חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער – איזו שיטה את מעדיפה לגוף חלק?

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/20144019 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

הסרת שיער – התאמה אישית לכל אחת

שיטת האפילציה מציעה מחט חשמלית דקה שחודרת לשורש השערה וצורבת את נימי הדם שלהם היא זקוקה כדי להתקיים. הצריבה משמידה את נימי הדם ולכן השערה נושרת. האפילציה מתאימה לכל גוון עור ולכל סוג שיער, אך מתאימה לשטחים ממוקדים וקטנים כי מדובר בטיפול בכל שערה בנפרד שאורך זמן. התהליך מעקצץ ואינו נעים במיוחד, ומומלץ כ"מנה אחרונה" לאחר שימוש בשיטה אחרת על משטחים רחבים. ברוב המקרים ניתן להגיע להסרה לצמיתות.

קרן הלייזר פועלת על פיגמנט השערות, נספגת בו ולכן גורמת לעיכוב הצמיחה לאחר טיפול. הלייזר מתאים לאזורים נרחבים ונחשב מעקצץ. יש הטוענות שהוא גם צורב. מדובר בפתרון הדורש ביקורים קבועים כל כמה חודשים אצל הקוסמטיקאית הפרא-רפואית שלך. השיער הופך פלומתי ודליל עם קביעות הטיפולים. עשרה מפגשים מספקים על פי רוב, ולאחר מכן יש לשוב לטיפול משלים במידת הצורך. הטיפול מתאים במיוחד לעור בהיר ולשיער כהה ועבה. קרן אינפרה אדומה (IPL) פוגעת בשורש השערה והורסת אותו, ואורך הגל מותאם לגוון השיער ולצבע העור, כאשר גם נשים בעלות שיער כהה ועור כהה יכולות ליהנות מעור חלק כמעט ברוב המקרים.

טכנולוגיית SHR לעומת כל אלה, היא גולת הכותרת בתחום הסרת השיער לצמיתות. הטכנולוגיה מציעה חימום הדרגתי הפוגע בזקיק השיער באמצעות הבזקי אור. היא מתאימה לכל גווני העור וצבעי השיער, והתוצאות כמעט מלאות עד מלאות לאחר עשרה טיפולים בממוצע. חשוב להדגיש כי יתרונה המובהק על האחרות (מעבר להצלחתה) היא העובדה שהסרת השיער אינה מלווה בכאב ואינה מגבילה את החשיפה לשמש.

הסרת שיער – מה חשוב שתדעי לפני הבחירה בשיטה שלך?

מומלץ להתייעץ עם הקוסמטיקאית הפרא-רפואית שלך לבחירת השיטה המתאימה בהתאם לגוון העור והשיער ולמיקום האזור. חשוב לציין כי לא כל שיטה מתאימה לכל אחת. בעיות הורמונאליות, הנקה, היריון, מחלות שונות כגון ורטיגו וסכרת אינם קרקע מומלצת לטיפול הסרת שיער בשיטת הלייזר לדוגמה. בקליניקה של דיאנה רום תוכלי להתרשם מהכלים הטכנולוגיים החדישים שיכולים לספק לך את התחושה החלקה לצמיתות בטיפולים מבוקרים, מקצועיים ומתאימים אינדיבידואלית. זה הזמן לשאול את כל השאלות ולבדוק את כל האופציות העומדות בפניך. מה את חושבת?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניסים רנד

מאת: ניסים רנדקוסמטיקה04/05/141083 צפיות
תרבות הטיפוח, האסתטיקה והיופי רק הולכת ומתפתחת עם השנים. ביקור אצל קוסמטיקאית הוא כבר עניין שבשגרה, מאז ההפנמה וההבנה כי ללא טיפוח קבוע של עור הפנים, מהר מאד ייראו עליו סימני הגיל, שינויים הורמונליים, סימני עייפות, כתמים או צלקות מהעבר וכי אם לא יטופח כבר מגיל צעיר, עור הפנים יזדקן במהירות ויהיה קשה לשקם אותו.

מאת: ניסים רנדקוסמטיקה11/02/141004 צפיות
פעמים רבות עולה השאלה מהו אנטי אייג'ינג. השאלה העוקבת היא לרוב, למה צריך את זה. דווקא במאה העשרים ואחת, בה המודעות לבריאות, טיפוח ושמירה על כושר גופני היא גבוהה במיוחד, ישנו חיפוש אינטנסיבי אחר הדרכים שישמרו גם על מראה פנים נמרץ ורענן, אשר ישתלב היטב עם מראה גף מוצק וגמיש. אז נכון שכולנו מתבגרים ונכון שסימני הגיל ניכרים על פנינו. אבל אם כיום קיימות טכניקות שיסייעו לשוות לפנים מראה נמרץ ורענן, אז למה לא בעצם?

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818385 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184319 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142344 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142577 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144372 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148370 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

מאת: נובההסרת שיער07/01/148253 צפיות
מאמר המסכם ומסביר על טכניקות הסרת השיער העכשוויות, בניהן: הסרת שיער בלייזר, הסרת שיער באינפרא אדום וSHR.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica