית, למשרד, למחסנים, לבתי עסק ועוד. אם אתם מעוניינים בבקרה על המתרחש בביתכם או בכל מקום אחר שבבעלותכם תוכלו להזמין חברה המתעסקת במצלמות אבטחה שתתקין עבורכם במקום נסתר או גלוי לבקשתכם מצלמת אבטחה אלחוטית.

מאת: לירן יוסףתחבורה ורכב - כללי18/06/141242 צפיות
מפתחות לרכב הם מצרך קרוב לליבנו, תרתי משמע. אנחנו מחזיקים אותם איתנו לאורך כל היום והם אמורים להיות תמיד תקינים ולאפשר לנו כניסה ויציאה חלקה מהמכונית

מאמרים נוספים בנושא דיני ירושה

מאת: רוני הכהןדיני ירושה30/09/201355 צפיות
עם השנים זה נעשה יותר ויותר ברור עד כמה זה חשוב להכין צואה.

מאת: רוני הכהןדיני ירושה21/09/201060 צפיות
החיים ממשיכים בלעדי כל אלה, וכאן, טמונה לה תורה שלמה של ירושה.

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191098 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romדיני ירושה03/07/191502 צפיות
כשאדם קרוב אלינו נפטר זו בשורה לא נעימה במיוחד, לפעמים אפילו מכאיבה מאוד במידה ומודבר בבן משפחה קרוב או בן משפחה שנפטר בטרם עת. בנוסף לכאב הגדול על האובדן עצמו לעיתים מתעוררות בעיות נוספות שגורמות לכאב נוסף - בעיות הירושה שהותיר אחריו המנוח.

מאת: רוני הכהןדיני ירושה24/04/181460 צפיות
כדי למנוע ריבים מיותרים אנשים רבים לקראת הזקנה עורכים מול עורך דין ירושה את כל הנדרש במסמך ירושה מסודר לכל הילדים.

מאת: יוסף מימוןדיני ירושה19/08/152607 צפיות
מאמר זה בא לתת מידע על סוגי צוואות ובמה יכול לסייע עורך דין צוואות, ירושות ועזבונות מומחה.

מאת: רגב אלקיים דיני ירושה04/12/144118 צפיות
ראוי להדגיש, כיעצם ההכרה בבן כ"בן ממשיך" אינה מעניקה לבן הממשיך זכויות קנייניות במשק. משמעות הצהרת בעל המשק על בנו כ-'בן ממשיך' מהווה הגדרת מערכת היחסים שבין 'הבין הממשיך', האגודה, הסוכנות והמנהל – ותו לא! ללא אישור בכתב של בעל המשק, וללא חתימת בעל המשק על המסמכים הרלוונטיים, הבן הממשיך אינו רשאי לבנות במשק

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica